بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
293
مقاله
در زمینه
قرض الحسنه
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات قرض الحسنه
-
121. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان
کلیدواژه ها: تصویر کیفیت خدمات، فاداری و بانک قرض الحسنه مهر ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
122. بررسی تاثیر رضایت بر وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان
کلیدواژه ها: رضایت، وفاداری، بانک قرض الحسنه مهر ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
123. بررسی نقش سبک های هویت بر مسیولیت پذیری در بین کارکنان صندوق قرض الحسنه توسعه عصر شمال رابطه وجود دارد
کلیدواژه ها: سبک های هویت، مسیولیت پذیری ،هویت اطلاعاتی، هویت هنجاری، هویت سردرگم
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی کاربرد پژوهش های نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
124. نقش واسطه ای تعهد سازمانی و مشتری مداری در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی ورفتارهای مشتری گرایانه در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی، مشتری مداری بعنوان ویژگی بیرونی، رفتارهای مشتری گرایانه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 22 -
125. بررسی میزان رضایتمىدی مشتریان ازخدمات مدیریت ارتباط با مشتری (مورد تحقیقاتی بانک قرض الحسنه مهرایران شهرستان دورود)
کلیدواژه ها: مدیریت، ارتباط بامشتری، بانک قرض الحسنه ایران
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
126. بانکداری بدون ربا و ارزیابی قراردادها و شیوه های اعطای تسهیلات
کلیدواژه ها: بانکداری بدون ربا، بانک های قرض الحسنه، تجاری، تخصصی، عقدهای غیرانتفاعی، مبادله ای ومشارکتی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی آینده پژوهی، علوم انسانی و امنیت اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 1 -
127. بررسی تاثیر مسیولیت پذیری اجتماعی بر حاکمیت سازمانی (مطالعه موردی : بانک قرض الحسنه مهر استان تهران)
کلیدواژه ها: مسیولیت پذیری اجتماعی، حاکمیت سازمانی، بانک قرض الحسنه مهر ایران
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
128. بررسی رابطه بین خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مندی مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت (مورد مطالعه: شعب شمال غرب کشور)
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیک، رضایت مندی مشتریان، بانک قرض الحسنه رسالت
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
129. بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرکرد
کلیدواژه ها: بانک قرض الحسنه مهر ایران ، مدیریت ارتباط با مشتری، بانکداری نوین، خدمات الکترونیک، اینترنت بانک
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
130. بررسی رابطه بین اقتصاد مقاومتی با مدیریت دانش (مورد مطالعه:کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران)
کلیدواژه ها: اقتصاد مقاومتی، مدیریت دانش، شهرکرد، بانک قرض الحسنه مهر ایران
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
131. اولویت بندی عوامل موثر بر ورشکستگی مالی بانک ها و موسسات اعتباری (ازنظر کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان)
کلیدواژه ها: ورشکستگی، بانک، موسسات مالی اعتبار، اولویت بندی، بانک قرض الحسنه مهر ایران
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
132. بررسی رابطه بین خدمات بانکداری سبز بر رضایتمندی مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت (مورد مطالعه: شعب شمال غرب کشور)
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری، سبز، رضایتمندی مشتریان، بانک قرض الحسنه رسالت
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
133. تاثیر حسابهای قرض الحسنه بر نابرابری درآمدی در اقتصاد ایران
کلیدواژه ها: نابرابری درآمدی، ضریب جینی، حسابهای قرض الحسنه، ARDL
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم مدیریت،اقتصاد و بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
134. بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی مورد مطالعه بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان
کلیدواژه ها: بازارگرایی، عملکرد سازمانی، رقیب گرایی، مشتری گرایی، هماهنگی بین بخشی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
135. رابطه بین نقدینگی بانک پاسارگاد با اجزای منابع و مصارف
کلیدواژه ها: سپرده های قرض الحسنه، سپرده های مدتدار، سایر سپرده ها،مدیریت نقدینگی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
136. قرض الحسنه و بانکداری قرض الحسنه در آیینه ی مطالعات (مروری بر مطالعات تخصصی قرض الحسنه)
کلیدواژه ها: قرض الحسنه، بانکداری قرض الحسنه، صندوق قرض الحسنه، سپرده قرض الحسنه
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی حسابداری ، اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
137. رتبهبندی صندوقهای قرضالحسنه شهر اصفهان بر اساس ارایه خدمات مالی به مشتریانبا استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره تاپسیس
کلیدواژه ها: صندوق های قرض الحسنه، رتبه بندی، تصمیم گیری چند معیاره، TOPS
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
138. بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر اعتماد و وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی:بانک قرض الحسنه مهر ایران،استان گیلان )
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتری، اعتماد مشتری، صنعت بانکداری، ضریب هبستگی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 1 -
139. مدیریت منابع قرض الحسنه در نظام بانکداری اسلامی با حسابهای قرض الحسنه اختصاصی
کلیدواژه ها: قرض الحسنه، بانکداری بدون ربا، بانکداری اسلامی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
140. ابعاد حقوقی جایگاه بازار سرمایه در ترویج فرهنگ خیرخواهی
کلیدواژه ها: خیرخواهی؛ بازار سرمایه؛ وقف اوراق بهادار؛ اوراق وقف؛ اوراق قرض الحسنه؛ صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی خیر ماندگار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10