بانک صادرات
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک صادرات در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 742 مقاله در رابطه با بانک صادرات تهیه و منتشر شده است که شامل 658 مقاله کنفرانسی و 84 مقاله ژورنالی شامل 10,465 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 101 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک صادرات منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1,864,465 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1,864,465 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک صادرات در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک صادرات
مقالات بانک صادرات
از سال 1384 تا کنون تعداد 658 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک صادرات منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری با نقش میانجی تجربه خاطره انگیز و رضایت مشتریان سالمند در شعب بانک صادرات ساری
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت مشتری، تجربه خاطره انگیز، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 19 -
2. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری و عملکرد فردی کارکنان شعب بانک صادرات- استان کهگیلویه و بویراحمد (حوزه ۲)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتری مداری، عملکرد فردی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حقوق ، مدیریت ، علوم تربیتی ، روانشناسی و مدیریت برنامه ریزی آموزشی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 10 -
3. بررسی رابطه تبلیغات و خدمات نوین بانکی با جذب مشتریان شعب بانک صادرات دهدشت
کلیدواژه ها: تبلیغات ، خدمات نوین بانکی ، جذب مشتریان ، بانک صادرات ، دهدشت .
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 9 -
4. شناسایی تاثیر ویژگی های رهبری و یادگیری سازمانی بر نوآوری کسب و کار در بانک صادرات استان همدان
کلیدواژه ها: ویژگی های شخصیتی مدیران، تقویت یادگیری سازمانی، نوآوری کسب و کار، بانک صادرات استان همدان.
محل انتشار مقاله: دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 16 -
5. تاثیر هوش سازمانی بر نواوری مدل کسب و کار با نقش میانجی فناوریهای نوین اطلاعاتی (مطالعه موردی: کارکنان بانک صادرات تهران)
کلیدواژه ها: هوش سازمانی، فناوری های نوین اطلاعاتی، نوآوری مدل کسب و کار، بانک صادرات تهران
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 21 -
6. بررسی تاثیر برخوردخدماتی (کیفیت خدمات) بروفاداری مشتریان با نقش میانجی تجربه به یاد ماندنی و هوش هیجانی)مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات مشهد)
کلیدواژه ها: برخورد خدماتی (کیفیت خدمات)، وفاداری مشتری، تجربه به یاد ماندنی، هوش هیجانی
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 13 -
7. بررسی اثرات مدیریت برند برهویت سازمانی، درگیری شغلی و رفتار شهروندی سازمانی شعب بانک صادرات در شهرکرمانشاه
کلیدواژه ها: مدیریت برند، هویت سازمانی، درگیری شغلی، رفتار شهروندی سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی تجزیه و تحلیل داده های آماری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 15 -
8. بررسی تاثیر منابع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از دیدگاه چرخه عمر مشتری (مورد مطالعه بانک صادرات شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، منابع فرایند، رگرسیون،چرخه عمر مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی تجزیه و تحلیل داده های آماری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
9. بررسی عوامل موثر برپذیرش بانکداری موبایلی توسط مشتریان بانک صادرات استان کهگیلویه و بویزاحمد بر اساس مدل (UTauT۲)
کلیدواژه ها: امید به عملکرد، امید به تلاش، نفوذ اجتماعی، انگیز ه لذت جویانه، ارزش قیمتی، پذیرش بانکداری موبایلی توسط مشتریان
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 11 -
10. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بکارگیری بانکداری اینترنتی ( مورد مطالعه: بانک صادرات)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، نگرش، اعتماد، هنجار ذهنی
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 7 -
11. بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار سبز کارکنان با توجه به نقش میانجی حمایت سازمانی درک شده در بانک صادرات ارومیه
کلیدواژه ها: منابع انسانی سبز، رفتار سبز کارکنان، حمایت سازمانی درک شده
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 15 -
12. بررسی تاثیرهوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بانک صادرات استان مازندران
کلیدواژه ها: هوش هیجانی ،رفتار شهروندی سازمانی ، بانک صادرات استان مازندران.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 12 -
13. بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بانک صادرات استان مازندران
کلیدواژه ها: کیفیت زندگی کاری ،رفتار شهروندی سازمانی ، بانک صادرات استان مازندران.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 13 -
14. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر تعهد کارکنان با نقش میانجی انگیزه درونی و اعتماد درکارکنان ستادی بانک صادرات
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی شرکت، تعهد کارکنان، انگیزه درونی، اعتماد کارکنان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 15 -
15. عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی در میان مشتریان بانک صادرات
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، مشتری ، بانک صادرات، استان ایلام
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
16. بررسی ارتباط مدیریت دانش با عملکرد مالی در ستاد مرکزی بانک صادرات
کلیدواژه ها: : مدیریت دانش، عملکرد مالی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس علمی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 10 -
17. تعیین تاثیر تواضع مدیران بر اثربخشی کارگروهی با نقش میانجی خودکارآمدی (مورد مطالعه : بانک صادرات شهر اصفهان )
کلیدواژه ها: “تواضع ”، ”کارگروهی ” ، ”گروه اثربخش ”، ”خودکارآمدی . ”
محل انتشار مقاله: سیزدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 19 -
18. بررسی تاثیر آوای کارکنان بر غرور سازمانی کارکنان با نقش میانجی تعهد کارکنان مورد مطالعه:کارکنان بانک صادرات خراسان رضوی
کلیدواژه ها: آوای کارکنان ، غرور سازمانی ، تعهد کارکنان ،کارکنان بانک صادرات خراسان رضوی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 24 -
19. بررسی تاثیر بازارگرایی بر بهبود عملکرد برند (مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان لامرد)
کلیدواژه ها: بازارگرایی ، عملکرد، برند، عملکرد مشتری، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 16 -
20. بررسی تاثیر جانشین پروری بر یادگیری سازمانی کارکنان بانک صادرات استان اردبیل
کلیدواژه ها: جانشین پروری، یادگیری سازمانی ، بانک صادرات استان اردبیل
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 6