بانک انصار
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک انصار در رتبه 9 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 264 مقاله در رابطه با بانک انصار تهیه و منتشر شده است که شامل 213 مقاله کنفرانسی و 51 مقاله ژورنالی شامل 4,107 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 51 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک انصار منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,027,798 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک انصار را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,027,798 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک انصار را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک انصار در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک انصار
مقالات بانک انصار
از سال 1390 تا کنون تعداد 213 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک انصار منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی تاثیر تکنولوژی و مدیریت دانش بر بهره وری کارکنان با استفاده از الگوی معادلات ساختاری (مطالعه موردی: بانک انصار)
کلیدواژه ها: تکنولوژی، مدیریت دانش، بهره وری نیروی انسانی ،معادلات ساختاری ، بانک انصار.
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 17 -
2. مطالعه عوامل تاثیر گزار بر قبول استفاده از فناوری همراه بانک در بین مشتریانمطالعه موردی: مشتریان بانک انصار استان گیلان
کلیدواژه ها: همراه بانک – بانک انصار – رضایت مشتری – فناوری – جدول مورگان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
3. مطالعه شاخص ها و عوامل تاثیرگزار بر نوآفرینی محصولات و خدمات(مطالعه موردی: بانک انصار استان گیلان)
کلیدواژه ها: نوآفرینی، ابتکار، بانکداری، بانک انصار، Amos .
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 19 -
4. رتبه بندی عوامل موثر بر سکوت سازمانی در موسسه اعتباری ثامن با استفاده از روش AHP
کلیدواژه ها: سکوت سازمانی ، عامل سازمانی ،عامل فردی ، عامل مدیریتی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 22 -
5. تاثیر مدیریت دانش بر بازاریابی تجارت الکترونیک با نقش میانجی گری هوشمندی رقابتی
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیکی،هوش مندی رقابتی،مدیریت دانش،بانک انصار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
6. تحلیلی بر رابطه کیفیت خدمات با رضایت شهروندان گامی در جهت بهبود عملکرد سازمان (مطالعه موردی : شعب بانک انصار اصفهان)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، مسئولیت پذیری اجتماعی، رضایت مشتریان.
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 20 -
7. شناسایی و اولویت بندی شاخص های رضایت مندی مشتریان از خدمات بانک با استفاده از مدیریت دانش مشتری (مطالعه موردی: بانک انصار)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مشتری، رضایت مشتری، کیفیت خدمات، قابلیت نوآوری، بانک انصار.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس مهندسی صنایع،مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 20 -
8. شناسائی و رتبه بندی موانع ارتقاء ساختار سازمانی به طرف ساختار تخت در موسسه اعتباری ثامن
کلیدواژه ها: ساختار سازمانی، ارتقاء ساختار، ساختار سازمانی تخت، سلسله مراتب
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
9. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مدار بر ارزش ویژه برند ، کیفیت ادراک شده ، تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در بانک انصار شعب مشهد
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند ، بازاریابی رابطه مدار، تصویر ذهنی برند ، کیفیت ادراک شده برند، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 21 -
10. عوامل موثر بر سپرده گذاری در بانک انصار
کلیدواژه ها: سپرده گذاری بانکی، مهارت کارکنان، رضایت مشتری، سود سپرده بانکی، تسهیالت قرض الحسنه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 19 -
11. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی اعتبار سازمان و اعتماد و رضایت مشتری با نقش تعدیل گری توانایی سازمان (مطالعه موردی: مشتریان بانک انصار)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، مسئولیت اجتماعی سازمان، اعتبار سازمان، رضایت مشتری، اعتماد مشتری، توانایی سازمان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 22 -
12. بررسی عوامل موثر در تغییر مدل کسب و کار با توجه به راهکارهای مدیریت تغییر و یادگیری سازمانی بر اساس تحلیل پوششی داده ها ( مورد مطالعاتی: بانک انصار اسلام آباد غرب )
کلیدواژه ها: تغییر مدل کسب و کار، راهکارهای مدیریت تغییر، یادگیری سازمانی، تحلیل پوششی داده ها، بانک انصار
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
13. آسیب شناسی سیستم مدیریت منابع انسانی در بانک به منظور تدوین الگوی مطلوب در مدیریت منابع انسانی(مطالعه موردی : شعب بانک انصار شهر شیراز )
کلیدواژه ها: آسیب شناسی، سیستم مدیریت منابع انسانی، احساس عدالت سازمانی، تامین نیازهای برتر ، رویکرد راهبردی نظام نگهداری.
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 1 -
14. بررسی تاثیر تجربه برند و کیفیت خدمات بر بازاریابی دهان به دهان (موردمطالعه: بانک انصار استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: تجربه برند۱، کیفیت خدمات۲، بازاریابی دهان به دهان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 21 -
15. ارتباط بین مشتری گرایی، کار عاطفی و فرسودگی شغلی ) مورد مطالعه: بانک انصار شهر تهران)
کلیدواژه ها: مشتری گرایی، کار عاطفی، فرسودگی شغلی.
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 11 -
16. ارزشیابی اثر بخشی دوره های آموزشی از دیدگاه مدیران و کارکنان بانک انصار استان ایلام
کلیدواژه ها: اثربخشی، دوره های آموزشی، مدیران و کارکنان، بانک انصار
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
17. بررسی نقش خود تفسیری مشتری در ارزش حاصل از مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در بانک انصار
کلیدواژه ها: خود تفسیری مشتری، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، به صورت الکترونیک، بانک انصار
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 16 -
18. بررسی رابطه بین خصوصی سازی با رفتار کارکنان بانک انصار شهرستان شیراز
کلیدواژه ها: خصوصی سازی، انگیزش، یادگیری، ادراک، طرز تلقی و نگرش، توانایی، شخصیت
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 13 -
19. بررسی مدل طراحی و توسعه خدمات در موسسه اعتباری ثامن
کلیدواژه ها: طراحی و توسعه، خدمات، مدلسازی، مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس مهندسی صنایع ،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 20 -
20. بررسی خدمات بانکداری الکترونیکی، ریسک های بانکی و نقش آن در بهبود حاشیه سود در بانک انصار
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، ریسک های بانکی، حاشیه سود
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 18