بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1581. بررسی امکان سنجی استقرار بانکداری الکترونیکی در نظام بانکی کشور از دیدگاه مدیران وکارشناسان خبره بانکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی - امکان سنجی ف نی- امکان سنجی اقتصادی و مالی - امکان سنجی نیروی انسانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
سال انتشار: ۱۳۸۴
تعداد صفحات: 9 -
1582. بررسی میزان پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان بانکهای شهر شیراز
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، دستگاه خودپرداز، پایانه فروش، تلفن بانک، اینترنت بانک، کارتهای بانکی، موبایل بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 8 -
1583. عوامل موثر بر بکارگیری خدمات موبایل بانک و رتبه بندی آنها (مورد مطالعه: مشتریان یکی از بانکهای دولتی ایران )
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، موبایل بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 8 -
1584. مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری ایران
کلیدواژه ها: مشتری مداری، بانکداری الکترونیکی، ارتباط طولانی مدت، نیازهای مشتریان، آموزش مدیران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 7 -
1585. کاربردهای فناوری RFID توسط بانکها در شهر الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی، شناسه تشخیص امواج رادیویی و شهر الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 9 -
1586. بررسی عوامل مؤثر بر عدم استفاده کامل شهروندان از خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: شهرالکترونیکی ، بانکداری الکترونیکی، خدمات بانیک، نظر سنجی، بانک ملی ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 7 -
1587. ارائه یک طرح پیشنهادی درراهنمایی و رانندگی و خودروسازی با تکیه بر فناوری RFID
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، Security ,RFID، حملات بر روی RFID، Replay Attack DoS Attack RFID Attack
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 8 -
1588. سامانه تلفن گویای 1818 سرویسی برای خدمت به مردم در راستای دستیابی به شهر الکترونیک
کلیدواژه ها: سیستمهای ارتباط با مشتری، دریافت و پرداخت الکترونیکی قبوض (EBPP)، قابلیت دستیابی ، شبکه عمومی تلفن شهری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 7 -
1589. سیستم ارائه خدمات درمانی بااستفاده از کارتهای الکترونیکی
کلیدواژه ها: کارت الکترونیکی، دفترچه بیمه، رایانه، بانک اطلاعاتی، کارت هوشمند، سیستم عامل کارت هوشمند، امنیت کارت هوشمند، امضای الکترونیکی ، پرداخت الکترونیکی ، داروخانه الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 7 -
1590. چالش های فرا روی بانکداری الکترونیکی درایران به عنوان یکی از مهم ترین زیر ساخت های توسعه با رویکرد اقبال مردم به این بانک ها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانکداری مجازی، شهرالکترونیکی، شعبات الکترونیکی، فن آوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت زیرساختها
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 12 -
1591. تاثیر تحقق بانکداری الکترونیک در افزایش رضایت مشتریان بانکها مطالعه موردی بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریان، بانکداری الکترونیک، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت اجرایی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 11 -
1592. تحلیلی بر عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، تبلیغات شفاهی، اعتماد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 20 -
1593. الزامات نظام بانکداری نوین در توسعه ی تجارت الکترونیک
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، سیستم های یکپارچه، پایگاه اطلاعات توزیع شده، کدگذاری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 17 -
1594. بانکداری روی اینترنت در صنعت بانک داری کشورآلمان مطالعه موردی استراتژی بازاریابی بانک Advance
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، کسب و کار الکترونیکی، بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 24 -
1595. مقایسه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بین بخش خصوصی و دولتی (مطالعه موردی بانک ملی٬بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ٬ بانکداری الکترونیکی ٬ BSQ ٬ ابعاد کیفیت خدمات ٬ICT
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 19 -
1596. عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی با استفاده از مدل پیکاراینن
کلیدواژه ها: تغییر، پذیرش تکنولوژی، بانکداری الکترونیک، مفید بودن، سهولت استفاده، لذت ادراکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 12 -
1597. بررسی کارت های اعتباری در ایران
کلیدواژه ها: کارت اعتباری ، بانکداری االکترونیکی ، نظام پرداخت الکترونیکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 12 -
1598. سیستم جدید پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: ویژگی طرح ها در بانکداری الکترونیکی ، برداشت وجه بدون کارت از خودپرداز ، هدف بانکداری الکترونیک ، مراحل برنامه ریزی برای اجرای طرح ، موارد مورد توجه در ارائه طرح جدید
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 7 -
1599. اندازه گیری میزان رضایتمندی کاربران نهایی از خدمات بانکداری الکترونیکی (مورد مطالعه : بانک های پارسیان، پاسارگاد، اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، رضایت مشتری ، ویژگی های جمعیت شناختی ، محتوا ، سهولت استفاده ، صحت و دقت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 14 -
1600. ارائه مدلی برای پرداختهای الکترونیکی در تجارت الکترونیکی
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی، پول، پرداخت الکترونیکی، وب، اینترنت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 16