بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1561. پول الکترونیکی و مسایل حقوقی پرداخت ثمن در تجارت الکترونیک
کلیدواژه ها: پول الکترونیک، پرداخت الکترونیکی، پرداخت ثمن، تجارت الکترونیک، مسایل حقوقی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 15 -
1562. شناسایی و اولویت بندی نیازهای مشتریان در بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی در بانک کشاورزی شهرستان سمنان )
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، نیازهای مشتریان، تصمیم گیری سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 16 -
1563. مطالعه موردی نقش پرداخت های الکترونیکی در تسهیل فرایند خدمات بندری و دریایی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، پرداختهای الکترونیکی ، saudiEdi,portnet,tradenet,MASNET(Monetary Authority SingaporeNetwork),PCS,Port community system
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 20 -
1564. بانکداری الکترونیکی و امنیت خدمات به مشتریان
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک، بانکداری الکترونیکی، امنیت الکترونیکی، مشتری مداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 9 -
1565. نقش بانکداری الکترونیک در کاهش تردد و هزینه های ترافیک شهری ( مورد خاص هزینه مصرف بنزین)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 11 -
1566. بررسی رشد بهره وری نیروی کار در بانکداری الکترونیک کشور
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا)، بهره وری نیروی کار، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 31 -
1567. بانکداری الکترونیکی و راهکارهای مبارزه با ریسکهای بانکی
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات ، بانکداری الکترونیک، ریسک، مدیریت ریسک، کمیته باسل
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 12 -
1568. مدیریت ارتباط مشتریان (CRM) در پورتال های بانکداری الکترونیکی ایران و پیشنهاد راهکار مناسب جهت بهبود عملکرد
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، پورتال، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 11 -
1569. بررسی موانع و چالشها در مسیر اجرا و بهبود بانکداری الکترونیک در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، فناوری اطلاعات، چالشهای زیرساختی، مدیریت ارتباطات
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 11 -
1570. خدمات بانکداری الکترونیکی برای داد و ستدهای خودکار بر اساس عامل ها
کلیدواژه ها: انتخابات الکترونیک، گمنامی، امضای دیجیتال،امنیت اطلاعات
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس کامپیوتر سالانه انجمن کامپیوتر ایران
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 7 -
1571. خدمات بانکداری الکترونیکی برای داد و ستدهای خودکار بر اساس عامل ها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، تجارت الکترونیک، خدمات بانکی، داد و ستد خودکار، عامل
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس کامپیوتر سالانه انجمن کامپیوتر ایران
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 4 -
1572. بررسی روابط بانکی SME ها با تمرکز بر بانکداری الکترونیکی، مطالعه موردی (بانکهای صادرات استان مرکزی)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بنگاههای کوچک و متوسط، بانکهای صادرات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 20 -
1573. تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، تبلیغات شفاهی، اعتماد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 25 -
1574. بررسی کیفیت خدمت رسانی الکترونیک در بهبود ارتباط مشتری با سازمان (مطالعه موردی: مشتریان شعب مختلف بانک تجارت شهرستانهای یزد و شیراز
کلیدواژه ها: روابط عمومی الکترونیک، بانکداری الکترونیک، خدمت رسانی الکترونیک، وبکوال (WEBQUAL)
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 31 -
1575. مقایسه ادراک ریسک مشتریان از روشهای مختلف پرداخت پولی و الکترونیکی (پایانه های پرداخت فروشگاهی)
کلیدواژه ها: ادراک ریسک، پرداخت الکترونیکی، پایانه های پرداخت فروشگاهی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 28 -
1576. پذیرش خدمات بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان براساس مدل تجزیه رفتار برنامه ریزی شده در بانکهای دولتی و خصوص شهر تهران(مورد پژوهی: بانک دولتی ملت و بانک خصوصی سامان)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، پذیرش تکنولوژی، رفتار مصرف کننده
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 18 -
1577. مطالعه و شناخت انواع مخاطرات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک- ریسک در بانکداری- کمیته باسل
محل انتشار مقاله: همایش مدیریت تکنولوژی و نوآوری
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 17 -
1578. اولویت بندی خدمات بانکداری الکترونیک بر اساس عوامل مؤثر بر پذیرش آن ها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک- فرآیند تحلیل سلسله مراتبی- پذیرش فن آوری
محل انتشار مقاله: همایش مدیریت تکنولوژی و نوآوری
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 17 -
1579. هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، سود آوری، هزینه یابی براساس فعالیت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی عملیاتی
سال انتشار: ۱۳۸۷
تعداد صفحات: 40 -
1580. پایاچک، نقطه عطفی برای بانکداری الکترونیکی در ایران
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیکی- بانکداری الکترونیکی- چک الکترونیکی- امضای دیجیتالی- گواهی دیجیتالی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
سال انتشار: ۱۳۸۴
تعداد صفحات: 8