بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1541. بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت ورود فن آور NFC به ایران
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیک، شبکه های ارتباطی، خدمات ارزش افزوده تلفن همراه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 9 -
1542. بانکداری با تلفن همراه مزایا، جالش ها و راهکارها
کلیدواژه ها: بانکداری با موبایل، بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 9 -
1543. ارزش ادراک شده از خدمات بانکی تلفن همراه و اثر آن بر وفاداری مشتریان
کلیدواژه ها: تلفن همراه، ارزش ادراک شده، وفاداری، بانکداری الکترونیک، مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 11 -
1544. طرح قابلیت پرداخت الکترونیکی سیستم های پخش و توزیع با استفاده از پایانه فروش Mobile POS در ایران
کلیدواژه ها: شرکت پخش و توزیع، PDA Mobile POS GPS
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 8 -
1545. بانکداری مجازی، رویکردی نوین در نظام تأمین مالی در ایران
کلیدواژه ها: مالیه الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، بانکداری مجازی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی در ایران
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 38 -
1546. عوامل موثر بر بکارگیری خدمات موبایل بانک توسط مشتریان و رتبه بندی آنها موردمطالعه : یکی از بانکهای دولتی ایران
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، خدمات الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، موبایل بانک
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 13 -
1547. بررسی میزان اعتماد به کانال بانکداری از طریق تلفن همراه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانکداری از طریق تلفن همراه، اعتماد ادراکی، گرایش رفتاری
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 13 -
1548. بررسی عوامل موثر بر ترجیح فناوریهای بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان مورد مطالعه بانک سامان
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات بانکی، رفتار مصرف کننده، ترجیح فناوری، مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 10 -
1549. بررسی میزان پذیرش بانکداری الکترونیک و عوامل موثر بر آن در میان مشتریان بانکی مطالعه موردی شعب بانک ملی شهرستان سنندج
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مشتری، ریسک، پذیرش، میزان استفاده
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 13 -
1550. بررسی کیفیت خدمت رسانی الکترونیک در بهبود ارتباط با مشتری با سازمان مطالعه موردی: مشتریان شعب مختلف بانک تجارت شهرستانهای یزد و شیراز
کلیدواژه ها: روابط عمومی الکترونیک، بانکداری الکترونیک، خدمات رسانی الکترونیک، WEBQUAL
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 17 -
1551. تحلیل و شناسایی رفتار مشتریان بانکداری الکترونیکی با استفاده از داده کاوی
کلیدواژه ها: داده کاوی، خوشه بندی، مدیریت ارتباط با مشتریان،بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 16 -
1552. شناسایی عوامل موثر بر توسعه بانکداری الکترونیک با استفاده از آنتروپی شانون
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، آنتروپی شانون، عوامل سازمانی، عوامل محیط کلان، عوامل صنعت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 20 -
1553. مطالعه الزامات بانکداری الکترونیکی مشتریان بانک ملی شهر همدان
کلیدواژه ها: رضایت مشتری. مدل کانو. بانکداری الکترونیک. بانک ملی . شهر همدان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 16 -
1554. اندازه گیری میزان رضایتمندی کاربران نهایی از خدمات بانکداری الکترونیکی (مورد مطالعه : بانک های پارسیان، پاسارگاد، اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتری، ویژگی های جمعیت شناختی، محتوی، سهولت استفاده، صحت و دقت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 14 -
1555. بررسی تاثیر فناوری های نوین بانکداری بر چابکی سازمانهامطالعه موردی: بانک ملی شهرستان سنندج
کلیدواژه ها: چابکی تکنولوژی های نوین بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس مدیریت تکنولوژی ایران
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 13 -
1556. چالشها و راهکارهای استفاده از فناوری اطلاعات در اصلاح الگوی مصرف
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، بانکداری الکترونیک، آموزش الکترونیک، اصلاح الگوی مصرف
محل انتشار مقاله: همایش ملی تبیین علمی اصلاح الگوی مصرف
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 5 -
1557. تبیین مدل مدیریت روابط با مشتری در ارائه بهتر خدمات بانکداری الکترونیکی : موردکاوی بانکهای ایران
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، بانکداری الکترونیکی، وفاداری مشتری، کیفیت سرویس
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس دانشجویی فناوری اطلاعات ایران
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 10 -
1558. نقش بانکداری الکترونیک در افزایش رضایت مشتریان بانک ها
کلیدواژه ها: بانک داری الکترونیک ، رضایت مشتری ، مدیریت ارتباط با مشتریان
محل انتشار مقاله: همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 10 -
1559. ارائه مدلی جهت پیاده سازی بانکداری سیار مورد مطالعاتی : شهریاسوج
کلیدواژه ها: تجارت سیار، بانکداری الکترونیک، بانکداری سیار، مدل پذیرش فناوری (TAM)، و تئوری رفتار برنامه ریزی شده (TPB)
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۸۷
تعداد صفحات: 18 -
1560. پیش بینی مکان نصب پایانه های فروش با به کارگیری شبکه های عصبی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، پرداخت الکترونیک، هوش مصنوعی، شبکه های عصبی، پایانه های فروش
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۸۷
تعداد صفحات: 7