بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1481. کاربرد امنیتی بارکد دربانکداری الکترونیک مبتنی برپیام کوتاه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، امنیت، کارت عابربانک، پردازش بارکد، رمزنگاری
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 6 -
1482. بانکداری الکترونیک کلیدی برای کاهش ترددهای شهری و آلودگی هوا
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، محیط زیست، آلودگی هوا ، ترددهای شهری
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی و نمایشگاه تخصصی مهندسی محیط زیست
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 12 -
1483. بررسی رابطه بین عوامل موثر در استفاده از بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان در شعب بانک رفاه استان گلستان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،عوامل مؤثر در بانکداری الکترونیک،رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: همایش علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 8 -
1484. بررسی عوامل موثر بر گرایش مشتریان به استفاده از خدمات موبایل بانک
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، موبایل بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 10 -
1485. تاثیربانکداری الکترونیکی برخصوصی سازی
کلیدواژه ها: خصوصی سازی، اصل44 قانون اساسی، ابعاد خصوصی سازی، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: همایش ملی خصوصی سازی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 14 -
1486. تاثیربانکداری الکترونیکی برخصوصی سازی
کلیدواژه ها: خصوصی سازی، اصل 44 قانون اساسی، ابعادخصوصی سازی، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: همایش ملی خصوصی سازی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 13 -
1487. بررسی کیفیت خدمات ارائه شده از طریق درگاه های اینترنتی بانک های الکترونیک در کشور
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، آنالیز رگرسیون، بانکداری اینترنتی، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 11 -
1488. بررسی عوامل سازمانی مؤثر در موفقیت بانکداری الکترونیک (مطالعه: سازمانهای مالی و اقتصادی)
کلیدواژه ها: ریسک عملیاتی، بانکداری الکترونیکی، امنیت، فن آوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 9 -
1489. بررسی دغدغه های موجود در سیستم بانکداری الترونیک در کشور از دید مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، نگرانی مشتریان، امنیت، کارایی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 7 -
1490. رتبه بندی بانک های خصوصی بر مبنای ابزارها و تجهیزات پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک- پرداخت الکترونیک- روش TOPSIS
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مهندسی صنایع و سیستم
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 11 -
1491. ارائه یک چارچوب جامع و مقیاس پذیر برای خدمات سلامت الکترونیکی دارای زیر ساخت پرداخت الکترونیکی امن و سبک
کلیدواژه ها: سلامت الکترونیکی ، پرداخت الکترونیکی، مقیاس پذیر، گواهی دیجیتال، خدمات الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین کنگره کاربرد فناوری اطلاعات در سلامت
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 6 -
1492. بررسی تأثیر بانکداری الکترونیک بر عملکرد بانک ملت
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، تراکنش دستگاهها، عملکرد مالی ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: همایش ملی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 5 -
1493. بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عوامل موثر بر رضایت مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتری، راحتی استفاده، هزینه، بانک ملی
محل انتشار مقاله: همایش ملی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 7 -
1494. ارائه یک چارچوب جهت انتخاب خدمات مبتنی بر تکنولوژی محاسبات ابری در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: محاسبات ابری، محاسبات ابری در بانکداری الکترونیک، چارچوب انتخاب فراهم کننده ابری
محل انتشار مقاله: همایش ملی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 6 -
1495. ارائه اگویی جهت بهبود خدمات بانکداری الکترونیک در ایران از طریق بهبود منابع
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیکف منابع تأثیر گذار بر کیفیت، معیارهای نرم افزار
محل انتشار مقاله: همایش ملی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 7 -
1496. معرفی مدل رویکرد سیستمی و ارزیابی کار آمدی آن در مدیریت خدمات الکترونیکی بانکها
کلیدواژه ها: سیستم ، مدیریت ، بانک ، خدمات بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی رویکرد سیستمی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 13 -
1497. بررسی نقش کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری CRM دربانکداری الکترونیکی در جهتحفظ مشتریان
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریCRM، فناوری اطلاعات IT، بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتری، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: دومین همایش سراسری فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 6 -
1498. کاربرد الگوریتمهای رمزنگاری درافزایش ایمنی کارتهای هوشمند بدون تماسی درریزپرداختهای الکترونیکی
کلیدواژه ها: رمزنگاری، کارت هوشمند، ریزپرداخت الکترونیکی، Secure Access Module
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 9 -
1499. بررسی تکنولوژی های ارتباطی و فراگیردر یکپارچه سازی شبکه های نامتجانس در بانکداری الکترونیکی با استفاده از تکنولوژی های U-Commerce
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، U-Commerce، شبکه های نامتجانس، تکنولوژی های ارتباطی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 11 -
1500. بکارگیری تکنیکهای داده کاوی و بازاریابی دربخش بندی و تحلیل رفتار مشتریان بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بخش بندی مشتریان، بازاریابی، خوشه بندی ، مدل تحلیل RFM
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 12