بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1441. بررسی سرمایه فکری و اجرای بانکداری الکترونیک با تأکید بر نقش ابعاد سرمایه فکری
کلیدواژه ها: ؛«سرمایه فکری»، «سرمایه انسانی»، «سرمایه ساختاری»، «سرمایه رابطه ای»، «بانکداری الکترونیک»
محل انتشار مقاله: ششمین همایش فرامنطقه ای پیشرفتهای نوین در علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 5 -
1442. شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، وفاداری، مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری, مدیریت مالی و سرمایه گذاری
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 12 -
1443. بررسی تاثیر عوامل فنی و تکنولوژیکی بر استفاده از دستگاههای پایانه فروش بانک صادرات شهرستان بندرعباس
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، دستگاه پایانه فروش ، کارت الکترونیکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری, مدیریت مالی و سرمایه گذاری
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 16 -
1444. بررسی میزان پذیرش بانکداری الکترونیکی توسط مردم
کلیدواژه ها: پول الکترونی، امنیت الکترونی، انتقال الکترونی، سهولت کاربری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری, مدیریت مالی و سرمایه گذاری
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 12 -
1445. بررسی فناوری RFID و تاثیر آن دربانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: شناسایی خودکار،RFID، بانکداری الکترونیک،E-banking
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی فناوری اطلاعات و شبکه های کامپیوتری دانشگاه پیام نور
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 8 -
1446. بکارگیری پروتکل امن دربانکداری الکترونیک مبتنی برپیام کوتاه
کلیدواژه ها: پرداخت سیار، بانکداری الکترونیک، پیام کوتاه، رمزنگاری
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی فناوری اطلاعات و شبکه های کامپیوتری دانشگاه پیام نور
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 12 -
1447. بانکداری الکترونیک در راستای دولت الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری الکترونیک، چالش های بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 21 -
1448. بانکداری الکترونیک در ایران و موانع توسعه آن
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، فناوری، روابط اجتماعی، بازاریابی، NFC
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 7 -
1449. نقش استراتژی های رابطه ای در کاهش موانع کاربردی و روانشناسی مصرف کنندگان همراه بانک
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، موبایل بانک، مقاومت مصرف کننده ها به نوآوری، اطلاعات
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 10 -
1450. بررسی تأثیر خدمات دولتی بانکداری الکترونیکی بر میزان افزایش رضایت مشتریان در بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیکی، رضایتمندی مشتری، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 6 -
1451. نقش سرمایه فکری دراجرای بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، بانکداری الکترونیک، سرمایه انسانی، سرمایه مشتری، سرمایه ساختار
محل انتشار مقاله: اولین همایش منطقه ای پژوهش ها و راه کارهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 10 -
1452. بررسی تاثیرخدمات بانکداری الکترونیکی بررضایت و اعتماد الکترونیکی باتوجه به نقش شهرت بانک
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیکی، رضایت الکترونیکی، اعتماد الکترونیکی، شهرت بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 16 -
1453. مقایسه تطبیقی و رتبه بندی عوامل موثربراستفاده مشتریان ازخدمات بانکداری الکترونیکدربانکهای دولتی و خصوصی استان کرمانشاه با استفاده ازمدل پیکاراینن مطالعه موردی : ملی، ملت و پاسارگاد پارسیان
کلیدواژه ها: عوامل شش گانه مدل پیکارایینن، رضایت مشتری، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 13 -
1454. توسعه سیستم خبره مبتنی بر مشخصه های صفحات وب به منظور تشخیص حملات فیشینگ در بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: فیشینگ، بانکداری الکترونیکی، امنیت اطلاعات، سیستم خبره، شبکه عصبی مصنوعی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 7 -
1455. بهینه سازی سامانههای بانکداری الکترونیک برای معلولان
کلیدواژه ها: شهر الکترونیک، بانکداری الکترونیک، معلولان، افراد ناتوان، نابینایان، ناشنوایان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس توانبخشی رباتیک ایران
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 10 -
1456. یک سیستم ریزپرداخت الکترونیکی برای شبکههای نظیر به نظیر ساختاریافته
کلیدواژه ها: ریزپرداخت الکترونیکی، شبکه نظیر به نظیرDHT پروتکل تراکنشالکترونیک، پروتکل ثبتمالکان سکه، نودهای مسئول، تشخیصخرج دوباره
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی انجمن علمی فرماندهی و کنترل ایران
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 7 -
1457. داده کاوی درشهر الکترونیک
کلیدواژه ها: داده کاوی، شهرالکترونیک، بانکداری الکترونیک، آموزش الکترونیک، تجارت الکترونیک، DataMining,E-city
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مهندسی نرم افزار دانشگاه آزاد لاهیجان
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 6 -
1458. بخش بندی و شناسایی مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی برمبنای تکنیک های داده کاوی و مدل تحلیل RFM )مطالعه موردی: موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بازاریابی، داده کاوی، بخش بندی، تحلیل RFM
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مهندسی نرم افزار دانشگاه آزاد لاهیجان
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 8 -
1459. مکانیزمهای عملی بازاریابی خدمات الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بازاریابی الکترونیکی، رضایت مشتری، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 19 -
1460. نقش محتوای برند در نهادینهکردن بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، ریسک/اعتماد/اعتبار ادراکی، برند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 14