بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1361. مدیریت ارتباط با مشتری Crm درتجارت الکترونیک
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، تجارت الکترونیک، الگوریتم و داده کاوی، الگوریتم ژنتیک، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 10 -
1362. ارائهی مدلی از عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات، امنیت، ویژگی های جمعیت شناختی، اعتماد
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
1363. بررسی شکاف تصورات مشتریان بانکداری الکترونیکی و سنتی در ایران از ریسک های نظام بانکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی،بانکداری اینترنتی،ریسک مالی،ریسک عملکرد،ریسک زمانی،ریسک اجتماعی،ریسک روانشناختی وریسک امنیتی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
1364. بررسی عوامل موثر بر پذیرش و عدم پذیرش مشتریان بانکداری همراه mobile banking در بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: پذیرش،بانکداری الکترونیک،بانکداری همراه،نگرش مشتری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 17 -
1365. نقش بانکداری الکترونیک در کاهش هزینه ی نظام بانکی ایران
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، بانکداری الکترونیک، کارایی، دادههای تابلویی، تابع هزینه، رقابتپذیری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 25 -
1366. اثر پورتال های وب سلف سرویس در کیفیت خدمات آنلاین بانکداری: بررسی یک مدل نظری
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، چارچوب نظری، بانکداری آنلاین، کیفیت خدمات، پورتال بر اساس بانکداری الکترونیکی، سلف سرویس بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 18 -
1367. پرداخت آنلاین در بانکداری الکترونیکی مبتنی بر محیط پردازش ابری
کلیدواژه ها: پردازش ابری، بانکداری ابری، بانکداری الکترونیک ابری، پرداخت برخط ابری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 20 -
1368. ریسکهای موجود در بانکداری الکترونیک و راهکارهای کاهش آنها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک/ریسک/کنترلهای ایمنی/چالشهای مدیر
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 21 -
1369. ارائه چارچوبی برای بررسی تاثیر جبران خدمت بر رضایتمندی مشتریان در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: خطای خدمت، جبران خدمت، رضایتمندی مشتری، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
1370. تاثیررضایت استفاده از بانکداری الکترونیکی بر وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، خدمات الکترونیک، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، قابلیت استفاده از وب سایت و تبلیغات شفاهی مثبت
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
1371. مدیریت ریسک در بانکداری
کلیدواژه ها: ریسک، مدیریت ریسک، بانکداری اسلامی، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
1372. شیوه های نوین مدیریت بانک ها
کلیدواژه ها: مدیریت نوین،بانکداری الکترونیکی، فناوری های نوین،فضای کسب و کار
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 14 -
1373. مدیریت ریسکهای ناشی از تحولات و کاربردهای تجارت الکترونیک در بانکداری با تأکید بر ریسک عملیاتی مطالعه موردی: بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، ریسک، مدیریت، تجار الکترونیکی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
1374. نگرشی بر عوامل گسترش دهنده استفاده از بانکداری اینترنتی در اقتصاد ایران مورد مطالعه: بانک تجارت
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بانکداری اینترنتی، بانک تجارت، مدل TAM
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 19 -
1375. تاثیر توسعه بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع و رضایتمندی مشتریان در بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی،جذب منابع،رضایتمندی مشتری،بانک شهر
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 14 -
1376. طراحی مدل حافظه سازمانی پیش نیاز اجرای مدیریت دانش و تاثیر آن بر بهبود عملکرد بانکداری الکترونیکی ایران در هزاره سوم
کلیدواژه ها: حافظه سازمانی، دانش سازمانی، مدیریت دانش، یادگیری سازمانی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 21 -
1377. عوامل کلیدی موفقیت در کانالهای بانکداری الکترونیک ایران
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک،کانالهای بانکداری الکترونیک ،بانک های تجاری، عوامل کلیدی موفقیت،تحلیل عاملی، مدیریت عملیاتی بانکی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 14 -
1378. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری اسلامی بر عملکرد بانک توسط مدل با تاکید بر بانکداری الکترونیک BSQ
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکداری بانکداری الکترونیک عملکرد بانکداری اسلامی - - BSQ مدل
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 17 -
1379. گسترش نوآوری های حوزه بانکداری و پرداخت های همراه
کلیدواژه ها: نوآوری، بانکداری الکترونیک، پرداخت همراه، پرداخت سیار، شرکت های آنلاین، مدیریت توسعه
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 23 -
1380. عوامل موثر بر وفاداری مشتری در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک؛ وفاداری مشتری؛ کیفیت خدمات؛ ارزش درک شده
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 19