بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1281. ارزیابی عملکرد بانکداری الکترونیک با استفاده از کارت امتیازی متوازن و منطق فازی (مطالعه موردی شعب بانک ملی شیراز)
کلیدواژه ها: کارت امتیازی متوازن، ارزیابی عملکرد، منطق فازی، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
1282. بررسی تاثیر اجرای بانکداری الکترونیک (در مقایسه با باندکداری سنتی) بر ساختار سازمانی در بانک تجارت
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بانکداری سنتی، ساختار سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 22 -
1283. بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایتمندی مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتری، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 10 -
1284. ارائه مقیاس جامع ارزیابی کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیک، اندازه گیری، مقیاس، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
1285. بررسی و اولویت بندی ابزار پرداخت و تجهیزات بانکداری الکترونیک با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، ابزار پرداخت، توسعه، روش تحلیل سلسله مراتبی AHP
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 12 -
1286. بررسی تاثیر توسعه زیرساخت های بانکداری الکترونیک بر عملکرد بانک ها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، عملکرد، توسعه، زیرساخت، خود رگرسیون برداری VAR
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 11 -
1287. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر گرایش مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکمورد مطالعه بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره، مدل پذیرش فناوری
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
1288. شناسایی و رتبه بندی موانع بکارگیری بانکداری الکترونیکی در شعب بانک ملت تبریز به روش AHP
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، AHP، بانک ملت
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 22 -
1289. ارائه روشی نوین در پرداخت الکترونیکی حق بیمه در صنعت بیمه ایران
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بیمه اینترنتی، سیستم پرداخت سیار، سیستم پیام رسان
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 17 -
1290. یک پروتکل جدید احراز اصالت در پرداخت های الکترونیکی برخط
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، سامانه تلفنبانک، پروتکل احراز اصالت، حمله نشست موازی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 9 -
1291. ارائه یک مدل مفهومی پذیرش فناوری در بانکداری الکترونیکی براساس TRA,TPM,TAM,TAM II
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، نظریه عمل مستدل (TRA)، تئوری رفتار برنامه ریزی شده (TPB)، مدل پذیرش فناوری (TAM)
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
1292. مرور و بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: پذیرش، بانکداری الکترونیک، عوامل موثر
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
1293. نقش توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در افزایش رضایت مشتریان بانکها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، توسعه ، رضایت مشتری ، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
1294. تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی، اقتصاد دیجیتال، فروش اینترنتی، بازار دیجیتال، پرداخت الکترونیکی، کسب و کار دیجیتال
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
1295. بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، تراکنش بانکی، پایانه های فروش( POS )، دستگاه های خود پرداز( ATM )، پول الکترنیک، کارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 25 -
1296. بانکداری الکترونیکی و نقش آن در بانکداری
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،عملکرد بانکی،سودآوری،مدیریت هزینه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 18 -
1297. بررسی نقش استفاده ی آسان از وب سایت ها و رضایت در توسعه ی وفاداری مشتریان و تبلیغات شفاهی مثبت در مورد خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه ی موردی: شعب مرکزی بانک ملی)
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، تبلیغات شفاهی، وفاداری، قابلیت استفاده از وب سایت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 12 -
1298. شناسایی عوامل تاثیرگذار بر تمایل استفاده مشتریان از بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملی شهرستان اهواز)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، عوامل بازدارنده، تمایل به استفاده از بانکداری الکترونیک، عوامل مثبت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 11 -
1299. ارائه یک مدل مفهومی پذیرش فناوری در بانکداری الکترونیکی مبتنی بر رضایتمندی، اعتماد و ویژگی های مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، مدل های پذیرش فناوری، رضایتمندی، اعتماد، ویژگی های مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 18 -
1300. نظام نوین بانکداری اسلامی (EPLS)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، بانکداری اسلامی، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 10