بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1261. بررسی ارتباط متغیرهای انگیزشی و گرایش مشتریان در استفاده از خدمات POSبانکداری الکترونیک در فروشگاه های شهر زاهدان
کلیدواژه ها: سیستم پایانه فروش، گرایش رفتاری به استفاده، مفید بودن ادراک شده، امنیت ادراک شده، سهولت ادراک شده
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
1262. بررسی رابطه عوامل تاثیرگذار بر تعهد مشتری در بانکداری الکترونیکبراساس مدل بانکداری الکترونیک کاسیم در بانک های صادرات شهرستان گرگان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، تعهد مشتری ، اعتماد ، ارزش مشترک ، رفتار فرصت طلبانه ، ارتباطات ، جذابیت
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
1263. اندازه گیری رضایت استفادکنندگان از خدمات بانکداری الکترونیک درشعب بانک کشاورزی استان همدان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، تجارت الکترونیک ، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
1264. ارائه مدلی از عناصر معنابخش در اعتماد سازی مشتریان در استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیکی
کلیدواژه ها: سیستم پرداخت الکترونیکی، اعتماد، رضایتمندی مشتریان، روش حداقل مربعات جزیی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 13 -
1265. نقش ابعاد سنتی و مجازی بانک ها در بانکداری الکترونیکی آن ها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانکداری سنتی، اعتماد به بانکداری الکترونیکی، تمایل به پذیرش بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 12 -
1266. سرویس دهی عدالتی و رضایتمندی مشتری در راستای تحقق کسب و کارهای بین المللی (مطالعه موردی در زمینه بانکداری الکترونیکی و تاثیر اعتماد و ارزش درک شده مشتری بر رضایتمندی مشتری)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، عدالت در بانکداری ، اعتماد در بانکداری الکترونیکی ، رضایتمندی مشتری در بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 2 -
1267. عوامل موثر بر پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک توسط مشتریانمطالعه موردی بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانک شهر، اولویت بندی خدمات الکترونیکی، بازار رقابتی، ترجیحات مصرف کنندگان
محل انتشار مقاله: کنفرانس اقتصاد توانمند سازی اصلاح رفتارهای اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 18 -
1268. استانداردها و سیستم های پرداخت در تجارت الکترونیک
کلیدواژه ها: استانداردها، پرداخت الکترونیک، امنیت، اصطلاحات، محدودیت، تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مهندسی و پایه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
1269. ارائه یک روش ترکیبی احراز هویت جهت انجام تراکنشهای موبایل
کلیدواژه ها: محیط سیار، پرداخت الکترونیک، احراز هویت، مکان کاربر، ویژگی بایومتریک
محل انتشار مقاله: همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مهندسی و پایه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
1270. تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه مورد: بانک تجارت استان گیلان)
کلیدواژه ها: تبلیغات، بانکداری الکترونیک ، مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
1271. بررسی تاثیر پیاده سازی سیستم مالیات الکترونیک در سازمان امور مالیاتی بر فرآیند ارائه خدمات مالیاتی به مودیان (مطالعه موردی: ادرات دارایی استان گلستان)
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی ، دولت الکترونیکی ، سیستم مالیات الکترونیک ، اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی، سیستم های پرداخت الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 17 -
1272. نقش فناوری اطلاعات در توسعه بانکداری اسلامی به منظور تفکیک عقود
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی ، فن آوری اطلاعات، بانکداری الکترونیک، معیار تفکیک عقود
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی فرهنگ و اندیشه دینی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 17 -
1273. روشی نوین برای پرداخت الکترونیکی برون خط مبتنی بر سیستمرمزنگاری منحنی بیضوی
کلیدواژه ها: امضای کور، پرداخت الکترونیکی، غیرقابل ردیابی بودن، پول الکترونیکی، منحنی بیضوی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 8 -
1274. شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیر گذار مثبت بر رضایت مشتریان در حوزهخدمات بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، تجارت الکترونیک، رضایت مشتری، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 6 -
1275. پرداخت الکترونیک گامی به سوی کاهش سفرهای درون شهری و تثبیت معماری شهری (مطالعه موردی: شهر یزد)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات و ارتباطات، سفرهای درون شهری، پرداخت الکترونیک، شهر یزد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس معماری و فضاهای شهری پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 9 -
1276. ؛RFID و بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، بانکداری مجازی ،تراشه RFID، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 9 -
1277. کاربرد فناوری اطلاعات در بانکداری الکترونیک و حرکت بسوی دولت الکترونیک
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، بانکداری سیار، دولت الکترونیک، همراه بانک
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 6 -
1278. ویژگی ها، راهبردها و کاربردهای بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، بانکداری الکترونیک، مشتریان، خدمات، مدیریت ریسک
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 9 -
1279. بانکداری مجازی، رویکردی نوین در نظام تامین مالی در ایران
کلیدواژه ها: مالیه الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، بانکداری مجازی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 38 -
1280. بانکداری الکترونیکی انتخاب یا الزام
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی،سطوح بانکداری الکترونیکی،خدمات الکترونیک،کیفیت خدمات،کیفیت خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 1