بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1241. شناسایی و بررسی عوامل پذیرش همراه بانک توسط مشتریان بانکهای دولتی
کلیدواژه ها: همراه بانک, بانکداری الکترونیکی، پذیرش همراه بانک، مشتریان بانکهای دولتی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پویایی مدیریت، توسعه ی اقتصادی و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
1242. توسعه پایدارو نقش سیستم حمل و نقل هوشمند
کلیدواژه ها: سیستم حمل و نقل هوشمند ، توسعه پایدار ، پرداخت الکترونیکی ، سیستم پیشرفته اطلاع رسانی
محل انتشار مقاله: همایش ملی معماری، عمران و توسعه نوین شهری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
1243. اثرمدیریت ارتباط الکترونیکی بامشتریان e-CRM برکیفیت و پیامدهای ارتباط بانک مشتری مطالعه موردی: شعب بانک سپه استان فارس
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری e-CRM ، بانکداری الکترونیکی ، کیفیت ارتباط ، نتایج ارتباط
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 14 -
1244. بررسی تاثیر اعتماد مشتریان بر تمایل استفاده از بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: اعتماد ، بانکداری الکترونیک وبانک ملت
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
1245. بررسی تاثیر روشهای آموزشی کارکنان بانک ملی استان مازندران در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: آموزش شبیهسازی شده، آموزش ضمن خدمت، آموزش اطلاعرسانی، بانکداری الکترونیکی، بانک ملی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
1246. تاثیر بانکداری الکترونیک در رشد منابع پولی (مطالعه موردی در یکی از بانک های خصوصی)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بانکداری اینترنتی، همراه بانک، تلفنبانک، دستگاه فروش نقطه ای، دستگاه خودپرداز، پولالکترونیک، منابع پولی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
1247. تاثیر گسترش بانکداری الکترونیکی بر مدیریت نقدینگی بانک ها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مدیریت نقدینگی بانک، مدل هم جمعی و VAR و یوهانسون
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 20 -
1248. بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش مدیریت بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی 1 ، پذیرش 2 ، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
1249. مسیر جذب و حفظ مشتری در بانکداری الکترونیکی ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ،کیفیت خدمات الکترونیک ، جذب مشتری ، حفظ مشتری ، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
1250. مطالعه مدلهای پذیرش فناوری با تاکید بر بانکداری اینترنتی
کلیدواژه ها: مدلهای پذیرش فناوری، اینترنت بانک، سیستم های اطلاعاتی، بانکداری الکترونیک، مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
1251. بررسی عوامل تاثیرگذار بر تعهدمشتری دربانکداری الکترونیکبراساس مدل بانکداری الکترونیک کاسیم دربانک های صادرات شهرستان گرگان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، تعهد مشتری – مدل کاسیم
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
1252. بانکداری الکترونیکی؛ مفاهیم، تحولات، مزایا و شیوه ها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانکداری اینترنتی، همراه بانک، تلفن بانک، اینترنت بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 14 -
1253. بررسی مدل ها و عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، پذیرش، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 2 -
1254. ارائه مدل مفهومی سیستم خبره فازی با استفاده از نمودارهای UML (ارائه یک نمونه در بانکداری الکترونیکی)
کلیدواژه ها: سیستم خبره فازی، بانکداری الکترونیکی، UML ، منطق فازی، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
1255. بررسی کارآمدی راهبرد انتقال دانش برپایه روابط میان فردی (مطالعه موردی شعب بانک ملی استان خوزستان)
کلیدواژه ها: مدیریت هوشمند ،تجارت الکترونیک ،بانکداری الکترونیک،موردکاوی(case study)،راهبرد انتقال دانش
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 3 -
1256. تعیین وضعیت بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی از منظر نگرش مشتریان و قصد استفاده مشتری (مطالعه موردی : شعب بانک کشاورزی استان مرکزی)
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی ، فناوری اطلاعات ، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
1257. بررسی رابطه بین استراتژی های نوآوری و کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی : بانک های خصوصی شهرستان ایلام)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، نوآوری در فرآیند، نوآوری در خدمات، استراتژی های نوآوری، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
1258. بررسی نقش بانکداری الکترونیکی در مدیریت نقدینگی بانکها ( مطالعه موردی: بانک ملی استان مرکزی)
کلیدواژه ها: افزایش نفوذ در بازار، شفافیت اطلاعات مالی، هزینه های مبادله، مدیریت نقدینگی و نقدینگی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 9 -
1259. بررسی کیفیت خدمات، در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: کیفیت، خدمات، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
1260. ارائه مدلی چهت معرفی عوامل موثر برپذیرش همراه بانک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، مزیت نسبی ، سازگاری، سهولت استفاده،همراه بانک
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12