بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1221. بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان حقیقی از کیفیت خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی موسسه اعتباری توسعه)
کلیدواژه ها: کیفیت،رضایت،مشتری،خدمات الکترونیکی،بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
1222. نظارت بر شبکه پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: سیاستگذاری، نظارت، الزامات، انطباق
محل انتشار مقاله: سومین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 4 -
1223. بررسی عملکرد بانکداری الکترونیک در بانک های ایران با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها وتحلیل مؤلفه های اصلی
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها ، تحلیل مولفه اصلی ، بانکداری الکترونیک ، ارزیابی عملکرد
محل انتشار مقاله: یازدهمین همایش ملی حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 18 -
1224. شاخص های موثردرکارایی اعتباراسنادی : شناسایی و الویت بندی
کلیدواژه ها: اعتبار اسنادی، بانکداری الکترونیکی، مشکلات پرداخت مدت دار الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
1225. بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: کسب و کار الکترونیک ، تجارت الکترونیک ، اجزا و عملیات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 5 -
1226. امنیت در بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکدارای الکترونیکی، راهکارهای امنیتی، تهدیدات امنیتی، امنیت wap
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس دستاوردهای نوین در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
1227. تجارت الکترونیکی و بررسی امنیت آن
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، امنیت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس دستاوردهای نوین در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 5 -
1228. نقش فناوری اططلاعات سبز در بهینه سازی مصرف انرژی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، فناوری سبز، کاهش مصرف انرژی، منابع تجدید پذیر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس دستاوردهای نوین در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
1229. بررسی تأثیر بانکداری الکترونیک بر بهره وری نیروی کار(مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات و ارتباطات،بانکداری الکترونیک، بهره وری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
1230. بررسی تاثیر الکترونیکی شدن سیستم های بانکی بر بهره وری بانک ها(مطالعه موردی: بانک های شهرستان قدس)
کلیدواژه ها: بهره وری، بانکداری الکترونیکی، حجم عملیات بانکی، هزینه های بانکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
1231. بررسی تکنولوژی و امنیتNFC
کلیدواژه ها: فناوری های بی سیم، ارتباط میدان نزدیک، پرداخت الکترونیکی، RFID ، ارتباطات بی سیم
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مهندسی برق و کامپیوتر در شمال کشور
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
1232. بانکداری سیار ، مزایا و معایب آن
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک ، بانکداری الکترونیک، بانکداری سیار،اجزای بانکداری موبایل، راهکارهای بانکداری موبایل
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مهندسی برق و کامپیوتر در شمال کشور
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
1233. بانکداری همراه و فرصتها وتکنولوژیهای بکارگرفته شده در آن
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک ، بانکداری الکترونیک، بانکداری سیار،فرصتهای بانکداری موبایل، تکنولوژیهای بانکداری موبایل
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مهندسی برق و کامپیوتر در شمال کشور
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
1234. بانکداری سیار، تهدیدات موجود و راههای مقابله با آنها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، کانالهای بانکداری، اجزای بانکداری موبایل، تهدیدات و حملات، امنیت
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مهندسی برق و کامپیوتر در شمال کشور
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
1235. بررسی رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایتمندی و اعتماد مشتریان مطالعه موردی بانک صادرات استان گلستان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتریان، اعتماد مشتریان، تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
1236. رتبه بندی چالش های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان بانک ملت استان گلستان با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی( AHP )
کلیدواژه ها: چالش های بانکداری الکترونیکی ، مشتریان، فرایند تحلیل سلسله مراتبی ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
1237. بررسی عوامل موثر بررضایت مشتری درخدمات بانکداری الکترونیک با مدل کارت امتیازی متوازن در سیستم بانکی
کلیدواژه ها: سرمایه فکری،کارت امتیازی متوازن،ارزیابی عملکرد،رضایتمندی مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 9 -
1238. چالش های روبروی بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، فناوری اطلاعات، چالش ها
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
1239. حمایت از مصرف کننده در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، مصرف کننده الکترونیک، ایمن سازی الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
1240. شناسایی عوامل موثر برپذیرش و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک: مطالعه موردی بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مشتریان، بانکداری اینترنتی، بانک شهر، شهرستان مشهد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پویایی مدیریت، توسعه ی اقتصادی و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 34