بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1201. استقرار اثربخش دولت الکترونیک شاخصی اساسی درپیاده سازی زیرساختهای بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: دولت الکترونیک، کانون عمل دولت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، امنیت در بانکداری الکترونیک، حلقه مفقودی بانکداری الکترونیکی، رابطه متقابل دولت الکترونیک و بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 20 -
1202. تاثیرعوامل اقتصادی درآمدوقیمت برتقاضا برای خدمات بانکداری الکترونیکی درایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، تقاضا ،مدل لوجیت
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 14 -
1203. تحلیل مهندسی ارزش عوامل آمیخته کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر رضایت مشتریان
کلیدواژه ها: مهندسی ارزش، کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
1204. رتبهبندی عوامل آمیخته کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با تأکید بر رضایت مشتریان
کلیدواژه ها: رتبهبندی، عوامل آمیخته، کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
1205. مهندسی اجتماعی مخرب ضعیف ترین حلقه امنیتی کارت های الکترونیکی بانکی
کلیدواژه ها: مهندسی اجتماعی مخرب، امنیت اطلاعات، بانکداری الکترونیک، کارتهای بانکی، فضای سایبری
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
1206. بررسی رابطه خدمات بانکداری الکترونیک در ارتقاء رضایت مشتریان بانکها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتری، راحتی استفاده ، هزینه، امنیت
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
1207. بانکداری الکترونیک،چالش ها و موانع گسترش آن در ایران
کلیدواژه ها: انتقال الکترونیکی وجوه ،بانکداری الکترونیک،تجارت الکترونیک،اینترنت
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 5 -
1208. توسعه بانکداری الکترونیک و استقرار محیط زیست پایدار
کلیدواژه ها: محیط زیست پایدار ، بانکداری الکترونیک ، بانکداری سبز
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مهندسی و مدیریت کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
1209. مدل سازی داده های کوتاه شده ریسک عملیاتی در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، ریسک عملیاتی، هزینه سرمایه، داده های کوتاه شده، کمیته بازل
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ریاضیات مالی و کاربردها
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 8 -
1210. بررسی نقش ریسک در شکل گیری ادراکات مشتریان (در حوزه ی بانکداری الکترونیکی)
کلیدواژه ها: بهینه سازی، انتخاب پرتفوی ، متغیر نامطمئن، برنامه ریزی با معادله های قطعی، شبکه عصبی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ریاضیات مالی و کاربردها
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 11 -
1211. وفاداری الکترونیکی به برند الکترونیکی بانکداری
کلیدواژه ها: اینترنت، برند ، برند الکترونیکی،بانکداری الکترونیکی، وفاداری،وفاداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
1212. بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیک و ارتقای سطح ارتباط با مشتریان مطالعهی موردی بانک ملی شهرستان مهاباد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، کیفیت خدمات الکترونیکی، قابلیت استفاده، تعامل خدمات ، کیفیت اطلاعات ، ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
1213. بررسی میزان تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک در ارتقای سطح ارتباط با مشتریان مطالعهی موردی بانک ملی شهرستان مهاباد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، کیفیت خدمات الکترونیکی ، قابلیت استفاده ، تعامل خدمات ، کیفیت اطلاعات ، ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
1214. اهمیت کیفیت خدمات الکترونیک در بهبود بازاریابی رابطهمند و مشتریمداری نوین در صنعت بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، خدمات بانکی، کیفیت خدمات الکترونیک، رضایت مندی مشتری،مشتریمداری و بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
1215. بررسی راهکارهایی درجهت کاهش هزینه های صدورقبض تلفن ثابت
کلیدواژه ها: ارائه خدمات وپرداخت غیرحضوری،بانکداری الکترونیکی، تلفن ثابت، تجهیزات مخابراتی
محل انتشار مقاله: اولین کنگره سراسری فناوریهای نوین ایران با هدف دستیابی به توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
1216. شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر ایجاد وفاداری مشتری به بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، وفاداری مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، AHP فازی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 17 -
1217. برسی بانکداری الکترونیک و نقش آن در رضایت و جذب مشتری در شعب بانک اقتصاد نوین ارومیه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،رضایت مشتری،جذب مشتری
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 20 -
1218. بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از بانکداری همراه در ایران
کلیدواژه ها: اعتماد مشتریان، بانکداری الکترونیکی، بانکداری همراه، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 20 -
1219. بررسی نقش ریسک بانکداری الکترونیکی در میزان رضایتمندی مدیران شرکتهای صادراتی استان کرمانشاه در حوزه یB2B
کلیدواژه ها: ریسک مالی، ریسک عملیاتی، بانکداری الکترونیکی، رضایتمندی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 22 -
1220. تاثیر استفاده از اینترنت و بسترهای الکترونیک در رضایتمندی مشتریان بانک ملی ایران ( در محدوده امور شعب مرکزی تهران )
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، رضایت مشتریانCRM
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15