بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1181. مفاهیم نظری در مورد بانکداری اینترنتی
کلیدواژه ها: فن آوری اطلاعات، صنعت بانکداری، بانکداری الکترونیکی، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
1182. وفاداری مشتریان به بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، وفاداری ، وفاداری الکترونیکی مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی چالش های مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان ها و صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 9 -
1183. عوامل موثر بر اعتماد عمومی به بانکداری الکترونیک مورد مطالعه: بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک ، بانکداری الکترونیک ، مشتری مداری ، اعتماد ، بانک صادرات ایران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی چالش های مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان ها و صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 17 -
1184. سنجش تاثیر رایانش ابری بر امنیت اطلاعات و حفاظت از دانش در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: رایانش ابری ، امنیت اطلاعات ، حفاظت ازدانش ، بانکداری الکترونیک ، حریم خصوصی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی چالش های مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان ها و صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
1185. حل تهدیدات فیشینگ در بانکداری الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قورباغه جهنده
کلیدواژه ها: فیشینگ، بانکداری الکترونیک، الگوریتم قورباغه جهنده، انتخاب ویژگی، طبقه بندی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی چالش های مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان ها و صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 14 -
1186. بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، پذیرش فناوری، بانکداری الکترونیکی در ایران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی چالش های مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان ها و صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 9 -
1187. بررسی چالشها و تنگناها در توسعه بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، چالشها و تنگناها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی چالش های مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان ها و صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 9 -
1188. بررسی چالشهای موجود در صنعت بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، اینترنت، امنیت، فراترکیب
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی چالش های مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان ها و صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
1189. تحلیل و مقایسه تعداد ابزارهای مختلف بانکداری الکترونیک شامل کارت، خودپرداز، پایانه فروش و پایانه شعب در بین بانکهای دولتی و خصوصی تهران و شهرستانها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بانک خصوصی، بانک دولتی، ابزارهای الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
1190. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان شعب بانک ملت غرب استان مازندران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، رضایت مشتریان، شعب بانک ملت غرب استان مازندران
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
1191. تحلیل تعداد اجزای بانکداری الکترونیک شامل کارتها و خودپردازها درسیستم بانکی کشور در مقایسه با تعداد جمعیت
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، کارت بانکی، خودپرداز
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
1192. تحلیل تعداد ابزارهای مختلف بانکداری الکترونیک در استانها و بانکهای مختلف و رابطه آن با جمعیت
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، پایانه فروش، پایانه شعب، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
1193. بررسی تأثیر تمایل و هنجارهای ذهنی مشتریان بر قصد آنان به استفاده از بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، نظریه پذیرش فناوری، فناوری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 14 -
1194. بررسی تاثیر رضایتمندی مشتریان درافزایش خدمات بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،تجارت الکترونیک،رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
1195. بررسی نقش نظام بانکداری الکترونیک در جذب مشتریان درسیستم بانکی کشور
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، مشتریان،سیستم بانکی،سود
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
1196. بررسی تاثیربانکداری الکترونیک برمدیریت نقدینگی بانکهای ملی شهرکرمانشاه
کلیدواژه ها: دستگاه های خودپرداز ATM (،پایانه های فروش) POS ،اینترنت بانک،پایانه های داخل شعب PINPAD ،مدیریت نقدینگی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 22 -
1197. بررسی دلایل استقبال کم از بانکداری اینترنتی در شهرستان لار (بخش مرکزی)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، فناوری اطلاعات، فناوری ارتباطات، تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
1198. بررسی درک مشتریان از امنیت و اعتماد سیستم های پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: سیستم پرداخت الکترونیک(EPS) ،تجارت الکترونیک، امنیت، اعتماد
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
1199. بررسی تاثیر ریسک پذیری افراد بر پذیرش سیستم های پرداخت سیار(مطالعه موردی : شعب منتخب بانک صادرات شهر شیراز سال 1392)
کلیدواژه ها: بانک صادرات، بانکداری الکترونیک، پذیرش پرداخت سیار،ریسک پذیری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 17 -
1200. بررسی تأثیر رفتارهای ادراک شده مشتریان بر قصد آنان به استفاده از بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مدل رفتار برنامه ریزی شده، کنترل رفتاری ادراک شده، حمایت فناوری از بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 14