بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1161. بررسی موانع مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی از دیدگاه کارکنان مطالعه موردی بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: تسهیم دانش،مدیریت دانش، بانکداری الکترونیک، موانع، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
1162. بررسی نقش بانکداری الکترونیک در کاهش مصرف کاغذدر بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، فناوری اطلاعات، کاغذ، بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
1163. تاثیر کاربرد رفتاری مدیریت ارتباطات با مشتری بر رضایت مشتری در بانک مهر اقتصاد شعبه پارس آباد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک/ ادراکات مشتری از سیست بانکداری فناوری اطلاعات/ بانک مهر اقتصاد پارس آباد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
1164. مقایسه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی موسسه اعتبار ثامن با سایرموسسه ها در استان لرستان با استفاده ازمدلBSQ
کلیدواژه ها: موسسه ثامن . خدمات بانکداری الکترونیک 3. کیفیت خدمات بانکی 4. کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
1165. کاربرد لایههای رایانش ابری در بخش های مختلف بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: رایانش ابری، محاسبات ابری، نیازهای رایانشی ابری، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
1166. استراتژی درتوسعه محصولات و خدمات بانکداری الکترونیکی (NPD) نظام بانکی
کلیدواژه ها: استراتژی، توسعه محصولات/خدمات جدید(NPD)، نظام بانکی، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 23 -
1167. عوامل موثر بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: شعب بانک سینا در استان سیستان و بلوچستان)
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری اینترنتی، پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک، بانک سینا
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
1168. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک و خبرگی مشتری بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری الکترونیکی،خبرگی مشتری، کیفیت خدمات الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
1169. تأثیر بانکداری الکترونیکی بر رضایت شغلی کارکنان بانک ملی شهر اصفهان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، رضایت شغلی ، عوامل انگیزشی ، عوامل بهداشتی ، بانک ملی ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
1170. امنیت شبکه های کامپیوتری در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: امنیت شبکه ، احراز هویت ، پروسه ی مدل سازی تهدید ، پژوهش توکن عسل ، تهدیدهای ناشناخته ، برنامه ریزی سیستم چندعامله
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
1171. بررسی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان و وفاداری آنها با تاکید بر بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: اعتماد، وفاداری، جذب مشتری، حفظ مشتری، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
1172. ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان بانک ملت استان اردبیل
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،مشتری، بانک ملت، اقتصاد مبتنی بردانایی
محل انتشار مقاله: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
1173. عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک درمیان مشتریان بانک ملت استان اردبیل
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،مشتری، بانک ملت، اقتصاد مبتنی بردانایی
محل انتشار مقاله: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
1174. بررسی میزان تحقق بانکداری الکترونیک در ایران و ارائه استراتژی های مطلوب بازاریابی( مورد مطالعه: بانک کشاورزی شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: زیر ساخت های بانکداری الکترونیک، میزان تحقق، استراتژی های بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
1175. بررسی نقش بانکداری الکترونیکی با تاکید بر تنگناها و مشکلات آن در ایران
کلیدواژه ها: بانکداری ، الکترونیک ، فناوری اطلاعات ، ایران
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
1176. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک بانک کشاورزی ووفاداری مشتریان به برند
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیک ، بانکداری الکترونیک ، وفاداری مشتریان ، برند ، بازاریابی حرفه ای
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
1177. اثر بانکداری الکتزونیکی در بهره وری و ایجاد ارزش
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی ، بانکداری الکترونیکی ، بانکداری اینترنتی ، بهره وری و ایجادارزش
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
1178. بررسی رابطه ریسک ادراکی و نوگرایی مشتری با بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، ریسک ادراکی ، نوگرایی مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
1179. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی مورد مطالعه، اعضای هیئت علمی دانشگاه دولتی ایلام
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، سایت کاربری، تسهیلات، امنیت، اعتماد، سیستم کاربری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
1180. تاثیربانکداری الکترونیک درسودآوری شعب منتخب بانکهای ملت استان اصفهان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، بازده دارایی ها ، داده های پانل
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12