بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1121. بررسی تاثیر درک اثربخشی و سازگاری مشتریان در استفاده از همراه بانک
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، ادراکات مشتریان، همراه بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
1122. ارزیابی و مقایسه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در بانکهای دولتی وخصوصی شهر کرج
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، سروکوال، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: دومین همایش پژوهش های نوین در علوم و فناوری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
1123. مقایسه و انتخاب کارایی ترین مدل کسب و کار در پرداخت الکترونیکی سیار با استفاده از روش TOPSIS
کلیدواژه ها: مدل کسب و کار ، پرداخت سیار ، ارزیابی وبررسی ، تصمیمگیری چندمعیاره ، روش TOPSIS
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مهندسی برق و علوم کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 20 -
1124. بانکداری الکترونیک رویکردی نوین در توسعه نظام بانکداری
کلیدواژه ها: شناسایی مولفه ها، بانکداری الکترونیکی، بانک های تجاری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی نقش مدیریت انقلاب اسلامی در هندسه قدرت نظام جهانی (مدیریت، سیاست، اقتصاد، فرهنگ، امنیت، حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
1125. بررسی میزان پذیرش و استفاده از سیستم بانکداری الکترونیک در بین مشتریان بانک های تجاری استان زنجان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مشتریان بانک، استان زنجان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی نقش مدیریت انقلاب اسلامی در هندسه قدرت نظام جهانی (مدیریت، سیاست، اقتصاد، فرهنگ، امنیت، حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 23 -
1126. بررسی ضرورت استفاده از فناوری NFC-Mobile در خدمات پرداخت خرد الکترونیکی
کلیدواژه ها: پرداخت موبایلی، پرداخت الکترونیکی سیار، پرداخت همه جا حاضر NFC
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی چشم انداز ۱۴۰۴ و پیشرفتهای تکنولوژیک علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
1127. امکان سنجی ارائه سرویس های بانکداری الکترونیکی در رایانش ابری
کلیدواژه ها: سرویس های بانکداری الکترونیکی ، رایانش ابری
محل انتشار مقاله: دومین کنگره سراسری فناوریهای نوین ایران با هدف دستیابی به توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
1128. رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات الکترویکی (تحلیلی مقایسه ای بین بانک های دولتی و خصوصی شهر اصفهان در سال 1393)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بانک های خصوصی و دولتی، رضاتمندی مشتریان، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
1129. فاکتورهای اثربخش بانکداری الکترونیک بر تبلیغات دهان به دهان (مطالعه موردی سرپرستی شرق بانک صادرات ایران)
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، اهمیت تبلیغات، اثر گذاری تبلیغات، جذب مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
1130. طبقه بندی و بررسی سرویس های پرداخت الکترونیکی از طریق گوشی های تلفن همراه
کلیدواژه ها: پرداخت همراه، اکوسیستم، طبقه بندی، مقبولیت سرویس
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
1131. مدیریت ریسک در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک ، بانکداری الکتروتیک ، انواع ریسک ، ریسک های کاربردی ، مدیریت پروژه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
1132. مدیریت بانکداری الکترونیک و فاکتورهای اثر بخش آن بر تبلیغات دهان به دهان
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، اهمیت تبلیغات، اثر گذاری تبلیغات، جذب مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
1133. NFC، روشی نوین در پرداخت مبتنی بر تلفن همراه
کلیدواژه ها: ؛NFC، پرداخت الکترونیک، ، پرداخت سیار
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
1134. بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از روش گسترش عملکرد کیفیت
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، گسترش عملکرد کیفیت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
1135. بررسی رابطه بین کیفیت بانکداری الکترونیکی و نقش آن در رضایتمندی مشتریان بانک ملی ( مطالعه موردی : شعب استان زنجان )
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتریان، بانک ملی، فناوری های نوین
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
1136. ارائه ی مدل مفهومی ارزیابی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک بر عملکرد بانک ها با استفاده از رویکرد BSC
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، کارت امتیازی متوازن، عملکرد سازمان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
1137. بررسی اثربخشی مولفه های تبلیغات در توسعه نظام بانکداری الکترونیک در ایران شعب بانک ملت استان فارس
کلیدواژه ها: ایمیل، بنر، تبلیغات بانکداری اینترنتی، مجلات اینترنتی , موتور جستجو
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی فن آوری، انرژی و داده با رویکرد مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
1138. شناسایی و ارزیابی تأثیر عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خودپردازهای بانکی - یک مطالعه موردی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات بانکی، رضایت مشتری، دستگاه های خودپرداز ATM
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 19 -
1139. بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر عملکرد مدیریت زنجیره ی تأمین کسب و کارهای کوچک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، زنجیره تأمین، مدیریت زنجیره تأمین، کسب و کارهای کوچک، بوشهر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
1140. عوامل و موانع بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، موانع فنی، موانع فرهنگی اجتماعی، موانع مدیریتی، موانع مالی، موانع قانون حقوقی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7