بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1101. عوامل موثر برگرایش مشتریان به استفاده ازخدمات الکترونیک مطالعه موردی: بانک ملی استان اردبیل
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، مدل پذیرش فناوری، گرایش مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 9 -
1102. ارزیابی عملکرد خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن وتاثیر ان بررضایت مشتری (مورد مطالعه بانکهای خصوصی ایران)
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، کارت امتیازی متوازن، ارزیابی عملکرد ، رضایتمندی مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 9 -
1103. بررسی تاثیر هوشمند سازی پرداخت کرایه تاکسی بر پارامترهای ترافیکی بوسیله ی نرم افزار Aimsun
کلیدواژه ها: سیستم های هوشمند حمل و نقلی، پرداخت الکترونیکی کرایه، ITS، شبیه سازی، Aimsun
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
1104. ارایه مدلی برای بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی مورد مطالعه (شعب بانک ملی شهر زاهدان)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مشتری، بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
1105. نقش تکنولوژی های بانکداری اینترنتی بر ایجاد ارزش مشتریان و آمادگی آنان برای استفاده از بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: فناوری خویش خدمت، ارزش گذاری مشتریان ،آمادگی مشتریان ،بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
1106. شناسایی نیازها و سنجش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، خدمات بانکداری الکترونیکی، مدل کانو
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
1107. تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر رضایتمندی مدیران شرکت های تولیدی از طریق ارزش ادراک شده
کلیدواژه ها: ارزش ادراک شده، بانکداری الکترونیکی، رضایتمندی، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 14 -
1108. ارائه ی مدلی جهت انتخاب بهترین راه کار شناسایی عوامل اثرگذار بر تخلف در بانکداری الکترونیک با استفاده از تصمیم گیری چند معیاره ANP-DEMATEL
کلیدواژه ها: فرآیند تحلیل شبکه ای ( ANP) دیمتل، تصمیم گیری چند معیاره،بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد کاربردی و تجارت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
1109. بررسی سیر تحول معماری داخلی شعبه های بانک شعبه هوشمند نسل جدید معماری داخلی شعبه ها در هزاره سوم
کلیدواژه ها: معماری داخلی، شعبه هوشمند، سیرتحول شعبه های بانک، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی معماری عمران وشهرسازی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
1110. تحلیل متغیرهای مؤثر بر ارزش درک شده مشتریان از خدمات E-Bank
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مدل چانسون، آنالیز مسیر
محل انتشار مقاله: اولین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
1111. بررسی رابطه ی هویت سازمانی و رفتار سیاسی کارکنان در شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد
کلیدواژه ها: هویت، هویت سازمانی، رفتار سیاسی کارکنان
محل انتشار مقاله: اولین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
1112. بانکداری الکترونیکی و نقش آن در جذب منابع مالی
کلیدواژه ها: بانک، بانکداری، بانکداری الکترونیکی، جذب منابع
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد پایدار با رویکرد استراتژیک
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
1113. بررسی رابطه بین مؤلفه های مدیریت دانش و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در شعب بانک کشاورزی شهر کرمان
کلیدواژه ها: مدیریت، مدیریت دانش، کیفیت، کیفیت خدمات، کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد پایدار با رویکرد استراتژیک
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
1114. بررسی رابطه ی بین هویت سازمانی ،جامعه پذیری سازمانی و رفتار سیاسی کارکنان در شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد
کلیدواژه ها: هویت، هویت سازمانی، جامعه پذیری سازمانی،رفتار سیاسی کارکنان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
1115. استخراج عوامل موثر بر میزان پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای اعتماد اولیه مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، پذیرش بانکداری اینترنتی، اعتماد اولیه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
1116. بررسی عوامل موثر بر افزایش ارزش درک شده ی مشتریان از خدمات الکترونیک بانک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بوم شناسی مشتری، مدل جانسون
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
1117. رتبه بندی بانک ها و موسسات مالی براساس بازاریابی پیامکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،بازاریابی پیامکی،سامانه ارسال پیامک،پیامک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
1118. راهکارها و چالشهای پرداخت الکترونیکی در تحقق نظام اداری الکترونیک
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیکی ، دولت الکترونیکی ، کارت الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی کامپیوتر،فناوری اطلاعات وارتباطات اسلامی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
1119. تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت شغلی، تصویر ذهنی و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی بانک کشاورزی حوزه شهرستان اهر)
کلیدواژه ها: دانش، خدمات، رضایت تصویر ذهنی، اعتماد، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
1120. راهکارهای پیشگیری از جرایم بانکداری الکترونیک در شعب بانکهای شهرستان قوچان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی پیش نیازها زیرساخت های بانکداری الکترونیکی تهدیدات امنیتی ، راهکارهای امنیتی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14