بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1081. اثر اعتماد بر جذب مشتریان بانکداری الکترونیکی از طریق بالا بردن امنیت و حفظ حریم خصوصی مشتری
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، اعتماد، امنیت، حریم خصوصی، ریسک درک شده
محل انتشار مقاله: سومین جشنواره ملی بانک ها و موسسات مالی(ایران بانک ۲۰۱۵)
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
1082. امنیت در بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، امنیت ، مشتریان ، الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین جشنواره ملی بانک ها و موسسات مالی(ایران بانک ۲۰۱۵)
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
1083. بیومتریک و بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانک داری ، بانکداری الکترونیک ، بیومتریک ،
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
1084. بررسی و مقایسه روش های داده کاوی جهت کشف تقلب در تراکنش های کارت های بانکی
کلیدواژه ها: روش های تقلب در کارت های بانکی ، داده کاوی ، تکنیک های داده کاوی برای کشف تقلب ، بانکداری الکترونیکی ،
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
1085. خلاقیت کارکنان: بررسی تأثیر رهبری تحولآفرین در بانکداری الکترونیکی، مطالعه میدانی: بانک انصارشهرستان کرمانشاه
کلیدواژه ها: رهبری تحو آفرین، خلاقیت کارکنان، بانکداری الکترونیک، بانک انصار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
1086. بررسی، تعیین و اولویت بندی شاخص های کیفیت پورتال بانک سپه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، پورتال خدمات بانکی، بانک سپه، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
1087. ارتقاء بانکداری الکترونیکی با ارائه برای اعطای تسهیلات بانکی با استفاده از پویایی شناسی سیستم
کلیدواژه ها: تسهیلات بانکی,پویایی شناسی سیستم ,تصمیم گیری,تجارت الکترونیک,بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنگره مشترک سیستم های فازی و هوشمند ایران (پانزدهمین کنفرانس سیستم های فازی و سیزدهمین کنفرانس سیستم های هوشمند)
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6 -
1088. ارائه الگوی تصمیم گیری فازی برای اعطای تسهیلات بانکی در جهت ارتقای انکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: تسهیلات بانکی,منطق فازی، تصمیم گیری،بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنگره مشترک سیستم های فازی و هوشمند ایران (پانزدهمین کنفرانس سیستم های فازی و سیزدهمین کنفرانس سیستم های هوشمند)
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6 -
1089. تشخیص تقلب درسیستمهای پرداخت الکترونیکی بانکها با استفاده از دادهکاوی
کلیدواژه ها: تقلب، سیستم های پرداخت الکترونیکی، تراکنش های مالی، داده کاوی، شبکه عصبی GMDH
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
1090. بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، دستگاههای خودپرداز ، وب کیوسک ، کارتهای اعتباری، کیف پول الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
1091. ارائه روش های داده کاوی جهت تشخیص کلاهبرداری در کارت های اعتباری
کلیدواژه ها: کلاهبرداری در کارت های اعتباری، تشخیص کلاهبرداری، تکنیک های داده کاوی، تجارت الکترونیکی،سیستم های پرداخت الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
1092. مفاهیم نظری در مورد بانکداری اینترنتی
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات؛ صنعت بانکداری؛ بانکداری الکترونیکی؛ بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
1093. بررسی و شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، عوامل موثر، پذیرش بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
1094. بررسی متغیرهای فردی بر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 4 -
1095. بررسی عوامل زیرساختی و مخابراتی بر اعتماد مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 3 -
1096. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر رضایت مشتریان بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترنیکی، رضایت مشتری، کیفیت خدمات، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
1097. ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات همراه بانک در بانک سپه تهران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ،همراه بانک ، رضایت مشتری ،کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 29 -
1098. شناسایی عوامل موثربرریسک عملیاتی نظام بانکداری الکترونیکی بارویکرد خودارزیابی (سازمان موردمطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: ریسک عملیاتی ، بانکداری الکترونیکی ، تحلیل عاملی ، شاخص های موثر
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
1099. ارائه مدل رضایتمندی مشتریان دراستفاده پایدارازخدمت بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: فناوری خود مختار ،بانکداری اینترنتی ،ارزش مشتری ،آمادگی مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
1100. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری اسلامی برعملکرد بانک توسط مدل BSQ (با تاکید بربانکداری الکترونیک)
کلیدواژه ها: مدل BSQ ، کیفیت خدمات بانکداری- بانکداری الکترونیک ، عملکرد بانکداری اسلامی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15