بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
1061. بررسی عوامل موثر بر کاهش هزینه جابجایی و قصد مشتریان در استفاده از وبسایت و همراه بانک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، قصد مشتریان، هزینه جابجایی، مدل مفهومی، بانکهای دولتی، بانکهای خصوصی
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
1062. عوامل موثر بر میزان رضایت مشتریان نسبت به دریافت پیامکهای تبلیغاتی تبلیغات موبایلی در بانک صادرات سرپرستی جنوب تهران
کلیدواژه ها: تبلیغات /پیامک های تبلیغاتی /بانکداری الکترونیک /رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
1063. بررسی رابطه بین میزان تفکر استراتژیک مدیران و بانکداری الکترونیک در شعب چهاردهگانه بانک صادرات کرمان - حوزه انار
کلیدواژه ها: تفکر استراتژیک، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
1064. تأثیر نسبت استفاده دستگاه کارت خوان و خودپرداز وبه افزایش جذب سرمایه در بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، دستگاه خودپرداز، کارایی هزینه ، مدیریت هزینه، مدیریت دارایی
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6 -
1065. بررسی رابطه بین ادراک مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی و سنتی با اثربخشی سازمانی در شعب بانک سپه شهر کرمان
کلیدواژه ها: ادراک مشتریان، بانکداری الکترونیکی، بانکداری سنتی، خدمات، اثر بخشی سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
1066. طراحی مدل عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی: موسسه X
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، خدمات بانکداری الکترونیک، مدل کانو، موسسه x
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
1067. بررسی تأثیر خدمات بانکداری الکترونیک بر جذب مشتریان بانکهای تجارت ایلام
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
1068. ارزیابی و تحلیل چالش های ضمانت اطلاعات در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، امنیت اطلاعات، ضمانت اطلاعات، تراکنش بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی یافته های نوین علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
1069. بررسی جرایم اینترنتی در سیستم بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، جراین بانکداری الکترونیکی، امنیت بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی یافته های نوین علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
1070. مدلسازی زنجیره تامین بانکداری الکترونیک با رویکرد پویاشناسی سیستمها مطالعه بانک انصار
کلیدواژه ها: مدلسازی، زنجیره تامین، بانکداری الکترونیک، پویاشناسی، بانک انصار
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
1071. بررسی رابطه ی جامعه پذیری سازمانی ورفتارسیاسی کارکنان درشرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد
کلیدواژه ها: جامعه پذیری ، جامعه پذیری سازمانی ، رفتارسیاسی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
1072. تاثیر عوامل سازمانی بر استقرار سیستم های اطلاعات استراتژیک مطالعه موردی شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: استقرار سیستم های اطلاعات استراتژیک، عوامل سازمانی، حمایت مدیران رده بالا و برنامه راهبردی سازمان
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
1073. بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی و رضایت مشتریان مطالعه موردی شعب بانک صادرات تهران
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات، فناوری اطلاعات و ارتباطات
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
1074. مطالعه اثر امنیت اطلاعات بر وفاداری مشتریانمطالعه موردی:مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک در شهر تهران، سال1393
کلیدواژه ها: اعتماد، امنیت اطلاعات، بانکداری الکترونیک، ریسک ادراک شده، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
1075. کاربرد مدل پذیرش تکنولوژی در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، مدل پذیرش تکنولوژی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
1076. ارزیابی فناوری های جدید در بانکداری الکترونیک با استفاده از مدل پذیرش فناوری(مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان لرستان)
کلیدواژه ها: ارزیابی فناوری- بانکداری الکترونیک- پذیرش فناوری- بانک صادرات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
1077. تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بانک در تبلیغات شفاهی مشتریان در شعب بانک ملیایران در شهرستان ارومیه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، کیفیت خدماتالکترونیک ، تبلیغات شفاهی ، بانک ملی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
1078. بررسی و اولویت بندی روشهای آموزش کارکنان بر ارائه خدمات بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی بانک مسکن)
کلیدواژه ها: آموزش شبیهسازی شده، آموزش ضمن خدمت، آموزش اطلاعرسانی، بانکداریالکترونیکی، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
1079. عوامل موثر بر نگرشمصرف کننده نسبتبه بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی: مشتریان بانک ملی شهرستان سنندج)
کلیدواژه ها: نگرش مصرف کننده، بانکداری الکترونیک، تجربه بانکداری شخصی، معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
1080. بررسی تطبیقی تاثیر بانکداری الکترونیکی بر سودآوری بانکها در بین بانکهای دولتی و خصوصی
کلیدواژه ها: سودآوری، بانکداری الکترونیک، تعداد ماشین های خودپرداز، تعداد پایانه های شعب و تعداد پایانه های فروش
محل انتشار مقاله: سومین جشنواره ملی بانک ها و موسسات مالی(ایران بانک ۲۰۱۵)
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17