بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1899
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
81. رابطه بین امنیت ادراک شده و اعتماد مشتریان به سیستم بانکداری الکترونیک مبتنی بر رویکرد NFC-Mobile
کلیدواژه ها: امنیت درک شده، اعتماد درک شده، بانکداری الکترونیک، رویکرد NFC-Mobile
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 18 -
82. آیا شفافیت شاخص های عملکرد بر سودآوری بانکداری الکترونیک تاثیر میگذارد؟مطالعه تجربی برای سیستم بانکداری ایران
کلیدواژه ها: شفافیت، بانکداری الکترونیک، سودآوری
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10 -
83. ارزیابی مولفه های بانکداری الکترونیک با رویکرد مدیریتی رضایت شهروندان (مطالعه موردی: فردیس کرج)
کلیدواژه ها: شهر الکترونیک، مدیریت شهری، فردیس کرج.
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 11 -
84. مروری بر روشهای کشف تقلب بانکی با استفاده از هوش مصنوعی
کلیدواژه ها: تقلب بانکی، بانکداری الکترونیک، کلاهبرداری، معاملات متقلبانه، تراکنشهای جعلی، کشف تقلب بانکی.
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی مدیریت دانش و کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 24 -
85. بررسی فناوری بلاک چین و کاربرد آن در تجارت و بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: فناوری بلاک چین، تجارت الکترونیک،ارز دیجیتال، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
86. بررسی میزان پذیرش بانکداری الکترونیک با استفاده از مدل پذیرش فن آوری ( مورد مطالعه ؛ شعب بانک سپه استان اردبیل)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مشتری، بانک سپه، پذیرش بانکداری الکترونیک، مدل پذیرش فن آوری
محل انتشار مقاله: دومین همایش سراسری پیشران ها و تهدیدهای فراروی انقلاب اسلامی در گام دوم
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
87. ارزیابی چگونگی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک خصوصی
کلیدواژه ها: پذیرش،بانکداری الکترونیکی،مشتریان،بانک خصوصی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
88. اثر تجربه مشتری بر مزیت رقابتی پایدار با نقش تعدیلگر ارزش ادراک شده در شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد
کلیدواژه ها: مدیریت تجربه مشتری، مزیت رقابتی پایدار، ارزش درک شده، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 15 -
89. تاثیر امنیت بر اعتماد درک شده شهروندان بر مبنای رویکرد فناوری اطلاعات
کلیدواژه ها: امنیت درک شده، اعتماد درک شده، سیستم پرداخت الکترونیک، شهرداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی افق های نوین در مهندسی عمران ، معماری و شهرسازی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
90. نقش تبلیغات اینترنتی و ارائه برنامه تبلیغاتی بر پذیرش بانکداری الکترونیکی از سوی مشتریان بانک ملی
کلیدواژه ها: تیلیتات، بانکداری الکترونیک، مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
91. بررسی نقش بانکداری الکترونیک بر توسعه اقتصاد
کلیدواژه ها: بانکداری، توسعه، اقتصاد، تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 4 -
92. شناسایی اسکناس ایرانی توسط یک الگوریتم مقاوم به چرخش با استفاده از شبکه های عصبی انتشار رو به عقب و تبدیل موجک
کلیدواژه ها: دسته بندی اسکناس ایرانی، شبکه ی عصبی انتشار به عقب، تبدیل موجک، بانکداری الکترونیک، ضرایب موجک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
93. رابطه کیفیت درک شده از خدمات بانکداری الکترونیک با رضایت و وفاداری مشتریان
کلیدواژه ها: کیفیت درک شده از خدمات بانکداری الکترونیک، رضایت مشتری،وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 7 -
94. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر عملکرد بانک های مستقر در منطقه آزاد ارس
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، عملکرد بانک، بانکهای مستقر در منطقه آزاد ارس
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
95. بررسی تاثیرات عملیات بانکداری باز بر افزایش میزان نقدینگی بانک ایران زمین
کلیدواژه ها: بانکداری باز ، کنترل نقدینگی، عملیات بانکی، بانکداری الکترونیک، نظام بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
96. بررسی تاثیر ریسک پذیری بر تصویر ذهنی مشتریان از خدمات اینترنتی پست بانک ایران (مطالعه موردی: پست بانک خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: ریسک پذیری، تصویر ذهنی مشتریان، بانکداری الکترونیک، اینترنت بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
97. ارزیابی عملکرد بانک های منتخب شرکت لبنی کاله از منظر بانکداری الکترونیکی با استفاده از روش تصمیم گیری MCDM
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، خدمات بانکداری الکترونیک، شرکت فرآورده های لبنی کاله، روش تصمیم گیری MCDM
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 7 -
98. بررسی عوامل موثر در پذیرش روش های پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، پرداخت الکترونیک، کیفیت اطلاعات.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
99. راه اندازی سیستم های جامع بانکی در برنامه توسعه بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، توسعه، سیستم جامع بانکی، بانک الکترونیک
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 19 -
100. امنیت در پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: سیستم های پرداخت الکترونیک ، ارتقا امنیت
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10