بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
861. بررسی عوامل موثربر پذیرش بانکداری موبایلی توسط مشتریان بانک های ایران مطالعه موردی : بانک سامان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، پذیرش خدمات، مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
862. بررسی فناوری های تجارت الکترونیک پول الکترونیکی, کیف الکترونیکی و کارتهای پرداخت
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک,محرمانگی داده ,پرداخت الکترونیک ,مبادلات الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
863. برقراری امنیت در تراکنش پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیک ، امنیت ، مشتری ، رمزگذاری ، بانک
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های مهندسی رایانه
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
864. تدوین مدلی برای سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات کیوسکهای خود پرداز بانک
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیکی، کیوسکهای خودپرداز
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
865. بررسی میزان رضایت مندی مشتریان پست بانک ایران ازخدمات بانکی ( مطالعه موردی پست بانک شهر چالانچولان )
کلیدواژه ها: بانک، پست بانک، خدمات بانکی، بانکداری الکترونیک، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
866. بررسی عوامل موثر بر بانکداری اینترنتی با استفاده از یک مدل تلفیقی (مطالعه موردی بر روی مشتریان شعب بانک سپه شهرستان گرگان)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، مدل پذیرش تکنولوژی، مدل تئوری رفتار برنامهریزی شده، بانکداری الکترونیک، بانک سپه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تصمیم گیری در علوم مهندسی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
867. رویکرد تحلیلی بر بانکداری الکترونیک و فرهنگ آن در جامعه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، فرهنگ بانکداری الکترونیک، خدمات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
868. شناسایی الگوهای رفتاری استفاده کننده گان درگاه های پرداخت الکترونیک با استفاده از تکنیک داده کاوی
کلیدواژه ها: داده کاوی، کشف دانش، خوشه بندی، روش شناسی CRISP-DM، پرداخت الکترونیک، درگاه اینترنتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
869. بررسی و شناسایی موانع بانکداری الکترونیک در بانک های شهرستان داراب
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک - موانع بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
870. بررسی چالشهای اجرای بانکداری الکترونیک درشعب بانک پاسارگاد استان مازندران با استفاده ازتکنیک AHP
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، AHP ، فرهنگی اجتماعی، حقوقی، سازمانی مدیریتی، محیطی و فنی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت ،حسابداری ، علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
871. تحلیل اثربخشی پذیرش و استفاده از فناوری اطلاعات بر اساس مدل دیویس در راستای خدمات مالیاتی الکترونیکی به مودیان مالیاتی استان البرز
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی /دولت الکترونیکی /سیستم مالیات الکترونیک /اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی /سیستم های پرداخت الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت ،حسابداری ، علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
872. واکاوی روش های تجهیز و تخصیص منابع در نظام بانکی ایران با طبقه بندی مشتریان بوسیله ی الگوریتم های داده کاوی و شبکه های عصبی مصنوعی
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی، ارزش طول عمر مشتری، بانکداری الکترونیک، داده کاوی، شبکه های عصبی مصنوعی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و برق
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
873. بررسی عوامل مؤثر در پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، سازگاری، امنیت، مفید بودن، سهولت استفاده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و برق
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
874. بررسی کیفیت خدمات ادراکی در رضایت مشتریان از خدمات اینترنت بانک در شعب حوزه جنوب غرب تهران(مطالعه موردی بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: رضایتمندی، مشتریان، خدمات، بانکداری، بانکداری الکترونیک، اینترنت بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
875. بررسی تاثیر هوش رقابتی با کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در شعب بانک ملی
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیکی، کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
876. بررسی میزان هوش رقابتی مدیران با ظواهر فیزیکی بانکداری الکترونیکی در شعب بانک ملی شهرستان زاهدان
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، ظواهر فیزیکی، بانکداری الکترونیکی، کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
877. بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر رضایت مشتریان بانک (مطالعه موردی:بانک کشاورزی استان ایلام)
کلیدواژه ها: ارتباطات اینترنتی، بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین همایش علوم انسانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
878. بررسی تأثیر مؤلفه های ارتباطات اینترنتی بر وفاداری مشتریان بانک بر اساس مدل E-service در بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان ایلام)
کلیدواژه ها: ارتباطات اینترنتی، بانکداری الکترونیکی، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین همایش علوم انسانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 21 -
879. بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر رضایت مشتریان بانک (مطالعه موردی : بانک کشاورزی استان ایلام)
کلیدواژه ها: ارتباطات اینترنتی، بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی ادبیات
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 22 -
880. بررسی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان و تأثیر آن بر تبلیغات شفاهی در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانک پارسیان، کیفیت خدمات، تبلیغات شفاهی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت، بازاریابی و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15