بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
841. کاهش هزینه های عملیاتی در بانکداری الکترونیکی ایران با بکارگیری ساختار رایانش ابری
کلیدواژه ها: رایانش ابری، بانکداری الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی مبتنی بر ابر
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحقیقات بین رشته ای در مهندسی کامپیوتر، برق، مکانیک و مکاترونیک
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
842. بررسی رضایتمىدی مشتریان از خدمات پیش خوان های شهر نت بانک شهر
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتریان، بانکداری الکترونیکی، کیفیت خدمات، پیشخوان بانک شهر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
843. بررسی اثرگذاری موبایل بانک بر افزایش رضایتمندی مشتریان بانک ها(مطالعه موردی در مشتریان بانک ملت شعب شهرستان بابل)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک رضایتمندی فناوری اطلاعا بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 35 -
844. رابطه بین خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان مطالعه موردی: بانک مهر اقتصاد استان ایلام
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، رضایت، مشتری، بانک مهر اقتصاد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
845. معماری یک کارت هوشمند کپی ناپذیر ایمن و قابل اعتماد مناسب برای سیستمهای بانکی
کلیدواژه ها: کارت هوشمند/PUF/امنیت سخت افزاری، بانکداری الکترونیک، حملات سخت افزاری، رمزنگاری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی ایده های نو در مهندسی برق
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 8 -
846. بررسی رابطه بین بانکداری الکترونیک و عملکرد مالی بانک سینا
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، دستگاه خودپرداز، عملکرد مالی، نرخ بازده دارایی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
847. بررسی متغیرهای موثربرپذیرش تکنولوژی: برازش مدل دیویس
کلیدواژه ها: مدل پذیرش تکنولوژی،برازش ،بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
848. نقش شبکه های اجتماعی مجازی دربانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی ،فضای مجازی ،بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
849. بررسی عوامل موثربررضایت مندی مشتریان دربانکداری الکترونیک مطالعه ی موردی بانک ملی حوزه ساوه
کلیدواژه ها: فن آوری اطلاعات،ارتباطات ،رضایتمندی،بانکداری الکترونیک،سهولت،اعتماد،امنیت،وب سایت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
850. انواع روش های پرداخت الکترونیک و نقش آن در مدیریت زنجیره تأمین
کلیدواژه ها: روش پرداخت الکترونیک مناسب، مدل پرداخت الکترونیک، انواع روشهای پرداخت، نقش و مزایا و مشکلات پرداخت الکترونیک در مدیریت زنجیره تأمین
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
851. بررسی تطبیقی بار اثبات دعوی در بانکداری الکترونیک با حقوق انگلستان
کلیدواژه ها: مسوولیت مدنی، نظریه خطا، نظریه خطر، قاعده ، بار اثبات دعوی
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی علوم اسلامی حقوق و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
852. نقش استراتژیک کسب و کار در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: کسب و کار، بانکداری الکترونیک، مؤسسات مالی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
853. شناسایی و ارزیابی عوامل حیاتی موفقیت انجمن های تبادل تجربه در سازمان های ایرانی
کلیدواژه ها: انجمن های تبادل تجربه، مدیریت دانش، سازمان های ایرانی ، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
854. سیستم های پرداخت الکترونیکی
کلیدواژه ها: سیستم های پرداخت الکترونیکی مبادلات الکترونیکی تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش پژوهش های نوین در علوم و فناوری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
855. بررسی نقش بانکداری الکترونیکی در بهبود اوضاع مالی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، مزایای بانکداری الکترونیکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
856. نقش ابعاد ارزش ویژه برند در پذیرش بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: آگاهی از برند ،کیفیت درک شده از برند ، تداعی برند، وفاداری برند، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
857. بررسی تأثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، وفاداری به برند، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
858. بررسی تأثیر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند در بانکداری اینترنتی
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، آگاهی از برند، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
859. طراحی مدل حسابرسی فناوری اطلاعات موردمطالعه در بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، بانکداری الکترونیک، حسابرسی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
860. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر درک مشتریان از مفید بودن خدمات ارائه شده بانک ملت
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،خدمات بانکی،درک مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20