بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
821. تأثیر موانع فرهنگی و حقوقی در عدم توسعه بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک تجارت)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، موانع فرهنگی-اجتماعی، موانع قانونی- حقوقی، آزمون تی استیودنت، فریدمن
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
822. تاثیرات بانکداری الکترونیک بر فرآیند مجرمانه پول شویی
کلیدواژه ها: جرم پول شویی، سیستم بانکی،بانکداری الکترونیکی،قانون
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
823. پیشبینی رفتار مشتریان بانکداری الکترونیک با استفاده از روشهای داده کاوی(مطالعه موردی بانک شهر)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،رفتار مشتریان بانکی،خوشه بندی،PNN ،SOTA
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
824. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اطلاعات در بانکداری الکترونیک با رویکرد فازی FMCDM (مطالعه موردی: بانک سپه)
کلیدواژه ها: امنیت اطلاعات، بانکداری الکترونیک، رویکرد فازی، بانک سپه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
825. الگوهای ارزیابی و سنجش رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیک، بانکداری الکترونیک ، مدل های ارزیابی رضایت ، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 21 -
826. تاثیر اعتماد الکترونیک بر تبلیغات دهان به دهان مشتریان
کلیدواژه ها: اعتماد الکترونیک،تبلیغات دهان به دهان،بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
827. بررسی و تحلیل الزامات امنیتی خدمات الکترونیکی در حوزه رایانش ابری
کلیدواژه ها: رایانش ابری /بانکداری الکترونیکی /سرویسهای امنیتی /حفظ حریم شخصی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
828. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک با استفاده از مدل E.Servqual بر روی رضایتمندی مشتریان بانک
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیک، بانکداری الکترونیک، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
829. بررسی اثر بانکداری الکترونیک بر حجم فعالیت های بانک کشاورزی شعب استان سمنان
کلیدواژه ها: هزینه ها، حجم فعالیت، ابزارهای نوین بانکداری الکترونیک و بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
830. بررسی عوامل موثر بر نیات رفتاری استفاده کاربران از خدمات اینترنتی بانک کشاورزی با استفاده از تئوری UTAUT
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، مدل پذیرش تکنولوژی، اعتماد، بانکداری اینترنت ی، فن اوری اطلاعات و ارتباط ات، نظریه یکپارچگی پذیرش و استفاده از فناوری، ICT ، UTAUT ، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 21 -
831. ارائه راهکاری جهت توسعه بانکداری الکترونیکی بامحوریت مدیریت دانش مشتری
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ،مشتری،مدیریت ارتباط بامشتری ،مدیریت دانش مشتری ،بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 6 -
832. بررسی نقش شهر الکترونیک در کاهش تقاضای سفرهای درون شهری و تاثیرات ناشی از آن (مورد: شهر میانه)
کلیدواژه ها: شهر الکترونیک، پرداخت الکترونیکی قبوض، تقاضای سفر، شهر میانه، توسعه پایدار
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت شهری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
833. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و تمایل مشتریان به انتخابخدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت، تمایلات مشتری، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
834. بررسی رابطه بین امنیت و اعتماد درک شده مشتریان در استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی (موبایل بانک) در شعب بانک ملت شهرستان گنبد کاوس
کلیدواژه ها: سیستم پرداخت الکترونیکی؛ بیانیه امنیت؛ حفاظت فنی؛ فرآیندهای تراکنش؛ امنیت و اعتماد درک شده مشتریان
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
835. ارزیابی تاثیر رضایت و قابلیت استفاده از وب سایت در توسعه بهره وری و گفته های شفاهی مثبت در خدمات بانک داری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک های تجارت)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، قابلیت استفاده از وب سایت، بهره وری، گفته های شفاهی مثبت، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
836. بانکداری الکترونیکی: مقاله مروری
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین پژوهشی در مهندسی برق و علوم کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 5 -
837. نقش و کاربرد امضای دیجیتال و گواهی هویت الکترونیکی دربانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: گواهی هویت الکترونیک /امضای دیجیتال /بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی توسعه علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
838. بررسی نقش خدمات با کیفیت، حفظ امنیت و حریم خصوصی و شخصی سازی فرایند بر کارایی بانکداری الکترونیکی در شعب بانک تجارت استان فارس
کلیدواژه ها: خدمات با کیفیت، امنیت و حریم خصوصی، شخصی سازی فرایند، کارایی، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
839. بررسی نقش مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری E-CRM و تبلیغات بانکی بر کارایی و موفقیت بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: بانک تجارت استان فارس
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
840. ارایه ی مدلی مفهومی پیرامون عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس مدلTAM
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک . مشتریان . مدل TAM
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13