بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
801. رضایت مشتری دربانکداری الکترونیک و مدل کیفیت خدمات مالی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک, رضایت مشتری، مدل کیفیت خدمات مالی، SQ- MODEL
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
802. بررسی نقش خدمات ارائه شده در بانکداری الکترونیک و اعتماد بر پذیرش برند الکترونیک
کلیدواژه ها: خدمات ارائه شده، بانکداری الکترونیک، اعتماد الکترونیکی، برند، برند الکترونیک
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
803. نقش بانکداری الکترونیکی در توسعه
کلیدواژه ها: توسعه، بانکداری الکترونیکی، شاخص های پیشرفت
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 4 -
804. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش شعب بانک مجازی به عنوان نسل جدید بانکداری الکترونیک در صنعت بانکداری ایران (مطالعه موردی: شعب بانک شهرشهر تهران)
کلیدواژه ها: پذیرش شعب بانک مجازی، بانکداری الکترونیک، بانک شهر
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 22 -
805. بررسی موانع توسعه بانکداری الکترونیک در ایران
کلیدواژه ها: بانکداری ؛ الکترونیک , موانع بانکداری الکترونیک , ایران
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت،اقتصاد،کارآفرینی و مهندسی فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
806. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی بر عملکرد مدیریت زنجیره تامین کسب و کارهای کوچک در بخش کشاورزی
کلیدواژه ها: زنجیره تامین، بانک کشاورزی، ابزارهای الکترونیکی
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت،اقتصاد،کارآفرینی و مهندسی فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 5 -
807. تئوری شهری هوشمند و مدیریت هوشمندانه پرداخت الکترونیک در سیستمهای حمل و نقل
کلیدواژه ها: شهر هوشمند، برنامهریزی، حمل و نقل هوشمند، پرداخت الکترونیک، اتوبوسرانی،SWOT
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی شهر هوشمند
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
808. بررسی عامل جنسیت در پذیرش و کاربرد خدمات بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: کیف پول الکترونیک
کلیدواژه ها: پذیرش و کاربرد تکنولوژی، کیف پول الکترونیک، پرداخت خرد، پذیرش کارت شهروندی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی شهر هوشمند
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
809. تاثیر فن آوری اطلاعات بر وفاداری الکترونیکی با توجه به کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، وفاداری الکترونیکی، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
810. خدمات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه شهری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
811. مزایا بانکداری الکترونیک وبانکداری سیار
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، چالش های بانکداری الکترونیک،استقرار، بانکداری سیار
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه شهری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
812. امنیت و توسعه بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیکی، امنیت، توسعه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی کسب و کار : فرصت ها و چالش ها
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
813. بررسی ساختار بازار خدمات بانکداری الکترونیک و جایگاه بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانک کشاورزی، ساختار بازار
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی علوم انسانی، مطالعات فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
814. تبیین اصول مدیریت ریسک های امنیتی در زمینه بانکداری الکترونیک و چالش های مرتبط با آن
کلیدواژه ها: چالش های مدیریت ریسک ،ریسک های امنیتی، مدیریت ریسک
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،اقتصاد و نوآوری در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
815. بررسی انتظارات و ادراکات مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی بر اساس مدل تحلیل شکاف مطالعه موردی: بانک رفاه اردبیل
کلیدواژه ها: ادراکات، انتظارات، بانکداری الکترونیک، سروکوال، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی علوم مدیریت پیشرفت ها، نوآوری ها و چالش ها
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
816. تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، آنلاین، خرید، فروش، اعتماد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس سالانه تحقیقات کاربردی در مهندسی برق، کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 5 -
817. لزوم بازنگری هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بانکهاهمگام با توسعه بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: هزینه یابی بر مبنای فعالیت،بانکداری الکترونیک، تراکنش،محرک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
818. ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد خدمات بانکداری الکترونیکی به تفکیک نوع خدمات با استفاده از شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد(مطالعه موردی بانک تجارت استان قزوین)
کلیدواژه ها: شاخص کلیدی عملکرد؛ بانکداری الکترونیک؛ BSC ؛ عوامل کلیدی موفقیت؛ داشبورد؛ هوش تجاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
819. ارزیابی نقش یادگیری سازمانی در استقرار بهینه بانکداری الکترونیک در پست بانک
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی ، بانکداری الکترونیک ، پست بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 27 -
820. بررسی استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بانکداری اینترنتی، بانک ملی ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8