بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
781. ارایه چارچوبی نوین مبتنی برامضای دیجیتال در پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: امضای دیجیتال، پرداخت الکترونیک، تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم و فناوری های نوین ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
782. بررسی و تبیین مدل اعتماد مشتریان نسبت موبایل بانک و وبسایت در بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: مقایسه بین بانکهای دولتی)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، اعتماد الکترونیکی، مدل اعتماد، موبایل بانک، وبسایت، بانک های دولتی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
783. شناسایی عوامل تاثیرگذار بر توسعه بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی استان ایلام
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، استان ایلام
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
784. بررسی نقش مدیریت ریسک در بانکداری الکترونیک ایران
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک، تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، ایران
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
785. تاثیر بانکداری الکترونیک بر عملکرد بانک با توجه به نقش تعدیلگری سرمایه های فکری مطالعه موردی بانک های ملت مشهد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، عملکرد بانک، سرمایه فکری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
786. تاثیر بانکداری الکترونیک بر عملکرد بانک مورد مطالعه بانک های ملت مشهد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، عملکرد بانک، بانک ملت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
787. منشا ریسک درسیستم های بانکداری الکترونیکی و ارایه راهکار برای آن مورد مطالعه مشتریان بانک ملی شهر ایلام
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، ریسک، ریسک مالی، ریسک اعتباری، مشتریان بانک ملی ایلام
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 26 -
788. تحلیل اثرگذاری نقش نهاد های مردمی برای پیشگیری از پولشویی در حوزه بانکداری الکترونیک با رویکرد ارایه چارچوبهای قانونی
کلیدواژه ها: مدیریت، پیشگیری از جرم، نهاد های مردمی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
789. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود مزیت رقابتی در پذیرش بانکداری الکترونیک (مطالعه ی موردی بانک آینده شهرستان های اهواز و آبادان)
کلیدواژه ها: بانک آینده، خدمات بانکداری الکترونیک، تکنیک تصمیم گیری AHP، آزمون فرض فازی
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
790. ارایه ی چارچوبی جهت ارزیابی علکرد پیمانکاران بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، تکنولوژی مصرف کننده
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
791. ارایه مدلی جهت کاربرد و تمایل به استفاده بانکداری الکترونیکی بر اساس تکنولوژی مصرف کننده (مطالعه موردی بانک مسکن استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، تکنولوژی مصرف کننده
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 5 -
792. خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بانک های مجازی، پول الکترونیکی، چک الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
793. بررسی تاثیر تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیکی بر توسعه سیستم بانکی کشور و موانع پیاده سازی آن
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، موانع بانکداری الکترونیک، پرداخت های الکترونیک، تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
794. تاثیر نوگرایی شناختی بر سبک های تصمیم گیری خرید مصرف کننده « بررسی در زمینه خدمات بانکداری الکترونیک »
کلیدواژه ها: رفتار مصرف کننده، نوگرایی شناختی، سبک های تصمیم گیری خرید مصرف کننده، خدمات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
795. عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در بانکداری الکترونیک - بانک ملی حوزه شهرستان ساوه
کلیدواژه ها: فن آوری اطلاعات، ارتباطات، رضایتمندی، بانکداری الکترونیک، سهولت، اعتماد، امنیت، وب سایت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
796. بررسی اثر عوامل جمعیت شناختی بر میزان رضایتمندی مشتریان بانکداری الکترونیک به روش آماری: مطالعه موردی
کلیدواژه ها: موبایل بانک، اینترنت بانک، مدیریت ارتباط با مشتری، بانکداری الکترونیک، رضایت مندی مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
797. بررسی اثر عوامل جمعیت شناختی در میزان استفاده از موبایل بانک به روش آماری: مطالعه موردی
کلیدواژه ها: موبایل بانک، مدیریت ارتباط با مشتری، بانکداری الکترونیک، رفتار مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
798. ارتباط اعتماد مشتریان بر بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بانکداری الکترونیک، اعتماد مشتری، نگهداری از مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
799. بررسی رابطه میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی با جذب منابع بانکی در شعب بانک پاسارگاد منطقه شرق کشور
کلیدواژه ها: خدمات، بانکداری الکترونیکی، جذب منابع بانکی، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
800. تأثیر اعتماد و ریسک درک شده مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی: نقش رضایت مندی مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، وفاداری الکترونیکی، رضایت مندی، اعتماد، ریسک درک شده
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16