بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
701. ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روش های فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، پست بانک، سلسله مراتبی دلفی فازی، تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالشها و راهکارهای مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
702. بررسی ضرورت بانکداری الکترونیک در تبلیغات بازارهای سنتی نساجی (مطالعه موردی: بازارهای استان یزد)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، پرداخت های الکترونیکی، بازارهای سنتی نساجی، تبلیغات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالشها و راهکارهای مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
703. اعتمادسازی الکترونیکی الگویی نو در استقرار بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: امنیت، اعتماد، بانکداری الکترونیک، مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالشها و راهکارهای مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
704. ضرورت بانکداری الکترونیک و بررسی الگوی پیشرفت آن در ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، جهانی شدن، شبکه شتاب
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالشها و راهکارهای مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
705. پدیده درون زادگیری و پیامدهای آن در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور
کلیدواژه ها: درون زادگیری ، الگوریتم ژنتیک ، بهینه محلی ، مدیریت منابع انسانی ، همگرایی در منابع انسانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
706. بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با رضایتمندی مشتریان مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهرستان گرگان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیک، ،رضایتمندی مشتری ،پاسخگویی ،اعتماد ،دسترسی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
707. طراحی چهارچوب توافقنامه سطح خدمت برای سامانههای بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: توافقنامه سطح خدمت، شاخصهای کیفی، سنجش کیفیت، شناسایی سیستم،مکانیسم پاداش و جریمه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
708. شناسایی موانع پذیرش و استفاده از کانال های پرداخت الکترونیک (اینترنت، موبایل و تلفن) از سویمشتریان بانک رفاه استان مازندران
کلیدواژه ها: بانکداری ، پرداخت الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
709. مدیریت بانکداری الکترونیک مبتنی بر فناوری های مجازی در بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری مجازی، روشهای متداول بانکداری، شبکه های اجتماعی، بانک شهر، ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
710. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر مشتریمداری در بانک پارسیان (شعب استانگیلان)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، مشتری مداری ، نگهداری مشتری ، اعتماد مشتری ، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
711. تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان بانک آینده از نگاه مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات، رضایت مشتری، بانک آینده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
712. تاثیر امنیت ادارک شده بر اعتمادسازی مشتریان در بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، امنیت، اعتماد، سیستم پرداخت الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
713. بررسی موانع پرداخت الکترونیکی درآمدهای سازمان بنادر و دریانوردی و ارایه راهکارها ( مطالعه موردی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان)
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک ، بانکداری الکترونیک ،پرداخت الکترونیک، سازمان بنادر و دریانوردی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
714. ارایه مدلی برای تحلیل هزینه فایده راه اندازی و گسترش سرویس های بانکداری الکترونیک در ایران ( مطالعه موردی بانک مسکن )
کلیدواژه ها: تحلیل هزینه ، فایده ، بانکداری الکترونیک ، قوانین و مقررات ، زیرساخت فنی و ارتباطی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
715. بررسی تاثیر عوامل فرهنگی بر پذیرش فناوری با تاکید بر پذیرش بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شهر لار
کلیدواژه ها: فرهنگ، عوامل تقلیدی بودن، عوامل نوآوری، پذیرش فناوری، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
716. بانکداری الکترونیک گامی در جهت تحقق شهر سبز همدان
کلیدواژه ها: الکترونیک، بانکداری سبز، شهر سبز، محیط زیست
محل انتشار مقاله: همایش ملی دانش و فناوری علوم کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
717. سیستم های پرداخت الکترونیک مبتنی بر پول الکترونیک
کلیدواژه ها: پول الکترونیکی، گمنامی، غیرقابل ردیابی ، سیستم پرداخت الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
718. بررسی سیستم های پرداخت الکترونیکی عوارض ETC در راه ها
کلیدواژه ها: جمع آوری الکترونیک عوارض، سیستم های هوشمند حمل و نقل ، شناسایی با فرکانس رادیویی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 6 -
719. مروری بر روش های تشخیص تقلب در کارت اعتباری
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، رفتار مشتریان، هزینه ها، متقلبان
محل انتشار مقاله: همایش ملی مهندسی برق مجلسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
720. مروری بر روش های تشخیص پولشویی در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: پولشویی، تحلیل داده ها، تقلب، روش های هوشمند
محل انتشار مقاله: همایش ملی مهندسی برق مجلسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7