بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
681. سنجش سطح وفاداری مشتری در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، فرهنگ، جنسیت، سن، تحصیلات، بانک تجارت، شیراز
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
682. خدمات بانک مسکن وبانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانک مسکن،خدمات بانکی،مشتریان،کارت بانکی،تسهیلات، بانکداری الکترونیک،دستگاههای خود پرداز(ATM، شعب
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 20 -
683. بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر افزایش مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،بازاریابی ویروسی،مشتریان،خدمات بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 26 -
684. تحلیل روند تراکنش های پایانه های فروشگاهی مبتنی بر داده کاوی به هدف ارتقاء وفاداری پذیرندگان مطالعه موردی یکی از بانک های خصوصی
کلیدواژه ها: خوشه بندی، وفاداری، بانکداری الکترونیکی، پایانههای فروشگاهی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
685. شناسایی عوامل اعتماد مشتری بر پذیرش بانکداری الکترونیک از طرف مشتری مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: اعتماد مشتری، بانکداری الکترونیکی، شایستگی، صداقت، خیرخواهی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 26 -
686. راه اندازی تجارت الکترونیک
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی،اقتصاد دیجیتالی،بازار دیجیتال، پرداخت الکترونیکی،کسب و کار دیجیتال،خرید و فروش اینترنتی،فعالیت تجاری،بازار یابی الکترونیکی،بانکداری الکترونیکی ،کارت های هوشمند،فعالیت اقتصادی،دنیای دیجیتال
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
687. کسب و کارهای الکترونیک در تجارت و بانکداری (استراتژی ها، فرصت ها، چالش ها و الگوهای پذیرش)
کلیدواژه ها: کسب و کار الکترونیک، فن آوری اطلاعات و ارتباطات، تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، پذیرش فن آوری و نوآوری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
688. بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات و ارتباطات ICT بر ساختار کالبدی شعب بانکها
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، ویژگی های کالبدی، شعب بانک، بانکداری الکترونیک، معماری داخلی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی به سوی شهرسازی و معماری دانش بنیان
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
689. بررسی تاثیر تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیکی بر توسعه سیستم بانکی کشور و موانع پیاده سازی آن
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
690. فناوری اطلاعات و نقش آن در ایجاد شهر الکترونیکی
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، شهر الکترونیکی، دولت الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت،اقتصاد،کارآفرینی و مهندسی فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
691. تاثیرگسترش بانکداری الکترونیک برمیزان سودآوری بانکها مطالعه موردی بانک مسکن استان مازندران
کلیدواژه ها: سودآوری، بانکداری الکترونیکی، بانک مسکن، نظریه ساختارگرایی، داده های ترکیبی
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت،اقتصاد،کارآفرینی و مهندسی فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
692. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر رفاه اجتماعی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، عوامل اجتماعی و فرهنگی، عوامل اقتصادی، عوامل فنی و عوامل حقوقی و رفاه اجتماعی
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت،اقتصاد،کارآفرینی و مهندسی فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
693. خوشه بندی مشتریان بانکداری الکترونیک با استفاده از داده کاوی
کلیدواژه ها: خوشه بندی، داده کاوی، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6 -
694. ارزیابی کارایی عملکرد خدمات بانکداری الکترونیک شعب بانک صادرات استان هرمزگان با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها
کلیدواژه ها: سنجش کارایی، عملکرد بانکداری الکترونیک، تحلیل پوشش داده ها، معیارهای مالی، معیارهای عملیاتی، معیارهای بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 21 -
695. سرویس های پیام کوتاه، پرداخت و وضعیت آن در بانک های ایران
کلیدواژه ها: سرویس پیام کوتاه، سیستم پرداخت الکترونیک، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
696. عوامل موثر بر استفاده از همراه بانک در خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، همراه بانک ، ارزش های درک شده، کیفیت خدمات، رضایت، وفاداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
697. ارزیابی سطح توانمندی تکنولوژیک در صنعت بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی)
کلیدواژه ها: تکنولوژی، ارزیابی تکنولوژی، توانمندی های تکنولوژی، مدل ارزیابی نیاز تکنولوژی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی و نهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
698. بررسی نقش فناوری اطلاعات در گسترش تحول بانکداری الکترونیک در شعب بانک ملی در غرب تهران از دیدگاه مدیران و کارشناسان بانک
کلیدواژه ها: تحول بانکداری الکترونیک، تکنولوژی، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
699. تاثیر سامانه اطلاع رسانی متمرکز در افزایش ارتباطات مشتریان و کارمندان (مورد مطالعاتی: موسسه اعتباری ثامن)
کلیدواژه ها: سیستم های اطلاع رسانی متمرکز، تبلیغات متمرکز، ارتباطات مشتری و بانک، محتوای هوشمند، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
700. بررسی اثرات مستقیم عوامل تاثیر گذار برگسترش تحول بانکداری الکترونیک در شعب بانک ملی در غرب تهران از دیدگاه مدیران و کارشناسان
کلیدواژه ها: اثرات مستقیم، تحول بانکداری الکترونیک، رگرسیون
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9