بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
641. بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: عوامل اجتماعی، حفظ و جذب مشتری، خدمات بانکداری الکترونیک، موسسه مالی و اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
642. بررسی تاثیر بین بانکداری الکترونیکی و سرمایه اجتماعی مشتریان شعب بانک ملی شهر یاسوج
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، سرمایه اجتماعی مشتریان، ویژگی های وب سایت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حقوق و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
643. بانکداری الکترونیکی و سرمایه اجتماعی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، سرمایه اجتماعی، اهمیت سرمایه اجتماعی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حقوق و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 21 -
644. خدمات بانک مسکن وبانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانک مسکن، خدمات بانکی، مشتریان، کارت بانکی، تسهیلات، بانکداری الکترونیک، دستگاههای خود پرداز (ATM)، شعب
محل انتشار مقاله: همایش ملی نقش مدیریت استراتژیک و سیستمهای اطلاعاتی حسابداری در اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
645. بهینه سازی فرآیند سیستم صف در بانک و نقش فناوری در بهبود ارایه خدمات به مشتریان
کلیدواژه ها: سیستم صف، توزیع پواسون، خدمت دهنده، بانکداری الکترونیکی، ماشین تحویلداری خودکار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت کاربردی وچابک سازی سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
646. استفاده از الگوریتم TOPSIS در راستای ارزیابی رفتار مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: الگوریتم TOPSIS ، بانکداری الکترونیکی، ارزیابی رفتار، مدل RFM ، مشتریان بانکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی چشم انداز1420 و پیشرفت های تکنولوژیک مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6 -
647. اثر بانکداری الکترونیکی بر رشد ارزش افزوده ی خدمات سودآوری صنعت بانکداری ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، ارزش افزوده خدمات، صنعت بانکداری ایران، مدل رگرسیونی پانلی
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
648. بررسی رابطه بین خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مندی مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت (مورد مطالعه: شعب شمال غرب کشور)
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیک، رضایت مندی مشتریان، بانک قرض الحسنه رسالت
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
649. تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: تجارت، تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
650. اثر توسعه بانکداری الکترونیکی بر پایه پولی و ضریب فزاینده نقدینگی کشور
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیک، اقتصاد ایران، نقدینگی
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
651. بررسی عوامل تاثیر گذار تبلیغات اینترنتی بر توسعه بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک مسکن استان مازندران)
کلیدواژه ها: تبلیغات اینترنتی، توسعه، بانکداری الکترونیک، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
652. تجزیه و تحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان (مورد مطالعه شعب بانک انصار شهرستان اهواز)
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیک، بعد قابلیت استفاده، بعد کیفیت اطلاعات، بعد تعامل خدمات، رضایت مشتریان،بانک انصار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
653. بررسی عوامل موثر بر پذیرش و رضایتمندی مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مفید بودن، سهولت استفاده، اعتماد، پذیرش مشتری، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
654. بررسی روش های پرداخت ثمن در تجارت بین الملل و مقایسه آن با حقوق قراردادها
کلیدواژه ها: تجارت بین الملل، پرداخت ثمن، اعتبارات اسنادی، پرداخت الکترونیکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
655. ماهیت حقوقی پرداخت های الکترونیکی بانک ها
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیکی، ماهیت حقوقی، تعهد، بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
656. نقش پرداخت الکترونیک درمدیریت نظام اداری الکترونیک کشور
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیک، تهدید مجازی،نظام اداری الکترونیک،رسانه
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
657. بررسی تاثیرپذیری وفاداری مشتریان از سیستم سوییچینگ بانکی - مطالعه موردیسیستم بانکی شهرستان رودسرارتقای بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: شبکه های الکترونیکی، بانکداری الکترونیک ، وفاداری مشتریان، آزمون - d سامرز، شهرستان رودسر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و برق
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 4 -
658. نقش توسعه مالی اینترنتی بر رشد اقتصادی
کلیدواژه ها: اینترنت، توسعه مالی، رشد اقتصادی، بانکداری الکترونیک، سرمایه گذاری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و برق
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
659. راهکارهای ارتقای بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: اینترنت، پول الکترونیکی، بانکداری الکترونیک، بازرگانی الکترونیکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و برق
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
660. شناسایی نشانه های حساب های جعلی با استفاده از تکنیک های داده کاوی
کلیدواژه ها: داده کاوی، تشخیص تقلب، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و برق
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7