بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
521. شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک ملت استان گیلان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مشتریان، رضایت مشتریان، مشتریان بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی تکنولوژی مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
522. بررسی سامانه های پرداخت الکترونیک و تاثیر سوییچ بانکی بر ایجاد تراکنش های ناموفق
کلیدواژه ها: نظام پرداخت ، سوییچ بانکی، تراکنش ناموفق، تراکنش اصلاحیه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی تکنولوژی مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
523. چارچوبی جهت شناسایی ابعاد و شاخصهای موثر بر خدمات بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: بانک سپه
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری الکترونیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، بانک سپه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
524. اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت سیستم های ارایه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی موردمطالعه: بانک رفاه
کلیدواژه ها: اولویت بندی، کیفیت، مشتریان، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
525. ارایهی یک راهکار جدید برای ارتقای سطح امنیت درفرآیند احراز هویت عملیات بانکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، امنیت، دستگاه ضد دستکاری، رایانش ابری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی کاربرد فناوری های نوین در علوم و مهندسی، برق و کامپیوتر و IT
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
526. بررسی ضرورت بانکداری الکترونیک در پرداخت های بانکی بازارهای سنتی نساجی (مطالعه موردی: بازارهای استان یزد)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، پرداخت های الکترونیکی، بازارهای سنتی نساجی، متغیر بازار، متغیر رضایتمندی، متغیر تجارت، متغیر صادرات
محل انتشار مقاله: همایش ملی نساجی سنتی با محور غیاث الدین نقشبند یزدی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
527. بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری الکترونیک در ایران
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری، بانکداری الکترونیک، موبایل بانک، اینترنت بانک
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی پایداری کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 1 -
528. کیفیت خدمات مالی دربانک های توسعه ایران از نظر خبرگان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات مالی، توزیع خدمات مالی، ترویج خدمات مالی، بانکداری الکترونیک، فرهنگ بانکداری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
529. شناسایی ابعاد کیفیت خدمات مالی و میزان تاثیر این مولفه ها بر کیفیت خدمات مالی
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات مالی، توزیع خدمات مالی، ترویج خدمات مالی، بانکداری الکترونیک، فرهنگ بانکداری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
530. شناسایی و رتبه بندی کیفیت خدمات مالی با تحلیل سلسله مراتبی در بانک های توسعه شهر تهران
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات مالی، توزیع خدمات مالی، ترویج خدمات مالی، بانکداری الکترونیک، فرهنگ بانکداری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
531. پرداخت الکترونیکی و امکان سنجی اجرای جامعه ی بدون پول نقد در ایران
کلیدواژه ها: جامعه بدون پول نقد، اسکناس و مسکوک، نقدینگی، پرداخت های الکترونیکی، مدل ARDL
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
532. مقایسه مدل کسب و کار بانکداری الکترونیک بانک های ایران با مدل بانکداری جامع
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بانکداری جامع، مدل کسب و کار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
533. تاثیر سرعت در ارایه خدمات بانکداری الکترونیکی بر ارتقاء سپرده های بانک سپه شعب غرب تهران
کلیدواژه ها: سرعت خدمات بانکی، بانکداری الکترونیک، سرعت در ارایه خدمات، ارتقاء سپرده های بانکی، کیفیت خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
534. برند سازی و عوامل موثر در جایگاه برند ها در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: برندسازی؛ جایگاه برند؛ بانکداری؛ پرداخت الکترونیک؛ صنعت پرداخت
محل انتشار مقاله: کنفرانس پارادایم های نوین مدیریت و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
535. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیکی بر مدیریت نقدینگی بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مدیریت نقدینگی، بانک ها، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
536. اثرات خدمات بانکداری الکترونیکی برروی عملکرد بانک ها (کل بانک های ایرانی داخل کشور)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، سودآوری بانک ها، گشتاورهای تعمیم یافته
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنگره ملی پیشگامان پیشرفت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
537. بررسی تاثیر پیاده سازی مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی E-SCM بر صنعت بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک ایران زمین)
کلیدواژه ها: زنجیره تامین الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، فرایندهای داخلی، رشد و یادگیری، مشتری، مالی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
538. مطالعه تطبیقی روند جهانی استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک و ارایه راهکار برای بانک ها
کلیدواژه ها: اقتصاد جهانی، بانکداری الکترونیک، استراتژی کسب و کار، خدمات و سرویس های مالی، سیستم های پرداخت الکترونیکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
539. تبیین عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان بانک ها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات، امنیت اطلاعات
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
540. اولویت بندی عوامل موثر بر بانکداری الکترونیکی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیکی،بانک مسکن، بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12