بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
421. نقش اعتمادآنلاین، عوامل پذیرش خدمات الکترونیک و پشتیبانی دولت بر بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک انصار استان فارس)
کلیدواژه ها: اعتماد آنلاین، خدمات الکترونیک، پشتیبانی دولت، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
422. بانکداری الکترونیکی مبتنی بر رایانش ابری
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ،رایانش ابری،ابرگروهی،تجارت الکترونیکی،داده کاوی،هوش تجاری،امنیت داده،حریم خصوصی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی فناوری در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
423. تاثیر جایگاه اجتماعی و اعتماد مشتریان بر بکارگیری بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: موسسه اعتباری کوثر)
کلیدواژه ها: جایگاه اجتماعی، بانکداری اینترنتی، بانکداری فیزیکی، بانکداری اینترنتی، انتظار تلاش، انتظار عملکرد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 24 -
424. تاثیر قصد رفتاری مشتریان بانک پارسیان بر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک با نقش تعدیل گری سبک زندگی الکترونیک
کلیدواژه ها: تیوری رفتار برنامه ریزی شده، بانکداری الکترونیک، سبک زندگی الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
425. بررسی عوامل تاثیر گذار در بانکداری الکترونیکی بر افزایش جذب سپرده های بانکی با استفاده از ضریب همبستگی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانکداری آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تنوع خدمات، حفظ حریم خصوصی و امنیت، اعتماد الکترونیکی، جذب سپرده
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
426. تاثیر پرداخت الکترونیکی عوارض جاده ای به روش AHP
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیک عوارض، کاهش مصرف سوخت، تاپسیس، تحلیل سلسله مراتبی AHP
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در عمران،معماری و شهرسازی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
427. تاثیر مدیریت دانش بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی ایران
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 21 -
428. بررسی ارایه ی خدمات مناسب به مشتریان بانکی در حوزه ی اینترنت بانک و بانکداری الکترونیکی با استفاده از الگوریتم داده کاوی (مطالعه موردی بانک کشاورزی)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، داده کاوی، خوشه بندی، سودآوری، میانگین K
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
429. نگرش مشتریان بانک کشاورزی نسبت به پذیرش خدمات الکترونیکی و آنلاین (مطالعه موردی بانک های کشاورزی استان لرستان)
کلیدواژه ها: مدل پذیرش تکنولوژی، بانکداری الکترونیکی، بانک های کشاورزی استان لرستان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
430. بررسی علل عدم استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک پارسیان شهر تهران
کلیدواژه ها: مشتریان، خدمات بانکداری، بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
431. تاثیر مدیریت دانش بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی ایران)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 19 -
432. ارایه یک پروتکل جهت بکارگیری چک الکترونیکی در کشور
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیکی، چک الکترونیکی، پروتکل امنیتی، توافق کلید، رمزنگاری کلید عمومی بدون گواهینامه
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
433. بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر موفقیت بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک انصار)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، یادگیری سازمانی، بانک انصار
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 22 -
434. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس مدل UTAUT ( مطالعه موردی مشتریان بانک ملت شعب ارومیه )
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری الکترونیک، انتظار اجرا، انتظار تلاش، اثرات اجتماعی، شرایط تسهیل گر، بانک ملت شعب ارومیه
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
435. بررسی رابطه بین توسعه بانکداری الکترونیک و سودآوری بانک ها (بانک های ایران)
کلیدواژه ها: سودآوری، بانکداری الکترونیکی، نظریه ساختارگرایی، تجهیزات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 19 -
436. نقشهی راه برای تدوین استراتژی کسب و کار الکترونیکی در سازمان؛ مورد کاوی: بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: استراتژی کسب و کار الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، نقشه ی راه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نوآوری وتحقیق در علوم مهندسی(ICIRES ۲۰۱۸)
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
437. ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از روش دیمتل فازی (مورد مطالعه: بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیک، هزینه، صرفه جویی، دیمتل فازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پیشرفت های اخیر در مهندسی و علوم نوین
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
438. بررسی تطبیقی مدل کسب و کار کارت اعتباری در ایران با مدل های بین المللی و ارایه راهکارهای برون رفت از به بن بست رسیدن پروژه
کلیدواژه ها: کارت اعتباری - پرداخت الکترونیک - نظام بانکی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
439. بهبود عملکرد سامانه کارت با استفاده از تنظیم پارامتر سقف زمان پاسخ در سوییچ کارت (مورد کاوی بانک نمونه)
کلیدواژه ها: تخصیص منابع، بهبود عملکرد، سامانه کارت، بهینه سازی، شاخص کیفی، سوییچ بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 23 -
440. رسید و دفترچه الکترونیکی مبتنی بر فنآوری NFC
کلیدواژه ها: فنآوری NFC ،رسید الکترونیکی، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9