بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
281. تاثیر فعالیت های بازاریابی بانکها در رسانه های اجتماعی بر قصد سرمایه گذاری در شهر تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، رسانه های اجتماعی، سرمایه گذاری.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
282. بررسی نقش روش های توسعه امور مالی اینترنتی بر بهبود نظام بانکداری
کلیدواژه ها: توسعه امور مالی، بانکداری، امور مالی اینترنتی، بانکداری الکترونیک.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
283. چالش های پیش روی بانکداری الکترونیک در صنعت بانکداری ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، صنعت بانکداری ایران
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
284. بررسی موانع و راهکارهای توسعه بانکداری الکترونیک در ایران (مطالعه موردی بانک های ملت استان همدان)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، موانع و راهکارهای توسعه، موانع فرهنگی، موانع مالی، موانع مدیریتی، موانع فنی.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 13 -
285. بررسی میزان رضایت مندی و ادراک مشتریان از کیفیت خدمات وب سایت ها از طریق بانکداری الکترونیک در بانک های مهر کل کشور
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، رضایت مشتریان، کیفیت ادراک شده خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 25 -
286. بررسی تاثیر بررسی تاثیر فرهنگ ملی بر اعتماد مشتری به توسعه تجارت الکترونیک (مورد مطالعه کلیه شعب بانک تجارت شهر تهران)
کلیدواژه ها: فرهنگ ملی، اعتماد به تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 19 -
287. بررسی رابطه بانکداری الکترونیک و میزان رضایت مشتریان: مطالعه موردی بانک کشاورزی شهرستان ارومیه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، رضایت مشتریان، بانک کشاورزی، ارومیه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
288. تحلیل پویایی های تراکنش کانالهای بانکداری الکترونیک: مدلی مبتنی بر رویکرد پویایی شناسی سیستم
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، خدمات بانکداری، سهم تراکنش، پویایی شناسی سیستم ها، درآمد غیرمشاع
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی انجمن ایرانی پویایی شناسی سیستم ها
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 18 -
289. بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری الکترونیکی توسط مشتریان بانک مهراقتصاد در شهرستان خدابنده
کلیدواژه ها: بانکداری ، الکترونیکی ، عوامل موثر، بانک مهر اقتصاد، شهرستان خدابنده
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
290. تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان بانک ها مورد مطالعه بانک کشاورزی شهر کرمانشاه
کلیدواژه ها: رضایت، کیفیت، بانک، بانکداری الکترونیکی، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 18 -
291. میزان تاثیر خدمات بانکداری الکترونیکی در افزایش منابع و درآمدهای کارمزدی (مطالعه موردی: پایانه های فروش بانک کشاورزی استان مرکزی)
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیکی، افزایش منابع ، درآمدهای کارمزدی، پایانه های فروش
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
292. بررسی رضایتمندی مشتریان در پرتو اعتماد و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهرشیراز)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، بانکداری الکترونیکی، کیفیت خدمات الکترونیکی، اعتماد
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم رفتاری و اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
293. بررسی رابطه بین میزان استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیک (امضای الکترونیک ،محب (مدیریت حساب های بانکی) ،همراه بانک وخودپرداز)و میزان وفاداری مشتریان مطالعه موردی (شعب بانک ملت شهر کرمان)
کلیدواژه ها: خدمات نوین بانکداری الکترونیک ومولفه های آن، وفاداری مشتریان ، بانک ملت.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی روش های نوین حسابداری، بانکداری و بازاریابی و پیشرفت های اخیر در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 19 -
294. بررسی حقوق بانکداری الکترونیک در راستای توسعه اقتصادی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، توسعه اقتصادی، حقوق ایران
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
295. بررسی مروری عوامل موثر در استفاده مشتریان از بانکداری الکترونیک (نگرش به برند و بازاریابی دهان به دهان الکترونیک)
کلیدواژه ها: توسعه اقتصادی، بانکداری اینترنتی، نگرش به برند، بازاریابی دهان به دهان الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
296. جایگاه مشتری مداری در بانکداری الکترونیکی در ایران
کلیدواژه ها: جایگاه، مشتری مداری، بانکداری، الکترونیکی، ایران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اقتصاد، حسابداری و اموربانکی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
297. فرهنگ سازی و جلب اعتماد مشتری نسبت به بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، فرهنگ سازی، جلب اعتماد مشتری
محل انتشار مقاله: همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
298. ارائه روشی کاربردی جهت پایش تراکنش های بانکداری الکترونیک و تحلیل تراکنش های مشتریان با استفاده از تکنیک ها ی هوش تجاری
کلیدواژه ها: انبار داده ؛ داده کاوی ؛ خوشه بندی ؛ کشف تقلب ؛ داشبورد .
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی هوش تجاری و راهبردها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
299. ماهیت پول الکترونیکی و مسائل حقوقی آن
کلیدواژه ها: پول الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی، سند پولی، ماهیت حقوقی، ماهیت پرداخت، حقوق ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت و حقوق
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
300. نقش امنیت ATM و EB در ایجاد اعتماد و نگهداری مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، امنیت اطلاعات، امنیت ATM، اعتماد، EB
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی علوم و تکنولوژی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 7