بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
261. بیت کوین و جایگاه آن در بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بیت کوین، ارزمجازی، رمزنگاری، بلاک چین
محل انتشار مقاله: کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مهندسی کامپیوتر و فن اوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
262. حملات سایبری و روشهای تشخیص نفوذ در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: نفوذ، تشخیص نفوذ، بانکداری الکترونیک، امنیت.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، کامپیوتر و مخابرات
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9 -
263. مروری برمقاله طراحی سیستم پرداخت الکترونیک امن و مناسب برای کاربران تلفن همراه
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک-رایانش ابری-امنیت-تلفن همراه-درگاه پرداخت-پرداخت الکترونیکی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 1 -
264. مروری بر نقش اعتماد در توسعه ی بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری، همراه بانک، مرور ادبیات، تجربه ی مشتری، تحول دیجیتالی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت علم در خدمت توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 13 -
265. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر بهره وری بانک (مورد مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین استان تهران)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، فناوری اطلاعات، بهره وری، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت علم در خدمت توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
266. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی گری کیفیت خدمات
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت مشتری، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 7 -
267. ارایه یک مدل کاربردی برای بهبود پرداخت های الکترونیکی در صنعت بانکداری با استفاده از رگرسیون لجستیک
کلیدواژه ها: تقلب، بانکداری، پرداخت الکترونیکی ، رگریسون لجستیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی تکنولوژی های نوین در مهندسی برق، مخابرات و مکاترونیک
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
268. شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت بانکداری الکترونیکی با رویکرد ترکیبی دیمتل و تحلیل شبکه ای مطالعه موردی: بانک تجارت استان فارس-شیراز
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، عوامل موفقیت، DEMATEL ،فرآیند تحلیل شبکه ای
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
269. بررسی رابطه گیمفیکشن (بازی وارسازی) در بانکداری الکترونیکی و رفتار مشتریان الکترونیکی بانک های خصوصی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، طراحی وب تارنما، گیمفیکشن، مشتریان الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع در عصر نوین
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
270. بررسی رابطه تارنمای های بانکداری الکترونیکی و رفتار مشتریان الکترونیکی بانک های خصوصی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانک های خصوصی، مشتریان الکترونیکی.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع در عصر نوین
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
271. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک،در میان مشتریان بانک ملت شهرستان طارم
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، کیفیت ارتباطات اینترنتی ، امنیت و محرمانه بودن ، سهولت استفاده ، لذت ادارکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
272. نقش ابعاد ریسک ادراک شده مشتریان در پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی شعب بانک مسکن استان مرکزی)
کلیدواژه ها: ریسکادراک شده، مشتریان، پذیرش خدمات، بانکداری الکترونیک، بانک مسکن، استان مرکزی.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 6 -
273. بررسی و مقایسه عملکرد بانک های خصوصی در شهرستان اهواز بر اساس شاخص های مدل با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی CAMEL
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانک خصوصی، سود آوری، کفایت سرمایه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در حسابداری،مدیریت و مهندسی مالی با تاکید در پارادایم های منطقه و جهان
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
274. بررسی تاثیر انتظار عملکرد، انگیزش لذت جویانه و ارتباط ادراک شده بر قصد رفتاری استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: تبلیغات، انتظار عملکرد، انگیزش لذت جویانه، ارتباط ادراک شده، قصد رفتاری، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 13 -
275. بررسی تاثیر تعامل، اطلاع رسانی و عادت بر قصد رفتاری استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: تبلیغات، تعامل، اطلاع رسانی، عادت، قصد رفتاری، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
276. تاثیر بکارگیری ابزارهای نوین دریافت و پرداخت الکترونیکی بر مدیریت نقدینگی بانک ملی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، نقدینگی، بانک ملی، ARDL، ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
277. بررسی عوامل انگیزشی موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک (مورد مطالعاتی: شعب بانک قوامین شهر مشهد)
کلیدواژه ها: انگیزه لذت جویانه، سودمندی ادراک شده، سهولت استفاده ادراک شده، امنیت ادراک شده، پذیرش بانکداری الکترونیک.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
278. تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک ملی شهرستان ساری
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات الکترونیک، رضایت الکترونیکی، وفاداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 8 -
279. رابطه بانکداری الکترونیک با رضایت مشتریان شعب بانک ملت(مطالعه موردی: بانک ملت حوزه بهشهر)
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری الکترونیک، اینترنت بانک، همراه بانک ، تلفنبانک، رضایتمندی.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
280. بررسی تاثیر کسب و کار الکترونیکی بر عملکرد بانک ها با محوریت BSC مطالعه موردی: صنعت بانکداری استان اردبیل
کلیدواژه ها: کسب وکار الکترونیک، بانکداری الکترونیک، ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 24