بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
221. بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان حقیقی از کیفیت خدمات الکترونیکی(مطالعه موردی بانک تجارت)
کلیدواژه ها: تکنولوژی،کانال توزیع ،رضایت مشتری،خدمات الکترونیکی،بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 18 -
222. بررسی مدل هوشمندی کسب و کار جهت پیاده سازی رویکرد مدیریت مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، تصویر برند، بانک پارسیان.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
223. تعیین تاثیر بازی وار سازی بر قصد استفاده از اپلیکیشن های موبایلی و تاثیر تجاری دربانکداری الکترونیک با در نظر گرفتن نقش میانجی عوامل اجتماعی(مورد مطالعه: بانکداری الکترونیک بانک انصار)
کلیدواژه ها: بازی وار سازی، اجتماعی بودن، قصد استفاده، تاثیر تجاری، لذت بخشی، مفید بودن
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی حسابداری ،اقتصاد و نوآوری در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 22 -
224. عوامل موثر بر قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک (مطالعه مروری)
کلیدواژه ها: قصد استفاده، خدمات الکترونیک بانک، خدمات الکترونیک، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی حسابداری ،اقتصاد و نوآوری در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 22 -
225. بررسی استفاده از فناوری NFC در سیستم حمل و نقل ریلی
کلیدواژه ها: NFC، موبایل هوشمند، فناوری نوین، پرداخت الکترونیک، بلیط هوشمند
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 1 -
226. تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک با استفاده از دسته بندی ترکیبی
کلیدواژه ها: داده کاوی، بانکداری الکترونیک، مدیریت ارتباط با مشتری، تقلب، تشخیص ناهنجاری، تشخیص سوء استفاده
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم پایه و فنی و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 24 -
227. کشف تقلب در سیستم بانکداری الکترونیک با استفاده از الگوریتم بیزین ساده
کلیدواژه ها: داده کاوی، تقلب، بیزین، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم پایه و فنی و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
228. نقش بانک مجازی در نسل جدید بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، مجازی ، بانکداری ، اینترنت ، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
229. تاثیر ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایت مشتریان بانک مسکن با استفاده از مدل کانو (مطالعه موردی مشتریان شعب بانک مسکن شهر مشهد)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، بانکداری الکترونیکی، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 21 -
230. بررسی و شناسایی عوامل تاثیرگذارو حیاتی بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان
کلیدواژه ها: همراه بانک، بانکداری الکترونیکی، اعتماد اولیه، رغبت به استفاده. آموزش و تبلیغات
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
231. تاثیر بانکداری الکترونیکی در وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک آینده)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، وفاداری مشتریان، بانک آینده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پیشرفت های اخیر در مهندسی و علوم نوین
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 22 -
232. تاثیر ریسک ادراک شده بر خدمات بانکداری الکترونیک(مطالعه ی موردی : همراه بانک شعب بانک شهر در شهرستان کاشان)
کلیدواژه ها: بانکداری تلفن همراه، پذیرش فن آوری، ریسک درک شده
محل انتشار مقاله: کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
233. تحلیل ماهیت ریسک در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، ریسک سیستمیک ، ریسک نقدینگی ، ریسک اعتباری ، ریسک عملیاتی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
234. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشترانی شعب بانک ملت شهرستان زاهدان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، رضایت مشتریان، شعب بانک ملت شهرستان زاهدان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 8 -
235. بررسی رابطه ساده و چندگانه بین اضطراب رایانه ای و تغییر فناورانه با میزان رضایت از بانکداری الکترونیکی در مشتریان و کارکنان بانک (مطالعه موردی بانک ملت شهرستان آمل)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، فناوری اطلاعات، اضطراب رایانه ای، مشتریان
محل انتشار مقاله: همایش ملی تحقیقات بین رشته ای در علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 1 -
236. بررسی رابطه بین اضطراب رایانه ای و تغییر فناورانه با میزان رضایت از بانکداری الکترونیکی در مشتریان بانک (مطالعه موردی بانک های ملت شهرستان آمل)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، فناوری اطلاعات، اضطراب رایانه ای، مشتریان
محل انتشار مقاله: همایش ملی تحقیقات بین رشته ای در علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 1 -
237. مطالعه و بررسی سیاست های پیش روی مدیریت سیستم های اطلاعاتی و تاثیر متقابل آن بر سیستم بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری وسازمانها -مدیریت اطلا عاتی -تشخیص تقلب
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 42 -
238. ارائه روشی نوین جهت بررسی جنبه های مختلف امنیت بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: امنیت اطلاعات، بانکداری الکترونیکی، محرمانگی اطلاعات، صحت اطلاعات، فرآیند سلسله مراتبی (AHP)
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
239. چالش ها و موانع پذیرش و استفاده از پرداخت موبایلی
کلیدواژه ها: پرداخت موبایلی، فناوری موبایل، پرداخت الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت،حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
240. بررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیکی بر افزایش منابع بانک شهرمشهد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، منابع بانکی، بانک شهر
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت،حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20