بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
بانکداری الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بانکداری الکترونیک
-
181. بررسی و مطالعه روش های نوین پرداخت الکترونیک در ساختار بازار سرمایۀ ایران
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیک، فین تک، بازار سرمایه
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 7 -
182. بررسی میزان نیاز پرداخت های الکترونیکی به ارزهای دیجیتال
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، پرداخت الکترونیکی، ارز دیجیتال، بیت کوین، ارزفیات
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی تحقیقات کاربردی در علوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 17 -
183. پول وبانک وتجارت الکترونیک در 2030 میلادی پ و ب وت ا (پوبوتا 2030)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، اقتصاد مقاومتی، انقباض پولی، حذف اسکناس، پوبوتا 2030
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 18 -
184. بررسی تأثیر بانکداری الکترونیک بر سوددهی بانک های دولتی و خصوصی شهرستان اهواز
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، سوددهی بانک ها، بانکداری اینترنتی، دستگاه های خودپرداز، پایانه های فروش
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 9 -
185. تأثیر فناوری های نوین بانکداری الکترونیک در راستای ارتقای صنعت بانکداری با در نظر گرفتن محدودیت های زیرساختی
کلیدواژه ها: فناوری نوین، بانکداری الکترونیک، صنعت بانکداری، محدودیت های زیرساختی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
186. بررسی نقش میانجی گرایانه ارزش درک شده در رابطه رفتارهای شهروندی کارکنان و میزان علاقه مندی مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: ارزش درک شده، رفتارهای شهروندی کارکنان، علاقه مندی مشتریان، خدمات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 24 -
187. بررسی ارتباط تجارت الکترونیک و بانکداری دیجیتال در ایران و لزوم گسترش آن
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بانکداری دیجیتال، پرداخت الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
188. تبیین نقش بانکداری الکترونیک در ارتقای سلامت اداری مورد: بانک ملت کاشان
کلیدواژه ها: فساد اداری، سلامت اداری، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 11 -
189. بررسی تاثیرکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتری با رویکردی مبتنی بر متغیرهای تعدیل گر و میانجی (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
کلیدواژه ها: رفتار مصرف کننده، وفاداری مشتری، اعتماد مشتری، کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، طراحی وب سایت
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 20 -
190. شناسایی عوامل انسانی موثر در تهدیدهای امنیتی سیستم های بانکداری الکترونیک در شهرستان چابهار
کلیدواژه ها: عوامل انسانی، تهدیدهای امنیتی، سیستم بانکداری، الکترونیک، شهرستان چابهار.
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت، علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 22 -
191. بررسی تاثیر عضویت ایران در سازمان جهانی تجارت بر عملکرد صنعت بانکداری الکترونیکی کشور (با نگاهی ویژه به بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: اصل دسترسی بازار، اصل رفتار ملی، جهانی شدن، تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، دولت الکترونیکی، بانکداری بین المللی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
192. ارایه مدل ساختاری مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر پایه تکنولوژی سلف سرویس در بانکداری الکترونیک بانک شهر
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری، تکنولوژی سلف سرویس، بانک الکترونیکی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 21 -
193. عوامل موثر برپذیرش بانکداری مبتنی برموبایل ازسوی مشتریان موسسه اعتباری کوثر
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری مبتنی بر موبایل، بانکداری الکترونیک، موسسه اعتباری کوثر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 24 -
194. بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی بر افزایش وفاداری به برندِ مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بازاریابی ویروسی، بانکداری الکترونیک، وفاداری به برند، مشتریان
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 16 -
195. برسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) و کیفیت خدمات بر رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک، کیفیت خدمات، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 13 -
196. شناسایی مشتریان متقلب در حوزه بانکداری الکترونیک با بهره گیری از فرآیند مارکوف
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، شناسایی تقلب، فرآیند مارکوف، خوشه بندی.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس مکانیک،مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
197. بررسی میزان تاثیر بانکداری الکترونیک بر تحویل خدمات به مشتری (مورد مطالعه : مشتریان شعب بانک ملی شهربندرعباس)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، تحویل خدمات به مشتری، بانک ملی، شهربندرعباس
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
198. شناسایی عوامل تقویت کننده ارتباط مدیریت دانش و نوآوری باز و بررسی تاثیرات متقابل به روش دیمتل در صنعت پرداخت
کلیدواژه ها: نوآوری باز، مدیریت دانش، پرداخت الکترونیک
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 24 -
199. وفاداری مشتری در بانکداری الکترونیک براساس مهندسی ارزش
کلیدواژه ها: مهندسی ارزش، وفاداری مشتریان، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 13 -
200. بررسی و مطالعه مدیریت سیستم های اطلاعاتی و تاثیر آن بر بهبود عملکرد بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری وسازمانها، مدیریت اطلاعاتی، تشخیص تقلب
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 19