بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
صنعت بانکداری
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات صنعت بانکداری
-
1921. اثر توسعه بازار سرمایه و تجدید ارزیابی دارایی ها بر کفایت سرمایه و سودآوری در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: توسعه بازار سرمایه، تجدید ارزیابی دارایی، سودآوری و کفایت سرمایه.
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی چشم اندازهای های نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
1922. فقرزدایی با بانکداری بدون ربا ،افقی نوین در کشورهای اسلامی
کلیدواژه ها: بانکداری بدون ربا،فقرزدایی، کرور اسلامی، اشتغال
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
1923. تاثیر شرایط بد اقتصادی بر جذب مشتریان جدید خدمات بانکی
کلیدواژه ها: شرایط بد اقتصادی، رکود، جذب مشتری، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
1924. طراحی سیستم قیمت گذاری بر مبنای فعالیت برای سیستم بله بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: هزینه یابی بر مبنای فعالیت، صنعت بانکی ، بازاریابی خدمات بانکی، پیام رسان بله
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
1925. نقش تسهیلات بانکی در توسعه گردشگری شهرستان لنجان
کلیدواژه ها: تسهیلات بانکی، توسعه گردشگری، لنجان
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم جغرافیا، معماری و شهرسازی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
1926. اعتبار سنجی مشتریان براساس داده های حجیم بانکداری با استفاده از یادگیری تجمعی و درخت تصمیم
کلیدواژه ها: داده کاوی، اعتبارسنجی، ریسک در صنعت بانکداری، کاربردهای داده کاوی داده حجیم
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در مهندسی برق و کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
1927. ارائه چهارچوبی جهت ارزیابی امنیت در بانکداری با استفاده از رویکرد ترکیبی معادلات ساختاری تفسیری و فرآیند تحلیل شبکه مطالعه موردی: بانکهای دولتی و خصوصی شهر مشهد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، امنیت، بانکهای دولتی و خصوصی، مشهد.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی دستاورهای نوین پژوهشی در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
1928. بهبود کیفیت خدمات بانکی با رویکرد تلفیقی مدل تحلیل شکاف، کانو و گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: شعبه های بانک تجارت شهرستان بوشهر)
کلیدواژه ها: بهبودکیفیت، خدمات بانکی، مدل گسترش عملکرد کیفی (QFD)، مدل تحلیل شکاف، مدل کانو
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
1929. ارائه مدل مفهومی رضایت مشتریان از اینترنت اشیاء در بانکداری مجازی با استفاده از روش دلفی
کلیدواژه ها: اینترنت اشیاء، بانکداری اینترنت اشیاء، رضایت مشتریان، روش دلفی، مدل مفهومی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق و سیستم های هوشمند ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 6 -
1930. سنجش کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیک با منطق فازی
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، خدمات الکترونیک، بانکداری الکترونیک، منطق فازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی فناوریهای نوین در کامپیوتر و مهندسی پزشکی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 7 -
1931. امنیت و بازاریابی در سرویس پرداختPayPal
کلیدواژه ها: PayPal ،پرداخت الکترونیک، بانکداری، پول الکترونیک.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9 -
1932. تاثیر ضمانت نامه های بانکی در رویه بانکداری داخلی و بین المللی
کلیدواژه ها: ضمانت نامه بانکی، ذینفع، ضمانت خواه، اصل استقلال.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس پژوهش در فقه،حقوق و علوم اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
1933. شناسایی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر وفادار سازی مشتریان در سیستم بانکی (بانک های خصوصی شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، وفاداری مشتریان، محصول، قیمت، مکان، ترویج
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
1934. شناسایی موثرترین منابع تملیکی (آزاد) در تامین مالی وصول مطالبات غیرجاری در نظام بانکی ایران با استفاده از روش AHP
کلیدواژه ها: مطالبات غیرجاری منابع تملیکی یا آزاد، تحلیل سلسله مراتبی ( AHP )
محل انتشار مقاله: نخستین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 19 -
1935. ارزیابی عملکرد با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: کارت امتیازی متوازن، اندازه گیری عملکرد، بانک ها، اجتماعی، محیط زیست
محل انتشار مقاله: نخستین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
1936. ربا و حیله های ربا در قالب کارمزدهای بانکی
کلیدواژه ها: ربا، کارمزدهای بانکی، حیله های ربا، بانک ها
محل انتشار مقاله: نخستین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 5 -
1937. ماهیت فقهی- حقوقی بیمه سپرده های بانکی
کلیدواژه ها: بیمه، سپرده بانکی، فقه اسلامی
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی فقه و حقوق، وکالت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
1938. شناسایی کفالت بانکی و آثار آن در نظام حقوق بانکی ایران
کلیدواژه ها: توقف، کفالت بانکی، بازسازی بانک، ورشکستگی
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی فقه و حقوق، وکالت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
1939. بهبود کیفیت خدمات پس از فروش دستگاه های بانکی با بکارگیری مدل QFD
کلیدواژه ها: خدمات پس از فروش، مدل گسترش کارکرد کیفیت QFD، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
1940. تاثیر ابزارهای تکنولوژی نوین بانکداری الکترونیک بر بازدهی و ریسک بانک ها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بازده، ریسک، پانل دیتا
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15