بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
صنعت بانکداری
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات صنعت بانکداری
-
1781. تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان بانک ها مورد مطالعه بانک کشاورزی شهر کرمانشاه
کلیدواژه ها: رضایت، کیفیت، بانک، بانکداری الکترونیکی، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 18 -
1782. بررسی تاثیر درماندگی مالی بر رابطه بین بدهی بانکی و رفتار اعطای تسهیلات در صنعت بانکداری ایران
کلیدواژه ها: درماندگی مالی، رفتار اعطای تسهیلات، بدهی بانکی، مطالبات معوق، سرمایه نوع اول
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
1783. بررسی مهمترین صفات مدیریت استراتژیک در کیفیت خدمات بانکداری خصوصی، رویکرد نوین برای جهش سازمان ها به آینده
کلیدواژه ها: استراتژیست، رهبری استراتژیک، کیفیت ارایه خدمات، مدل سروکوال، بانکداری خصوصی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
1784. میزان تاثیر خدمات بانکداری الکترونیکی در افزایش منابع و درآمدهای کارمزدی (مطالعه موردی: پایانه های فروش بانک کشاورزی استان مرکزی)
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیکی، افزایش منابع ، درآمدهای کارمزدی، پایانه های فروش
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
1785. بررسی رابطه خدمات نوین بانکداری و رضایت مشتریان، مورد مطالعه بانک ملت استان ایلام
کلیدواژه ها: خدمات نوین بانکداری، رضایت مشتریان، بانک ملت
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 8 -
1786. اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت و نارضایتی مشتری از کیفیت خدمات بانکی (مورد مطالعه: مشتریان بانک های ملی شهر تهران)
کلیدواژه ها: کیفیت سیستم، کیفیت خدمات، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 8 -
1787. بررسی شاخص های قدرت مالی بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
کلیدواژه ها: شاخص های قدرت مالی بانکهای، بانکداری، بورس اوراق بهادار
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9 -
1788. شناسایی شایستگی های منابع انسانی برای پیاده سازی بانکداری جامع
کلیدواژه ها: بانکداری جامع، شایستگی منابع انسانی، شایستگی فردی، شایستگی میان فردی، شایستگی حرفه ای
محل انتشار مقاله: ششمین کنگره علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 27 -
1789. بررسی رضایتمندی مشتریان در پرتو اعتماد و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهرشیراز)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، بانکداری الکترونیکی، کیفیت خدمات الکترونیکی، اعتماد
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم رفتاری و اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
1790. بررسی اثر بکارگیری شبکه اجتماعی تلگرام در افزایش سودآوری سرویس های بانکی (نمونه موردی بانک سینا)
کلیدواژه ها: شبکه اجتماعی، تلگرام، بانک، سودآوری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
1791. بررسی رابطه بین میزان استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیک (امضای الکترونیک ،محب (مدیریت حساب های بانکی) ،همراه بانک وخودپرداز)و میزان وفاداری مشتریان مطالعه موردی (شعب بانک ملت شهر کرمان)
کلیدواژه ها: خدمات نوین بانکداری الکترونیک ومولفه های آن، وفاداری مشتریان ، بانک ملت.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی روش های نوین حسابداری، بانکداری و بازاریابی و پیشرفت های اخیر در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 19 -
1792. بررسی نقش فناوری اطلاعات در استقرار eCRM برای رضایت مشتری در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری، رضایت مندی مشتری، بانکداری.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی روش های نوین حسابداری، بانکداری و بازاریابی و پیشرفت های اخیر در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
1793. بررسی تاثیر تاخیر در خدمات بر عکس العمل عاطفی و رفتار مشتریان(مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک ملی شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: تاخیر در خدمات بانکی، عکس العمل عاطفی، رفتار مشتریان، یانک ملی شهر کرمانشاه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پیشرفت در مدیریت، کسب و کار تجارت اقتصاد و امور مالی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
1794. بررسی تاثیر ریسک ادراک شده بر قصد مدیران بانکی بر برون سپاری فرآیندهای کسب و کار (موردمطالعه شعب بانک پاسارگاد استان لرستان و البرز)
کلیدواژه ها: ریسک ادراک شده، قصد مدیران، برون سپاری، کسب وکار، بانک.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پیشرفت در مدیریت، کسب و کار تجارت اقتصاد و امور مالی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 13 -
1795. عوامل موثر بر وفاداری مشتری در بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری، اعتماد مشتری، صمیمیت مشتری تعهد مشتری، بانکداری اسلامی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
1796. تاثیر بانکداری دولتی و خصوصی در اقتصاد داخلی
کلیدواژه ها: سیستم بانکداری، بانکداری دولتی، بانکداری خصوصی، راهبرد اقتصادی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
1797. تاثیر تحریم های اقتصادی بر امور بانکی و معاملات بازرگانی
کلیدواژه ها: تحریم، امور بانکی، سوئیفت، معاملات بازرگانی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
1798. بررسی حقوق بانکداری الکترونیک در راستای توسعه اقتصادی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، توسعه اقتصادی، حقوق ایران
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
1799. نقش مدیریت بانکی در مواجهه با تحریم های بین المللی و حمایت از کالای ایرانی
کلیدواژه ها: اقتصاد،نظام بانکی،مدیریت بانکی،تحریم های اقتصادی،کالای ایرانی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
1800. بررسی مروری عوامل موثر در استفاده مشتریان از بانکداری الکترونیک (نگرش به برند و بازاریابی دهان به دهان الکترونیک)
کلیدواژه ها: توسعه اقتصادی، بانکداری اینترنتی، نگرش به برند، بازاریابی دهان به دهان الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10