بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
صنعت بانکداری
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات صنعت بانکداری
-
1521. مقایسه تطبیقی حروف نگاری در عنوان کتاب های بانکداری ایران در دهه 90 هجری شمسی
کلیدواژه ها: لوگو تایپ، حرو ف نگاری، تایپوگرافی، عنوان، رو جلد کتاب بانکداری
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9 -
1522. شناسایی اثرات استفاده کارآفرینانه از منابع خرد کانون های اجتماعی بر پایداری منابع بانکی (مطالعه موردی بانک قرض الحسنه رسالت)
کلیدواژه ها: پایداری منابع خرد، کارآفرینی، کانون های اجتماعی، بانک رسالت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
1523. بررسی و تحلیل ریسک اعتباری در سیستم بانکی به کمک شبکه عصبی GMDH
کلیدواژه ها: شبکه عصبی، سیستم بانکی، ریسک اعتباری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
1524. تاثیر خطی و غیر خطی ساختار درآمد بر ریسک عدم پرداخت در شبکه بانکی کشور
کلیدواژه ها: درآمدهای مشاع، درآمدهای غیر مشاع، مدل پانل دیتا، ریسک عدم پرداخت بدهی
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
1525. نقش مدیریت دانش مشتری در کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری(مطالعه موردی بانک صادرات)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش مشتری، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
1526. آثار عدم اجرای تعهدات طرفین در عقود مشارکت بانکی در فقه امامیه و حقوق ایران
کلیدواژه ها: تعهدات طرفین، عقود مشارکت بانکی، فقه امامیه، حقوق ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی فقه و حقوق، وکالت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 25 -
1527. طراحی سیستم هوشمند تشخیص نفوذ در بانکداری اینترنتی به کمک مجموعه های فازی
کلیدواژه ها: نفوذ، منطق فازی، سیستم های تشخیص، دادهکاوی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی شهر هوشمند چالش ها و راهبردها
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 6 -
1528. تاثیر آموزش کارکنان بر کیفیت خدمات بانکی با تاکید بر نقش میانجی تعهد سازمانی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: بانک ملی)
کلیدواژه ها: ادراک از آموزش، کیفیت خدمات، تعهد سازمانی، رضایت شغلی، بانک ملی ایران
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 30 -
1529. بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی، اقتصاد مقاومتی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی نقش مدیریت در چشم انداز ۱۴۰۴
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 8 -
1530. چارچوب مرجع پیاده سازی اینترنت اشیا در بانکداری
کلیدواژه ها: اینترنت اشیا، IoT بانکداری، چارچوب، امنیت، پیاده سازی
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 25 -
1531. بررسی تاثیرات وقایع اقتصادی مهم دهه اخیر بر رفتار سپرده گذاران بانکی در اقتصاد ایران (مورد مطالعه یکی از بانک های خصوصی)
کلیدواژه ها: سپرده های بانکی، بحران های بانکی ، بازارهای نوظهور، ورشکستگی بانک ، ریسک نقدینگی ، سیاست های اقتصادی، ثبات مالی
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 27 -
1532. نقش مدیریت درسیستم های اطلا عاتی جهت بهبود و کاهش تقلب دربانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری وسازمان ها ،مدیریت اطلاعاتی ،تشخیص تقلب
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی در جامعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 40 -
1533. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به خدمات بانکی با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی: بانک گردشگری مشهد)
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری، رتبه بندی، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی، بانک گردشگری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اکوتوریسم،فرهنگ و توسعه گردشگری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
1534. تشخیص تقلب بانکی با استفاده از مکانیرم های داده کاوی
کلیدواژه ها: تقلب، پولشویی، بانکداری، داده کاوی، یادگیری ماشین
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی کسب و کارهای نوین و هوشمند داده کاوی و پردازش تصاویر
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
1535. ارزیابی احساس رضایتمندی مشتریان بانکی بااستفاده از پردازش تصویر
کلیدواژه ها: سیستم های چهره پردازی، تشخیص حالات چهره، احساس رضایتمندی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم برق ،کامپیوتر و مهندسی پزشکی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 7 -
1536. تحلیلی بر ژئوپلیتیک و ژئواکونومی امارات (مطالعه موردی نقش جزایر و اسکله ها)
کلیدواژه ها: بندر، جزیره، اسکله ، صنعت بانکرینگ
محل انتشار مقاله: اولین سمینار آینده پژوهی توسعه ملی ایران در بستر جغرافیا
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
1537. ارائه مدلی تحلیلی جهت بخش بندی و شناسایی رفتار مشتریان بانکداری الکترونیکی با استفاده از مدل توسعه یافته ی RFMCL
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، داده کاوی، بخش بندی مشتریان، خوشه بندی، مدل تحلیلی RFMCL
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی تکنولوژی در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 6 -
1538. بررسی تاثیر ریسک ادراک شده بر قصد مدیران بانکی بر برون سپاری فرآیندهای کسب و کار (موردمطالعه شعب بانک پاسارگاد استان لرستان و البرز)
کلیدواژه ها: ریسک ادراک شده، قصد مدیران، برون سپاری، کسب وکار، بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
1539. بررسی عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق بانکی و ارائه راهکارهایی جهت پیشگیری از آن در بانک سپه (مطالعه موردی بانک سپه مدیریت شعب منطقه شرق تهران)
کلیدواژه ها: مطالبات معوق بانکی، سود تسهیلات، تورم، سیستم بانکی، اعتبار سنجی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد جهانی و تحریمها
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 29 -
1540. بررسی نقش فناوری اطلاعات در استقرار eCRM برای رضایت مشتری در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری، رضایت مندی مشتری، بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین در مهندسی، علوم اطلاعات و فناوری در قرن پیش رو
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11