بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
صنعت بانکداری
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات صنعت بانکداری
-
1481. بررسی تاثیر ریسک اعتباری و ریسک نقدینگی و ریسک تمرکز بر عملکرد بانکداری شرکتی بانک تجارت (برای گروه مشتریان شرکتی)
کلیدواژه ها: حاشیه سود مشاع، بانکداری شرکتی، ریسک اعتباری، ریسک نقدینگی، ریسک تمرکز
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
1482. بررسی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برندمشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی شعب استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: رسانه های اجتماعی، وفاداری مشتریان به برند ،مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
1483. پول الکترونیکی شاخصی نو در استقرار اثربخش بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: پول الکترونیکی، ویژگی های پول الکترونیکی، نقش پول الکترونیک در اقتصاد ایران، رابطه پول الکترونیکی و بانکداری الکترونیکی، مسایل حقوقی در استفاده غیر صحیح از پول الکترونیکی، واکنش های احتمالی بانک های مرکزی برای مقابله با آثار منفی پول الکترونیکی.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 22 -
1484. قدرت بانک، رقابت و انعطاف پذیری مالی در بانکهای کشورهای منتخب خاورمیانه
کلیدواژه ها: انعطاف پذیری بانکی، رقابت، قدرت، کشورهای منتخب خاورمیانه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 17 -
1485. اثر کیفیت خدمات ارائه شده بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان در بانکهای پاسارگاد و آینده
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، ارزش درک شده مشتری، رضایت مشتری، وفاداری به نام تجاری، صنعت بانکداری.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
1486. تاثیر خدمات الکترونیکی بانک بر رضایت مشتریان و چابکی سیستم بانکی (مورد مطالعه: بانک صادرات استان تهران)
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیکی، رفتار مشتریان، چابکی سیستم ، ادراک مشتریان ، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
1487. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار و رفتار سازمانی در بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، سلسله مراتب سازمانی ، حیطه نظارت ، تمرکز ، رسمیت ، رضایت شغلی ، تعهد و وفاداری سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
1488. نقش شبکه های اجتماعی آنلاین در مدیریت ارتباط مشتری و عملکرد شرکت
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی، مدیریت روابط با مشتری، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 27 -
1489. آسیب شناسی ارتشاء در سیستم بانکی ایران و راهکارهای جرم شناختی پیشگیری از آن
کلیدواژه ها: بانک، ارتشاء، جرم مالی – اقتصادی، پیشگیری، آسیب شناسی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 19 -
1490. بررسی نقش مدیریت سود در بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: مدیریت سود ،جریان های نقد عملیاتی ، ناخالص دارایی های ثابت مشهود ، بازده دارایی ها
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 7 -
1491. بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران با نقش میانجی ارزش ویژه برآوردی
کلیدواژه ها: فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی، وفاداری، ارزش ویژه برآوردی، بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 15 -
1492. مطالعه و بررسی هوش تجاری درسیستم بانکداری و عوامل موثر آن بر سازمان ها
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری، هوش تجاری، استاندار FRUPS
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 8 -
1493. اثربخشی پیاده سازی BIAN در مدلی چابک در عملکرد سرویس های بانکی در بانک قرض الحسنه رسالت مبتنی بر قابلیت های چارچوب معماری سازمانی TOGAF
کلیدواژه ها: بانک قرض الحسنه رسالت، شبکه معمار ی صنعت بانکداری، معماری مبتنی بر سرو یسگرایی، چارچوب های معماری سازمانی، زنجیره ارز بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مباحث نوین در کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 8 -
1494. بکارگیری تکنیک های داده کاوی در تشخیص و پیش بینی کلاهبرداری بانکی
کلیدواژه ها: داده کاوی، کشف تقلب، تراکنش های بانکی ، درخت تصمیم ، جنگل های تصادفی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مباحث نوین در کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 8 -
1495. پیش بینی نقدینگی کوتاه مدت و بلندمدت سیستم بانکی در ایران
کلیدواژه ها: پیش بینی، نقدینگی، شبکه عصبی مصنوعی، بانک، کوتاه مدت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 8 -
1496. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اجرای بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهرستان اهواز)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، عامل منفعت استفاده، عامل سهولت، عوامل احساسی و عوامل کنترلی و امنیتی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 32 -
1497. استراتژی بازاریابی خدمات اینترنت بانک براساس درک کیفیت خدمات
کلیدواژه ها: بازاریابی اینترنتی، خدمات بانکی، کیفیت خدمات، بانک ملی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
1498. محاسبه شاخص خلق نقدینگی بانک های خصوصی و دولتی اقتصاد ایران و اثرات آن بر بی ثباتی نظام بانکی
کلیدواژه ها: ترازنامه بانکی، ثبات بانکی، خلق نقدینگی، واسطه گری مالی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 24 -
1499. پولشویی در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، ابزار و روش مبارزه با پولشویی، قوانین و مقررات، تجارب جهانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 23 -
1500. نقش دولت در نظارت شرعی بر سیستم بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: دولت، نظارت ، بانک، موسسات مالی ، حقوق ایران، سیاست مالی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی حقوق، فقه و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 26