بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
صنعت بانکداری
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات صنعت بانکداری
-
941. شناسایی و اولویت بندی راهبردهای توسعه بانکداری اجتماعی در بانک قرض الحسنه رسالت
کلیدواژه ها: بانکداری اجتماعی، بانک قرض الحسنه رسالت، نظام بانکی.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17 -
942. ارائه مدل کاربست بانکداری اجتماعی در نظام بانکی ایران
کلیدواژه ها: بانکداری اجتماعی، بانک قرض الحسنه رسالت، نظام بانکی.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
943. بررسی کیفی اثر تامین منابع مالی بر بهبود عملکرد بانک ها
کلیدواژه ها: منابع مالی،موسسات مالی،عملکرد بانک ها ،بانکداری مدرن،اثرات کیفی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
944. بررسی عوامل موثر بر تمایل به استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه (موبایل بانک) (در شعب بانک سرمایه استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: موبایل بانک، نگرش، کنترل رفتاری، بانک سرمایه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
945. شناسایی عوامل عدم توانمندی کشاورزان در بازپرداخت وام های بانکی با استفاده از مدل لاجیت
کلیدواژه ها: بخش کشاورزی، وصول مطالبات، عدم بازپرداخت های بموقع، بانک کشاورزی، سیستان
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویین تن سازی سیستان
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
946. بانکداری اسلامی و اثر آن بر رشد اقتصادی
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری اسلامی،رشد اقتصادی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
947. تحلیل ارتباط مولفه ها و شاخص های اقتصاد اطلاعات در پروژه های فناوری اطلاعات (عملکرد خدمات بانکداری الکترونیک)
کلیدواژه ها: اقتصاد اطلاعات، پروژه های فناوری اطلاعات، مولفه و شاخص، بانکداری الکترونیک، عملکرد خدمات
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
948. تبیین تمایل به استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه بانک شهر در استان گیلان با تاکید بر کیفیت محتوا و تعامل برند
کلیدواژه ها: کیفیت محتوا، تعامل برند، وابستگی مشتری، آگاهی برند
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 29 -
949. اثرمتغیرهای کلان اقتصادی بر مطالبات معوق شبکه بانکی کشور و ارائه راهکارها
کلیدواژه ها: نظام بانکی ایران، مطالبات معوق، روش خود رگرسیون برداری، متغیرهای کلان اقتصادی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
950. نقش انگیزه لذت جویانه مشتریان در پذیرش بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: ابعاد بانکداری الکترونیکی ، پذیرش الکترونیک بانکداری، انگیزه لذت طلبانه مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17 -
951. بررسی ارتباط بین ابعاد مشخص کننده بانکداری الکترونیکی و قبول بانکداری الکترونیک با در نظر گرفتن نقش میانجی انگیزه لذتجویانه در شعب بانک ملی استان گلستان
کلیدواژه ها: ابعاد بانکداری الکترونیکی ، پذیرش الکترونیک بانکداری، انگیزه لذت طلبانه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 23 -
952. تاثیر نوآوری و کارآفرینی بازاریابی دیجیتال درآینده صنعت بانکی (مطالعه موردی بانک ملی ایران )
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتالی، بانکداری دیجیتالی، نوآوری ،کارآفرینی، ،مدل کسب و کار، استراتژی دیجیتالی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 22 -
953. عوامل موثر بر اعتماد مشتریان به اپلیکیشن های بانکی از منظر بازاریابی
کلیدواژه ها: سهولت پرداخت، امنیت درک شده، اعتماد مشتریان، بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 20 -
954. بررسی تاثیر محرک های توصیه الکترونیک بر پذیرش بانکداری همراه و اعتماد اولیه (مورد مطالعه : مشتریان بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری همراه، محرک های توصیه الکترونیک، اعتماد اولیه، کیفیت استدلال، حجم، ارزش، سازگاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
955. تاثیرنگرش مشتریان در استفاده از اینترنت بانک در بانکداری اینترنتی
کلیدواژه ها: نگرش مشتری ،اینترنت بانک، پذیرش فناوری ، عدالت درک شده از خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
956. ایده خلاقانه بکارگیری توکن غیرقابل معاوضه در تایید اصالت و بازاریابی فرش دستباف به منظور ایجاد یک پلتفرم سرمایه گذاری و ارائه خدمات بانکی پایدار
کلیدواژه ها: فرش دستباف، استارتاپ چمروش، بلاکچین، توکن غیرقابل معاوضه، سرمایه گذاری، خدمات بانکی پایدار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
957. ارائه الگویی از بانکداری شرکتی دیجیتال در بانک های تجاری کشور با استفاده از رویکرد کیفی.
کلیدواژه ها: بانکداری شرکتی، دیجیتالی شدن، بانکداری شرکتی دیجیتال، بانک های تجاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 20 -
958. رابطه بین شهرت حسابرس، مدیریت سود و مدیریت سرمایه در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: شهرت حسابرس، مدیریت سود، مدیریت سرمایه، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 29 -
959. بررسی برتری مالیه اسلامی نسبت به روش های متعارف نظام مالی در مواجهه با بحران های مالی
کلیدواژه ها: بحران های مالی، بانکداری و مالیه اسلامی، توزیع ریسک، عدالت اقتصادی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
960. بررسی تاثیر فناوری مالی در صنعت بانکداری مبتنی بر الگوی AHP فازی (مورد مطالعه: شعب بانک ایران زمین در استانهای مازندران و گیلان)
کلیدواژه ها: فناوری مالی، صنعت بانکداری کشورهای در حال توسعه، روش ahp فازی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10