بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
صنعت بانکداری
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات صنعت بانکداری
-
861. بررسی ویژگی های موثر بر بازپرداخت تسهیلات بانکی با استفاده از روش های داده کاوی
کلیدواژه ها: کلمات کلیدی: تسهیلات بانکی، باز پرداخت تسهیلات، داده کاوی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنگره ملی تازه یافته در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر توانمندی و هوش رقابت
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18 -
862. شناسایی عوامل موثر بر راهبرد هم رقابتی در صنعت بانکداری ایران
کلیدواژه ها: راهبرد هم رقابتی، صنعت بانکداری، میل به هم رقابتی، نظریه داده بنیاد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
863. تاثیر سهولت آنلاین بر قصد پذیرش بانکداری تلفن همراه با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و سودمندانه ادراک شده و نقش تعدیل گر نگرانی ادراک شده امنیتی (مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: سهولت آنلاین،ارزش های ادراک شده، نگرانی ادراک شده امنیتی، قصد پذیرش بانکداری تلفن همراه، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
864. سنجش بهره وری شعب بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده های شبکه ای
کلیدواژه ها: بهره وری، تحلیل پوششی داده های شبکه ای ، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
865. بررسی تعامل خدمات الکترونیکی و آنلاین (برخط) با تمایل و پذیرش مشتریان پست بانک
کلیدواژه ها: مدل پذیرش تکنولوژی، بانکداری الکترونیکی، پست بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 25 -
866. بازاریابی نوین در بانکداری ایران و جهان
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی نوین بانکداری، بانکداری در ایران، بانکداری در جهان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
867. بخش بندی مشتریان بانکی براساس شاخص سودآوری در طول عمر فعالیت با بانک برمبنا هزینه و سود
کلیدواژه ها: بخش بندی مشتریان، شاخص سودآوری، هزینه، سود
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
868. معاملات توسط رمز ارزها از دیدگاه احکام و اخلاق اسلامی با تاکید بر بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: رمز ارز، پول دیجیتال، بیت کوین، احکام اسلامی، اخلاق اسلامی، بانکداری اسلامی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 19 -
869. تجمیع کارت های بانکی در ایران بر بستر بلاکچین؛ چالش ها و معماری پیشنهادی (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: کلمات کلیدی: کارت بانکی، بلاکچین، دفتر کل توزیع شده، الگوریتم اجماع، رمزنگاری نامتقارن، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: هشتمین کنگره ملی تازه های مهندسی برق و کامپیوتر ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 20 -
870. ریسک های رایانش ابری در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: کلمات کلیدی: صنعت بانکداری، رایانش ابری، صرفه جویی در هزینه، خدمات مالی، امنیت
محل انتشار مقاله: هشتمین کنگره ملی تازه های مهندسی برق و کامپیوتر ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
871. پیشینه بانکداری الکترونیکی ، ویژگی ها و عوامل پذیرش بانکداری الکترونیک از دیروز تا به امروز و فردا
کلیدواژه ها: فناوری های مخابراتی-بانکداری دوگانه-اتصال بر خط مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
872. تعیین میزان رضایت مندی مشتریان بانک با داده کاوی ترکیبی مطالعه موردی بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری، رضایت مندی مشتری، RFM، رتبه بندی مشتریان بانک، تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
873. بررسی و تحلیل عوامل موثر برعدم گرایش مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه مشتریان بانک کشاورزی)
کلیدواژه ها: بانکداری آنلاین،بانکداری الکترونیک، ضریب ایمنی، تجارت الکترونیک و اینترنت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
874. تاثیر هوش مصنوعی بر بهبود بانکداری مدرن
کلیدواژه ها: هوش مصنوعی، صنعت بانکداری، خدمات مالی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
875. بررسی آثار ناشی از عقد ضمان در حقوق مدنی و حقوق تجارت و مقایسه آن با ضمانت نامه بانکی
کلیدواژه ها: عقد ضمان، ضمانت، حقوق مدنی، ضمانت بانکی، حقوق تجارت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای دینی، علوم اسلامی، فقه و حقوق در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 27 -
876. رضایت مشتری از خدمات بانکی: نقش خدمات ابری ، امنیت ، آموزش الکترونیکی و کیفیت
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، خدمات بانکی، خدمات ابری، آموزش الکترونیکی، کیفیت
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
877. شناسایی عوامل مهم معماری فرآیند مدیریت یکپارچه محصولات در صنعت بانکداری (IMOP Model)
کلیدواژه ها: معماری سازمانی، مدیریت یکپارچه محصولات، محصولات بانکی، مدیریت فرآیند، توسعه خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پیشرفت های معماری سازمانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
878. ارائه مدلی جهت توسعه اثربخش تجربیات مشتری در اکوسیستم بانکداری دیجیتال با تمرکز بر مدل ها و معماری های مرجع
کلیدواژه ها: بانکداری دیجیتال، تجربه مشتری، استانداردها و چارجوب های مرجع، ارزش اکتسابی مشتری، عملکرد مالی بانک
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پیشرفت های معماری سازمانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
879. استفاده از رویکرد نتیجه گرا مبتنی بر مدل قابلیت کسب وکار در شبکه ی معماری صنعت بانکداری (BIAN) جهت بازمعماری کسب وکار بانکی در عصر تحول دیجیتال
کلیدواژه ها: شبکه معماری صنعت بانکداری، مدل قابلیت کسب وکار، معماری مبتنی بر قابلیت کسب وکار، معماری سرویس گرا، رویکرد نتیجه گرا
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پیشرفت های معماری سازمانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
880. بازبینی مکانیزم های داده کاوی جهت اعتبار سنجی مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: اعتبار سنجی، داده کاوی، ریسک اعتباری، رگرسیون لاجیت، منطق فازی
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8