بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
صنعت بانکداری
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات صنعت بانکداری
-
441. دستگاه های خودپردازغیرنقدی مای کش در ارائه خدمات بانکی
کلیدواژه ها: دستگاه های کش لس، خودپردازغیرنقدی، خودپرداز دیواری و بدون کارت، مای کش
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین در مهندسی، علوم اطلاعات و فناوری در قرن پیش رو
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
442. بانکداری اسلامی بدون ربا در اقتصاد ایران
کلیدواژه ها: بانکداری,رشد اقتصادی , جهش تولید, نهاد اسلامی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی علوم انسانی، حقوق، مطالعات اجتماعی و روانشناسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
443. تحلیل پوششی داده ها DEA و کاربرد آن در عملکردموسسات بانکی با رویکرد تحلیلمولفه اصلی PCA
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، تحلیل مولفه اصلی،کارآمدی شعب بانک ها
محل انتشار مقاله: یازدهمین سمینار جبر خطی و کاربردهای آن
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 6 -
444. مقایسه تاثیر توسعه اقدامات CSR با کیفیت خدمت درک شده بر رفتار مشتری در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: CSR، وفاداری مشتری ، رضایت مشتری ، کیفیت خدمت درک شده، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی کیفیت و قابلیت اتکا
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10 -
445. بررسی تحریم بانکی و نقض قوانین بنیادین حقوق بشری
کلیدواژه ها: تحریم های بانکی، حقوق بین الملل، منشور حقوق بشر
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی حقوق و علوم سیاسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 37 -
446. شناسایی موانع و تسهیل گرها در استفاده سالمندان از تجارت سیار و خدمات بانکی
کلیدواژه ها: موانع، تسهیل گر، سالمندان، تجارت سیار، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
447. فین تک و جایگاه آن در بانکداری
کلیدواژه ها: فین تک، مدل های کسب و کار، بانکداری، بانکهای خصوصی، تحلیل گران
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 8 -
448. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری برای پیدا کردن مزیت رقابتی در قرن ۲۱موردکاوی مشتریان بانک ملی
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی ( Social) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت (Management) ، عملکرد بانک (Bank performance ، فناوری تعاملی تحلیلی (Analytical interactive technology)
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 17 -
449. بررسی و تحلیل عوامل موثر بر انتخاب برند و وفاداری الکترونیکی (مورد مطالعه: بانک تجارت)
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، وفاداری الکترونیک، برند، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
450. مروری بر چالش های حقوقی بلاکچین و رمز ارزها در کشور های اسلامی
کلیدواژه ها: رمز ارز،بلاکچین، حقوق،کلاهبرداری، بانکداری اسلامی،
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی حقوق و علوم سیاسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 11 -
451. نقش کلان داده در صنعت بانکداری و چالش های بکارگیری آن
کلیدواژه ها: کلان داده، چالش، خدمات بانکداری الکترونیک،ریسک اداراک شده
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در علوم، مهندسی و فناوری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 11 -
452. بهبود دقت و انتخاب ویژگی های موثردر دسته بندی مشتریان با استفاده از روش های یادگیری ماشین و الگوریتم کلونی مورچگان در بانکداری تلفنی
کلیدواژه ها: الگوریتم یادگیری ماشین، الگوریتم کلونی مورچگان، بانکداری تلفنی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در علوم، مهندسی و فناوری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 15 -
453. بررسی رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ها و نقش آن در بانکداری اسلامی ( مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک اعتباری، مطالبات معوق، بانکداری اسلامی،رشد اقتصادی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 22 -
454. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر رشد اقتصادی ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، رشد مالی، توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری داخلی و خارجی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10 -
455. فناوری بلاکچین درسیستم بانکداری
کلیدواژه ها: بلاکچین، همتا به همتا، بانکداری الکترونیک، فناوری، تراکنش، Blockchain
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
456. نقش تبلیغات در کیفیت بخشی بانکداری و جذب مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: تبلیغات، بانکداری، مشتری، بانک ها
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 15 -
457. مطالعه ای بر ارتباط بین مولفه های بانکداری سبز و بانکداری اسلامی در راستای رشد و توسعه اهداف پایداری
کلیدواژه ها: بانکداری سبز، اهداف توسعه پایدار، بانکداری اسلامی، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
458. رویکرد تصادفی در مدل سازی بازار وام بین بانکی
کلیدواژه ها: بازی دیفرانسیل تصادفی ؛ نرخ معیار بین بانکی ؛ تعادل نش ؛ نااطمینانی .
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 7 -
459. مفهوم شناسی تطبیقی بهره و ربا در نظام ارزشی، بومی و بین الملل
کلیدواژه ها: ربا، بهره، بانک، بانکداری
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های شاخص در مدیریت، حسابداری، بانکداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 11 -
460. نقش بانکداری الکترونیکی بر بهبود کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری( مطالعه موردی بانک های دولتی شهرستان الیگودرز)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، کیفیت خدمات ، مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 21