بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
صنعت بانکداری
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات صنعت بانکداری
-
401. نقش و عملکرد فناوری NFC در سیستم قطار شهری در راستای کنترل ترافیک
کلیدواژه ها: ارتباط از راه نزدیک ، فناوری NFC ، امواج رادیویی ، سیستم قطار شهری ، پرداخت های بانکی ، کنترل ترافیک.
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش بین المللی مهندسی برق، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 6 -
402. معایب ، مزایا و چالش های تجمیع کارت های بانکی در ایران بر روی بستر بلاکچین (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: کارت بانکی ، بلاکچین ، دفتر کل توزیع شده، الگوریتم اجماع، رمزنگاری نامتقارن، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش بین المللی دانش و فناوری مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 18 -
403. ماهیت حقوقی پس اندازهای قرض الحسنه و سایر سپرده های بانکی
کلیدواژه ها: ماهیت حقوقی، پس اندازهای قرض الحسنه، سپرده های بانکی،سپرده قزض الحسنه پس انداز
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی حقوق و علوم سیاسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 17 -
404. مروری بر پژوهش های فناوری های ارتباط با مشتری بانک ها در حوزه پروژه های عمرانی
کلیدواژه ها: فناوری، مدیریت ارتباط با مشتری، صنعت بانکداری، پروژه های عمرانی
محل انتشار مقاله: اولین همایش مهندسی عمران و منابع زمین
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 19 -
405. ارایه یک روش اقتصادی جدید از نظارت بانکداری و حسابرسان خارجی
کلیدواژه ها: نظارت بانکداری، حسابرسی، تفویض اختیار، علم اقتصاد، علم اقتصاد و حقوق
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 41 -
406. مطالعه اصول فقهی سرو کار نظام بانکی ایران با بانک های خارج از کشور
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی، بانکداری غیر اسلامی، کمیته بال، سوئیفت، LC.
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
407. بررسی چگونگی نقش مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در افزایش وفاداری مشتریان بانکها
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری، وفاداری مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 31 -
408. مروری بر کاربردهای هوش تجاری در حوزه های مدیریت اقتصادی و بازاریابی
کلیدواژه ها: هوش تجاری , بانکداری الکترونیک , داده کاوی , عملکرد مدیریتی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
409. تاثیر یادگیری سازمانی و مسئولیت اجتماعی بانک بر آموزش الکترونیکی کاربران ورضایت آنها از خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی، مسئولیت اجتماعی، خدمات الکترونیکی بانک، آموزش الکترونیکی کاربران، رضایتمشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 26 -
410. تاثیر خدمات ابری بر رضایت مشتری از خدمات بانکداری الکترونیک با نقش تعدیل گریقوانین اجباری دولت
کلیدواژه ها: خدمات ابری، رضایت مشتری از خدمات بانکداری الکترونیک، قوانین اجباری دولت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 27 -
411. بررسی جایگاه مشتری گرایی در بانک های دولتی و خصوصی(از منظر مشتریان) با تاکید بر سیستم تسهیلات بانکی
کلیدواژه ها: بانک، مشتری، خصوصی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 17 -
412. مطالعه واکنش مشتری به ریاکاری بانک با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر شناخت مشتریشرکت و ارزش ویژه برند
کلیدواژه ها: بانکداری، ارزش ویژه برند، هویت یابی مشتری-شرکت، رفتار تهاجمی مشتریان، ادراک از کیفیت خدمات، ادراک مشتری از ریاکاریشرکت.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 22 -
413. چرایی افزایش جرم فیشینگ اطلاعات حساب بانکی در وضعیت قرنطینه عمومیبیماری کرونا در شهر شیراز
کلیدواژه ها: کرونا، قرنطینه عمومی، جرم، حساب های بانکی، کلاهبرداری فیشینگ، پیشگیری از جرم.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حقوق، فقه و فرهنگ
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 18 -
414. کاربرد ابزارها و تکنیک های داده کاوی در ارتقای خدمات بانکداری
کلیدواژه ها: داده کاوی ، بانکداری،مشتری،پایگاه داده.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی یافته های پژوهشی در مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 8 -
415. تاثیر هوش مصنوعی بر بانکداری
کلیدواژه ها: مشتریان آگاه از فناوری، مشتری مداری، نقل و انتقالات پول،تاثیر
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و چهارمین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
416. تلاش کارکنان و مدیریت درآمد
کلیدواژه ها: مدیریت سود، حسابداری، کارکنان، بانکداری، دارایی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و چهارمین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 23 -
417. نقش فقه اسلامی در بانکداری
کلیدواژه ها: فقه اسلامی ، بانکداری ، فقه امامیه ، بانکداری بدون ربا، اصول و قواعد فقهی ، فقهاء
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و چهارمین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
418. برخی عوامل تاثیر گذار برتبدیل شدن ایران به یک مرکز مالی بین المللی ومزایای آن
کلیدواژه ها: مرکز مالی بین المللی، مرکز مالی بین المللی اسلامی، بانکداری، بانکداری اسلامی، مرکز مالی بانکداری اسلامی.
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
419. بانکداری اسلامی در انگلستان: مطالعه موردی بانک اسلامی بریتانیا
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی، بانکداری انگلستان، بانک اسلامی بریتانیا
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 7 -
420. مدیریت ریسک شکست پروژه های انتقال تکنولوژی درحوزه بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک، شکست پروژه، انتقال تکنولوژی، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10