بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
صنعت بانکداری
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات صنعت بانکداری
-
2741. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد نیروی انسانی از دیدگاه کاربران شعب بانک سینا
محل انتشار مقاله: کنفرانس مدیریت و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 18 -
2742. بررسی و اولویت بندی معیار های موفقیت سازمان با استفاده از تکنیک AHP فازی گروهی شرکت وصول مطالبات بانکی
کلیدواژه ها: معیارهای موفقیت سازمان –تحلیل سلسله مراتبی – شرکت وصول مطالبات بانکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس مدیریت و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
2743. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری(مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران، استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، وفاداری مشتریان، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 18 -
2744. چالش کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و وفاداری مشتریان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، وفاداری مشتریان، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
2745. بررسی ضرورت تغییر در هزینه یابی فعالیت در موسسات مالی با توجه به توسعه بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، بانکداری الکترونیک ، تراکنش ، محرک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
2746. مطالعه ای بر نقش بازاریابی عصبی در بانکداری نوین
کلیدواژه ها: بازاریابی عصبی ، ضمیر ناخودآگاه ، اعتماد سازی، بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
2747. بررسی نقش مولفه های کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در رضایت مندی مشتریان مطالعه موردی: بانک حکمت ایرانیان استان خوزستان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ؛ رضایت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات بانکداری، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
2748. بررسی تاثیر افزایش شدت رقابت در صنعت بانکی ایران بر مکانیزم انتقال سیاست پولی از طریق کانال اعتباری
کلیدواژه ها: ساختار بازار، بانک، کانال وام دهی، سیاست پولی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
2749. تحلیل اعتبارات اسنادی و چالش های آن در بانکداری ایران
کلیدواژه ها: اعتباراسنادی-مراحل گشایش-تضمین-چالش ها-راهکارها
محل انتشار مقاله: نخستین کنگره بین المللی حقوق ایران با رویکرد حقوق شهروند
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 25 -
2750. شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی شاخص های نوآوری فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد تلفیقی دیمتل و تحلیل سلسله مراتبی مطالعه موردی: بانک قوامین
کلیدواژه ها: نوآوری فناوری اطلاعات، دیمتل، تحلیل سلسله مراتبی، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش مدیران فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
2751. رابطه تمایلات رفتاری بر اساس مدل UTAUT و اعتماد اولیه با پذیرش خدمات بانکی اینترنتی
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، تمایلات رفتاری، اعتماد اولیه، پذیرش خدمات الکترونیک
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش مدیران فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
2752. بررسی نقش رسانه های اجتماعی در بانکداری: فرصت ها ،چالش ها و گام های پیاده سازی بانکداری اجتماعی
کلیدواژه ها: بانکداری اجتماعی، رسانه اجتماعی، استراتژی اجتماعی، CRM اجتماعی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش مدیران فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
2753. بررسی ابعاد نظام 5S در نظام بانکداری ایران به منظور بهبود عملکرد مطالعه موردی: بانک صادرات استان چهارمحال بختیاری
کلیدواژه ها: نظام 5S ، سازماندهی، نظام بانکداری، بانک صادرات، استان چهارمحال و بختیاری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
2754. بررسی تاثیر شاخص های کلان اقتصادی و بانکی برمیزان سودآوری بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: سود، سودآوری،شاخص های خاص بانکی، کلان اقتصادی،بانک های خصوصی، روش هم جمعی ARDL
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
2755. بررسی رابطه بین کیفیت درک شده از خدمات بانکی الکترونیکی و ارزش ویژه برند:رویکرد سیستم معادلات همزمان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی،اعتمادفرضایت،وفاداری،ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
2756. نقش نظام اعتباری بانکها در حمایت از تولید و اشتغال در چارچوب بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: نظام اعتباری بانک ها، تولید و اشتغال، بانکداری اسلامی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
2757. چگونه بانکداری اسلامی در پرتو قوانین اسلامی اخلاقی می باشد
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی، اصول اخلاقی، مقاصد شریعت، اسلام، قیاس
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 22 -
2758. اعتبارسنجی عوامل موثر بر ارایه خدمات در بانکداری الکترونیک مورد مطالعه: بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: هزینه، راحتی، امنیت، خدمات در بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
2759. تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک تجارت
کلیدواژه ها: بازارگرایی، عملکرد تجاری، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6 -
2760. بررسی تاثیرکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر میزان اعتماد مشتریان مطالعه موردی: بانک انصار
کلیدواژه ها: اعتماد، بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10



































