بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
صنعت بانکداری
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات صنعت بانکداری
-
2541. سنجش کیفیت خدمات همراه بانک با استفاده روش سروپرف(مطالعه موردی:بانک صادرات)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، سروپرف، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
2542. بررسی استقبال از بانکداری اینترنتی توسط مشتریان بانک تجارت در استان مازندران
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، سودمندی، سهولت، دسترسی به اطلاعات، امنیت اطلاعات و بهره مندی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
2543. ارزیابی پذیرش بانکداری اینترنتی مشتریان بانک تجارت شرق استان مازندران
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، سودمندی، سهولت، دسترسی به اطلاعات، امنیت اطلاعات و بهره مندی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
2544. بررسی نقش رضایت احساسی و تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت و درک محیط خدمات در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک های خصوصی و دولتی)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت احساسی، تمایلات رفتاری، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 21 -
2545. بررسی موانع و چالش های نظری و عملی بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: موانع، چالشها، بانکداری اسلامی، ربا
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 20 -
2546. بررسی تاثیر تسهیلات بانکی بر سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایران
کلیدواژه ها: تسهیلات بانکی، سرمایه گذاری بخش خصوصی الگوی ECM
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
2547. شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری موبایلی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهرستان اهواز)
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری موبایلی، بعاد رفتاری، ابعاد محیطی، ابعاد تکنولوژی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
2548. بررسی تاثیر جایگاه اجتماعی بر قصد پذیرش بانکداری اینترنتی به کمک اعتماد ادراک شده (مطالعه موردی: موسسه اعتباری کوثر)
کلیدواژه ها: جایگاه اجتماعی، بانکداری اینترنتی و اعتماد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 21 -
2549. تا ثیر بانکداری الکترونیک بر عملکرد بانکها و بازده داریی ها در ایران طی سالهای 1389-1395
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیک، نوآوری، بازده، عملکرد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
2550. بررسی تاثیر نفوذ اجتماعی، انتظارات عملکردی و تلاش مورد انتظار مشتری بر قصد استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی بانک سپه (مورد مطالعه: مشتریان استان تهران)
کلیدواژه ها: انتظارات عملکردی، انگیزش ضد انطباق، تلاش مورد انتظار، قصد استفاده از بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
2551. استفاده از داده کاوی برای دسته بندی مدت زمان سپرده گذاری مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: داده کاوی، بازاریابی تلفنی بانک، درخت تصمیم، دقت طبقه بندی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 5 -
2552. بررسی تاثیر ویژگی های شخصی مدیران بر چسبندگی هزینه ها تحت نظارت بانکی
کلیدواژه ها: ویژگی های شخصی مدیران، چسبندگی هزینه ها، نظارت بانکی، دوره تصدی، تخصص مالی، سطح تحصیلات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 18 -
2553. ارزیابی کارایی در صنعت بانکداری با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده های شبکه ای (مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی استان مازندران)
کلیدواژه ها: ارزیابی، کارایی، تحلیل پوششی داده های شبکه ای، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
2554. بررسی تاثیررقابت درصنعت بانکداری برریسک پذیری بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
کلیدواژه ها: رقابت درصنعت بانکداری. ریسک پذیری. ارتباط خطی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
2555. بررسی پذیرش و بکارگیری خدمات همراه بانک بر اساس نظریه تلاش، اعتماد به نفس عمومی و بدبینی (مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی شهر زنجان)
کلیدواژه ها: همراه بانک، بانکداری الکترونیک، پذیرش، تلاش، اعتماد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 21 -
2556. رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با وفاداری کارکنان در محیط کار، رضایت کارکنان و مشتریان در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: رضایت کارمند، رفتار شهروندی سازمانی، رضایت مشتری، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
2557. ارایه یک مدل بهینه سازی چند هدفه برای حل مساله مسیریابی- موجودی پول در شبکه بانکداری
کلیدواژه ها: مساله مسیریابی- موجودی، مدل بهینه سازی چندهدفه، بانکداری، رویکرد محدودیت اپسیلون، مرز پارتو
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
2558. ارایه مدل ساختاری تفسیری به منظور دستیابی به سیستم ارزیابی عملکرد منعطف (با تاکید بر نظام بانکی)
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، انعطاف پذیری، مدل ساختاری تفسیری، بانک شهر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 22 -
2559. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ارتقاء سپرده های بانک سپه شعب غرب تهران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، سپرده بانکی، بانک سپه، تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
2560. بررسی تاثیر تغییرات تورم بر تخصیص وام های بانکی در بخش املاک، بازرگانی و صادرات
کلیدواژه ها: نااطمینانی، تورم، تسهیلات اعطایی بانک، ریسک، بازدهی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16
































