بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
صنعت بانکداری
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات صنعت بانکداری
-
2281. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس مدل UTAUT ( مطالعه موردی مشتریان بانک ملت شعب ارومیه )
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری الکترونیک، انتظار اجرا، انتظار تلاش، اثرات اجتماعی، شرایط تسهیل گر، بانک ملت شعب ارومیه
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
2282. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر افزایش وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان خرم آباد
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتری، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
2283. وصول مطالبات بانکی با استناد به سند رهنی و قراردادهای بانکی با تاکید بر رویه اداره ثبت اسناد و املاک کشور
کلیدواژه ها: وصول مطالبات بانکی، سند رهنی، قراردادهای بانکی، معوقات بانکی، مطالبات بانکی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
2284. طراحی مدل برنامه ریزی آرمانی جهت تخصیص بهینه تسهیلات بانکی به مشتریان بر اساس مدل هرم مشتری- مورد مطالعه: بانک مسکن
کلیدواژه ها: تخصیص بهینه، تسهیلات بانکی، مدلسازی، برنامه ریزی آرمانی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 20 -
2285. بررسی رابطه بین توسعه بانکداری الکترونیک و سودآوری بانک ها (بانک های ایران)
کلیدواژه ها: سودآوری، بانکداری الکترونیکی، نظریه ساختارگرایی، تجهیزات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 19 -
2286. شناسایی راهکارهای بهبود تجربه مشتری از طریق بانکداری دیجیتال
کلیدواژه ها: بهبود تجربه مشتری، بانکداری دیجیتال، بازاریابی دیجیتال
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
2287. بررسی شیوه های توسعه کانال های چندگانه ویژه مشتریان بانکداری شرکتی
کلیدواژه ها: کانال های چندگانه، بانکداری شرکتی، تعامل با مشتریان
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
2288. معرفی شیوه های برتر سرمایه گذاری در حوزه فین تک و پیشنهاد رویکرد برتر در بانک تجارت
کلیدواژه ها: فین تک، بانک تجارت، بانکداری دیجیتالی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
2289. نقش شبکه های اجتماعی در نظام بانکی و شناسایی و اولویت بندی فرصت های شبکه های اجتماعی برای بانک ها با استفاده از تکنیک AHP (مطالعه موردی: بانک مهر اقتصاد)
کلیدواژه ها: شبکه اجتماعی، رسانه اجتماعی، فرصتهای شبکه های اجتماعی، نظام بانکی، تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
2290. بررسی حقوقی اداری تحصیل مال نامشروع در بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: تحصیل مال نامشروع، بانکداری اسلامی، حقوق تحصیل مال نامشروع
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
2291. بررسی تاثیر مطالبات بانکی بر عملکرد بانک پارسیان با استفاده از روش BSC
کلیدواژه ها: مطالبات بانکی، عملکرد، بانک پارسیان، روش BSC
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
2292. نقشهی راه برای تدوین استراتژی کسب و کار الکترونیکی در سازمان؛ مورد کاوی: بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: استراتژی کسب و کار الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، نقشه ی راه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نوآوری وتحقیق در علوم مهندسی(ICIRES ۲۰۱۸)
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
2293. بانکداری اسلامی و استقرار حاکمیت شرکتی در شبکه بانکی کشور
کلیدواژه ها: حاکمیت شرکتی، بانکداری اسلامی، هییت مدیره و مدیرعامل، کمیته بال
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
2294. بررسی اندازه بانک بر سودآوری بانک های خصوصی
کلیدواژه ها: خدمات بانکی، مشتری کلیدی، تقاضای مشتری، رضایت مشتری، توسعه عملکرد کیفی، فرایند تحلیل شبکه ای
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 19 -
2295. استخراج شاخص های کلیدی وفادارسازی مشتریان در گروه بندی مشتری در مدل بانکداری جامع مطالعه موردی: شعب بانک تجارت، شهر ارومیه
کلیدواژه ها: شاخص های وفادارسازی ، گروه بندی مشتریان (تقسیم بازار)، بانکداری جامع، AHP، تحلیل عاملی اکتشافی، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 22 -
2296. مروری بر مطالعات آسیب شناسی ریسک معوقات بانکی و عوامل موثر برآن
کلیدواژه ها: معوقات بانکی، آسیب شناسی، شاخص های کلان اقتصادی، شاخص های درون سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
2297. تاثیر کفایت سرمایه، نقدینگی و زیان پرداخت وام بر ریسک سیستماتیک در صنعت بانک داری
کلیدواژه ها: کفایت سرمایه، نقدینگی، زیان پرداخت وام، ریسک سیستماتیک در صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
2298. بررسی حقوقی بانکداری جامع در ایران
کلیدواژه ها: بانکداری جامع ، تامین سرمایه ، سرمایه گذاری مستقیم
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
2299. تاثیر تولید ناخالص داخلی و حجم پول براقتصاد بانکی: مطالعه موردی بانک های ایران
کلیدواژه ها: سیاست های پولی، ثبات مالی، سیاست مبادلات پولی، تولید ناخالص داخلی ، حجم پول
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 22 -
2300. ارزیابی سیاست های پولی و ثبات مالی در اقتصاد بانکی و عوامل موثر بر آن: مطالعه موردی بانک های ایران
کلیدواژه ها: سیاست های پولی، ثبات مالی، سیاست مبادلات پولی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 24