بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
صنعت بانکداری
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات صنعت بانکداری
-
2141. فرصت ها و چالش های کارت اعتباری بین المللی در نظام بانکی ایران
کلیدواژه ها: کارت اعتباری بین المللی، سیستم های پرداخت، تحریم های اقتصادی، نظام بانکی ایران
محل انتشار مقاله: ببیست و ششمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
2142. آثار بی ثباتی بازار ارزبر بازدهی شبکه بانکی ایران
کلیدواژه ها: بی ثباتی بازار ارز، مدل خودرگروسیون برداری، مدل ناهمسانی واریانس شرطی، سودآوری
محل انتشار مقاله: ببیست و ششمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
2143. ضرورت افزایش سرمایه بانک ها و تاثیر آن بر قدرت وام دهی در شبکه بانکی کشور
کلیدواژه ها: خلق نقدینگی، افزایش سرمایه، نسبت تسهیلات به دارایی و مازاد تجدید ارزیابی
محل انتشار مقاله: ببیست و ششمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
2144. تاثیر ریسک اعتباری و ریسک نقدینگی بر کارآیی نظام بانکی ایران
کلیدواژه ها: کارایی، ریسک، تحلیل پوششی داده ها، تحلیل مرزی تصادفی
محل انتشار مقاله: ببیست و ششمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 27 -
2145. تحلیل استقلال مقام ناظر بانکی در ایران به عنوان رکن اساسی اصلاح ساختار نظارت بانکی
کلیدواژه ها: استقلال مقام ناظر، بانک مرکزی، نظارت بانکی، ثبات مالی، درب گردان
محل انتشار مقاله: ببیست و ششمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 23 -
2146. اثر کیفیت اعتبارات بانکی بر عملکرد بنگاه های تولیدی براساس اطلاعات شرکت های بورسی
کلیدواژه ها: سلامت بانکی، پانل دیتا، GMM، مطالبات غیرجاری
محل انتشار مقاله: ببیست و ششمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 23 -
2147. بررسی اثر کیفیت مدیریت بر مطالبات غیر جاری بانک ها (با تاکید بر بانک های خصوصی ایران)
کلیدواژه ها: نظام بانکی، پنل دیتا، سلامت بانکی، کملز
محل انتشار مقاله: ببیست و ششمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
2148. طراحی سیستم هشدار سریع در شبکه بانکی
محل انتشار مقاله: ببیست و ششمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 23 -
2149. تحلیل نظری و تطبیقی عوامل موثر بر تعداد بانک و برآورد آن در اقتصاد ایران
کلیدواژه ها: ساختار صنعت بانکداری، قدرت نظارتی بانک مرکزی، تعداد بانک ها و موسسات اعتباری غیر بانکی
محل انتشار مقاله: ببیست و ششمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 28 -
2150. بررسی تاثیر احساسات مثبت و منفی بر وفاداری مشتریان بانکی (مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: احساسات مثبت، احساسات منفی، وفاداری مشتریان بانکی
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و نهمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
2151. بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید، کیفیت خدمات بانکی و ارزش درکشده مشتری (مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین شعب مشهد)
کلیدواژه ها: بازارگرایی، موفقیت محصول جدید، کیفیت درک شده مشتری، ارزش درک شده مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 20 -
2152. بررسی تاثیر بازاریابی خدمات مالی بر اثربخشی خدمات نوین بانکداری الکترونیک و جذب و حفظ مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن استان هرمزگان)
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی خدمات مالی، اثربخشی خدمات نوین بانکداری و مشتریان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
2153. بررسی تاثیر نگرش نسبت برند و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر تمایل به پرداخت مشتریان در سیستم بانکی
کلیدواژه ها: نگرش نسبت برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، تمایل به پرداخت مشتریان، سیستم بانکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
2154. بررسی تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر کیفیت بانکداری الکترونیکی با استفاده از ابعاد چابکی سازمانی (مورد مطالعه: بانک کشاورزی همدان)
کلیدواژه ها: سرعت، شایستگی، پاسخگویی، انعطاف پذیری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
2155. بررسی ثاثیر مدیریت ریسک اعتباری درپیشبرد اهداف کلان بانکی
کلیدواژه ها: سود بانکی، مدیریت ریسک اعتباری، اعتبار مشتریان بانکی، حاشیه سود
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 19 -
2156. طراحی مدل آرمان های اخلاق حرفه ای در بانکداری اسلامی مبتنی برسبک تفکر مدیران و ساختار سازمانی
کلیدواژه ها: آرمان های اخلاق حرفه ای، سبک تفکر ،ساختار سازمانی ، بانکداری اسلامی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 21 -
2157. ارایه مدلی جهت ارزیابی عملکرد بانک ها و موسسات اعتباری
کلیدواژه ها: عملکرد بانک، خدمات بانکداری، طراحی سازمانی، رقابت بازار و حاکمیت سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
2158. بررسی و اولویت بندی راهکارهای ایجاد تعامل سازنده بین بانکداری و اکوسیستم استارتاپی فینتک و ارایه ساختار پیشنهادی
کلیدواژه ها: فینتک، اکوسیستم فینتک، فینتک و بانکداری، استارتاپ مالی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 21 -
2159. بررسی نقش میانجی تصویر نام تجاری در اثرگذاری کیفیت خدمات بانکی بر وفاداری مشتریان در بانک ها و موسسات مالی شهرستان ایرانشهر
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، تصویر نام تجاری، وفاداری مشتریان، بانک ها و موسسات مالی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 20 -
2160. بررسی تاثیر ابعاد اعتمادآنلاین بر تمایل به استفاده از بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: اعتماد آنلاین، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10