بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
صنعت بانکداری
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات صنعت بانکداری
-
2081. اولویت بندی شاخص های سلامت نظام بانکی کشور با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی
محل انتشار مقاله: بیست و هفتمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 18 -
2082. تاثیر استراتژی های تامین مالی پایدار بر کیفیت سود بانکی
محل انتشار مقاله: بیست و هفتمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 25 -
2083. نقش ترازنامه ناتراز نظام بانکی در خلق معمای نرخ سود، نرخ تورم رشد نقدینگی: شواهدی از اقتصاد ایران
محل انتشار مقاله: بیست و هفتمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 1 -
2084. ساماندهی هدایت نرخ بهره سیاستی در بانکداری مرکزی متعارف تحلیل آن از منظر اسلامی
محل انتشار مقاله: بیست و هفتمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
2085. تحلیل قواعد استخراج شده از داده کاوی درمشتریان وفادار به بانکداری الکترونیکی با کمک رگرسیون
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، داده کاوی، وفاداری مشتریان، نحلیل RFM
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی ایده های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
2086. ارزیابی عملکرد تکنیک های مختلف داده کاوی به منظور اعتبارسنجی مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری، سیستم های اعتبارسنجی، داده کاوی، پیش بینی
محل انتشار مقاله: نهمین سمپوزیوم بین المللی پیشرفتهای علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
2087. بانکداری نوین پرداخت های الکترونیکی
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیکی، بانکداری اینترنتی، روش های پرداخت، تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: نهمین سمپوزیوم بین المللی پیشرفتهای علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 4 -
2088. بررسی رفتاری کاربران بانکداری موبایل در ایران بر اساس نظریه TAM
کلیدواژه ها: بانکداری همراه در ایران، مدل پذیرش تکنولوژی.TAM
محل انتشار مقاله: نهمین سمپوزیوم بین المللی پیشرفتهای علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 9 -
2089. شناسایی اولیت بندی عوامل موثر بر بانکداری الکترونیک با استفاده از روش های QFD AHP (مطالعه موردی در بانک صادرات ملی)
کلیدواژه ها: عوامل بانکداری الکترونیک، خواسته مشتری در بانک، مهندسی کیفیت؛ روش سلسله مراتبی، موانع نوآوری
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
2090. طراحی نقشه فرایندهای بانکی مبتنی بر ساختار PCF
کلیدواژه ها: زنجیره تامین خدمات، مرکز کیفیت بهره وری آمریکا، چارچوب طبقه بندی فرآیندها، بانک تجارت ایران
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
2091. برآورد ارزش طول عمر مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک سینا)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، ارزش طول عمر مشتری (CLV)، صنعت بانکداری، رگرسیون خطی
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
2092. اولویت بندی خدمات بانکداری الکترونیکی با استفاده از روش AHP TOPSIS (مطالعه موردی: بانکهای ملی شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: اولویت بندی خدمات بانکداری، روش AHP، روش TOPSIS
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
2093. بهبود کیفیت خدمات بانکی با رویکرد تلفیقی مدل تحلیل شکاف کانو گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: شعبه های بانک تجارت شهرستان بوشهر)
کلیدواژه ها: بهبودکیفیت، خدمات بانکی، مدل گسترش عملکرد کیفی (QFD)، مدل تحلیل شکاف، مدل کانو
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
2094. ارایه مدل پذیرش بانکداری تلفن همراه (مطالعه موردی: شعب بانک شهر در شهرستان کاشان)
کلیدواژه ها: بانکداری تلفن همراه، مدل پذیرش فنآوری، اعتماد درک شده، ریسک درک شده
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
2095. بررسی بازاریابی حسی بر رفتار مشتریان با نقش میانجی ارایه خدمات نوین بانکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
2096. شناسایی اقلام اطلاعاتی مورد نیاز برای شکل گیری نظام هوشمندی استراتژیک در بانکداری خرد (مورد مطالعه: بانک حکمت ایرانیان)
کلیدواژه ها: بانکداری، هوشمندی استراتژیک، عوامل حیاتی موفقیت، شناسایی اقلام اطلاعاتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
2097. معرفی سنجش تاثیرگذاری شاخص های تداوم کسب کار در انتخاب خدمات بانکداری مبتنی بر اینترنت اشیا (با بهره گیری از سیستم مدیریت تداوم کسب کار ایزو 22301 با روش دیماتل خاکستری)
کلیدواژه ها: اینترنت اشیا، بانکداری نوین، مدیریت تداوم کسب کار، دیماتل خاکستری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
2098. بررسی تاثیر الکترونیکی شدن سیستم های بانکی بر بهره وری کارکنان (مطالعه موردی بانک های مستقر در منطقه آزاد ارس)
کلیدواژه ها: الکترونیکی شدن سیستم های بانکی، بهره وری کارکنان، بانک های مستقر در منطقه آزاد ارس
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
2099. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر درگیری ذهنی مصرف کننده در زمینه خدمات بانکی (مطالعه موردی: بانک ملت شهر اهواز)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، درگیری ذهنی مصرف کننده، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
2100. بررسی تاثیر مالکیت خانوادگی اطلاعات نرم بر دسترسی به وام بانکی
کلیدواژه ها: ساختار مالکیت، شرکت های خانوادگی، بحران مالی جهانی، بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10