لیست مقالات صنعت بانکداری
-
1. تجزیه و تحلیل دستگاههای ATM خلاصه ای از پایان نامه کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر
کلیدواژه ها: ATM، خودپرداز ،شبكه بانكي ،پرداخت پول، بانك ،عابربانك
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، کامپیوتر و مخابرات
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 22 -
2. خوشه بندی داده های بانک قرض الحسنه مهر ایران با به کارگرفتن الگوریتم ترکیبی رقابت استعماری و خوشه بندی سلسله مراتبی
کلیدواژه ها: رقابت استعماري ، داده هاي بزرگ بانكي ، سر خوشه ،روش هاي خوشه بندي، سلسله مراتبي
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 19 -
3. استفاده از الگوریتم ICA و خوشه بندی سلسه مراتبی به منظور خوشه بندی داده های بانکی
کلیدواژه ها: خوشه بندي سلسله مراتبي ، رقابت استعماري ، داده هاي بانكي ، خوشه بندي، سر خوشه ،روش هاي خوشه بندي
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 29 -
4. فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک (موردمطالعه: مدیریت دانش در بانکداری الکترونیک)
کلیدواژه ها: مديريت دانش، بانكداري الكترونيك، مزيت رقابتي، فناوري اطلاعات، سبك زندگي
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 7 -
5. بررسی نوآوری های لایحه تجارت و پیش نویس قانون چک در نظام بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: چك، لايحه تجارت، پيش نويس، قانون چك، بانكداري الكترونيكي
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مطالعات حقوقی و قضایی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 21 -
6. بررسی و تمرکز بر سیاست های پولی در بانکداری بدون ربا و لزوم ایجاد بازار هماهنگ مبتنی بر اعتقادات کشور های اسلامی در جهان
کلیدواژه ها: سياستهاي پولي، بازار هماهنگ، بانكداري بدون ربا، ابزارآلات، كشورهاي اسلامي
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
7. چگونگی تاثیر نگرش برند و ارتباطات کلامی الکترونیکی بر تمایل پرداخت مشتریان در صنعت بانکداری ایران
کلیدواژه ها: نگرش برند، ارتباطات كلامي الكترونيكي، ارزش ويژه برند، هويت پذيري برند، تمايل پرداخت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
8. تحلیل ارزش مشارکت مشتری بر اساس چرخه عمر رابطه در صنعت بانک (مطالعه موردی:کلیه شعب بانک ملی شهر تبریز)
کلیدواژه ها: ارزش مشاركت مشتري، صنعت بانك، چرخه عمر رابطه
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 19 -
9. مطالعه تطبیقی تصویر در رو جلد کتاب های بانکداری ایران در دهه 90 هجری شمسی
کلیدواژه ها: رو جلد، كتاب بانكداري، تصويرگري، عكاسي، فتوگرافيسم
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات اجتماعی فرهنگی و پژوهش دینی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 7 -
10. بررسی استفاده از روش ارزش نسبی فروش بر الگوی مفهومی چرایی و چگونگی مدیریت سود بانک های ایرانی در مواجعه با بحران های سیستم بانکی
کلیدواژه ها: ارزش نسبي ، سيستم بانكي، مديريت سود ، بانك هاي ايراني
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
11. بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری ایران با نقش میانجی ارزش ویژه ارتباط
کلیدواژه ها: فعاليت هاي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي، اعتماد مشتريان، ارزش ويژه ارتباط، بانكداري
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
12. ارائه راهکاری جدید برای شناسایی تقلب در پرداخت های بانکی و مقایسه 3 الگوریتم پیشنهادی
کلیدواژه ها: شناسايي تقلب، كارت هاي اعتباري، يادگيري عميق، شبكه عصبي، حافظه طولاني كوتاه مدت ( LSTM)
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی محاسبات نرم
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 13 -
13. تبیین و تحلیل نحوه شهری شدن سرمایه های بانکی، مطالعه ی موردی: خیابان شهید فیاضی (فرشته) تهران
کلیدواژه ها: سرمايه، بانك، شهري شدن سرمايه، اقتصاد سياسي فضا، شهر تهران
محل انتشار مقاله: ششمین کنگره ملی عمران، معماری و توسعه شهری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
14. مدیریت سود واقعی و شرایط قرارداد وام
کلیدواژه ها: مديريت سرد واقعي، شرايط اعطاي وام، تعداد سال ها تا سررسيد، سرد و كارمزد بانكي
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در مدیریت اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
15. مقایسه تطبیقی حروف نگاری در عنوان کتاب های بانکداری ایران در دهه 90 هجری شمسی
کلیدواژه ها: لوگو تايپ، حرو ف نگاري، تايپوگرافي، عنوان، رو جلد كتاب بانكداري
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9 -
16. شناسایی اثرات استفاده کارآفرینانه از منابع خرد کانون های اجتماعی بر پایداری منابع بانکی (مطالعه موردی بانک قرض الحسنه رسالت)
کلیدواژه ها: پايداري منابع خرد، كارآفريني، كانون هاي اجتماعي، بانك رسالت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
17. بررسی و تحلیل ریسک اعتباری در سیستم بانکی به کمک شبکه عصبی GMDH
کلیدواژه ها: شبكه عصبي، سيستم بانكي، ريسك اعتباري
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
18. تاثیر خطی و غیر خطی ساختار درآمد بر ریسک عدم پرداخت در شبکه بانکی کشور
کلیدواژه ها: درآمدهاي مشاع، درآمدهاي غير مشاع، مدل پانل ديتا، ريسك عدم پرداخت بدهي
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
19. نقش مدیریت دانش مشتری در کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری(مطالعه موردی بانک صادرات)
کلیدواژه ها: مديريت دانش، مديريت ارتباط با مشتري، مديريت دانش مشتري، مزيت رقابتي
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
20. آثار عدم اجرای تعهدات طرفین در عقود مشارکت بانکی در فقه امامیه و حقوق ایران
کلیدواژه ها: تعهدات طرفين، عقود مشاركت بانكي، فقه اماميه، حقوق ايران
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی فقه و حقوق، وکالت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 25