بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
بازاریابی خدمات بانکی
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی
-
121. ارائه مدل بانکداری اجتماعی مبتنی بر رهیافت بازاریابی اجتماعی
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، بانکداری اجتماعی، آمیخته بازاریابی اجتماعی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
122. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مدار بر ارزش ویژه برند ، کیفیت ادراک شده ، تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در بانک انصار شعب مشهد
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند ، بازاریابی رابطه مدار، تصویر ذهنی برند ، کیفیت ادراک شده برند، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 21 -
123. تاثیر بازاریابی داخل شعبه ای و مدیریت ارتباط با مشتری بر جذب منابع مالی در بانک سپه استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: بازاریابی داخل شعبه ای، ارتباط با مشتری، جذب منابع مالی، بانک سپه
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18 -
124. بررسی تاثیر تجربه برند، کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده بر تبلیغات دهان به دهان در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: تجربه برند، کیفیت خدمات، ارزش ادراک شده، تبلیغات دهان به دهان، وفاداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در پژوهش های مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
125. تاثیر بازاریابی رابطه مند با تاکید بر آینده پژوهی افزایش وفاداری مشتریان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتری ، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، علوم تربیتی و روانشناسی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18 -
126. بررسی تاثیر قابلیت های استراتژیک بر عملکرد عملیاتی و عملکرد مالی در حوزه خدماتی بانکی (مطالعه موردی : بانک صادرات شهر اردبیل)
کلیدواژه ها: قابلیت های استراتژیک، قابلیت بازاریابی، قابلیت تکنولوژی اطلاعات، قابلیت پیوند بازار، قابلیت تکنولوژی اطلاعات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
127. بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک تجارت
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، آمیخته بازاریابی خدمات، محصول، قیمت، مکان، ترفیع، پرسنل، شواهد +فیزیکی، فرایند
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تحولات مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
128. اثرپذیری عملکرد مالی بر پایه هوش عاطفی و نقش واسطه بازاریابی رابطه محور و مدیریت رابطه با مشتریان به روش معادلات ساختاری (مورد مطالعه: نظام بانکی)
کلیدواژه ها: معادلات ساختاری، عملکرد مالی، مدیریت رابطه با مشتریان، هوش عاطفی، بازاریابی رابطه محور.
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 26 -
129. بررسی ارتباط بین قابلیت های بازاریابی و جذب مشتریان جدید بانک
کلیدواژه ها: قابلیت بازاریابی، جذب مشتریان، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
130. مدلسازی هدفمند بازاریابی کارآفرینانه در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک های خصوصی استان گیلان)
کلیدواژه ها: مدلسازی هدفمند، بازاریابی کارآفرینانه، عوامل سازمانی، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17 -
131. شناسایی عوامل موثر بر چابکی بازاریابی در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک های شهر کرمان)
کلیدواژه ها: چابکی، بازاریابی، صنعت بانکداری، چابکی بازاریابی .
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 31 -
132. بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر بهبود عملکرد مالی بانک ها
کلیدواژه ها: بازاریابی کارآفرینانه، عملکرد مالی، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
133. بررسی تاثیر هوش بازاریابی بر مدیریت روابط با مشتری (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک سرمایه استان خراسان)
کلیدواژه ها: هوش بازاریابی، مدیریت روابط مشتری، بانک سرمایه، استان خراسان
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18 -
134. بررسی تاثیر عوامل آمیخته ترفیع بر موفقیت صندوق های قرضالحسنه شهرستان بابل
کلیدواژه ها: بازاریابی، آمیخته ترفیع، صندوق های قرض الحسنه
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی پولی و بانکی صندوق های قرض الحسنه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
135. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ادراک مصرف کننده از فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی در کسب و کار الکترونیک در شعب بانک صادرات استان خوزستان
کلیدواژه ها: ادراک مصرف کننده، فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی، کسب و کار الکترونیک
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
136. بررسی نقش بازاریابی در سیستم نوین بانکداری (مورد مطالعه: بانک ملی شهرستان ساری)
کلیدواژه ها: بانکداری، بازاریابی، سیستم نوین بانکداری
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 5 -
137. بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر وفاداری برند مشتریان در بانک سپه شهر تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی اخلاقی، وفاداری برند، مشتریان بانک سپه شهر تهران
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
138. شناخت و بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM )در بازاریابی با تاکید بر صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی، بانکداری، رضایتمندی، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی علوم انسانی،اجتماعی و سبک زندگی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
139. تاثیر تبلیغات با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر عملکرد تجاری سازمان
کلیدواژه ها: تبلیغات ، ارزش ویژه برند ، عملکرد شرکت، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
140. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر ادراک کارکنان و کیفیت خدمات درک شده توسط مشتری (مورد مطالعه: بانک ملی شهر بوشهر)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، ادراک کارکنان، انگیزش، توانمندسازی، هویت سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت نوین و کسب و کارهای نوپا
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 21